Η διερεύνηση της γνώσης, στάσης, πρόθεσης και συμπεριφοράς των φοιτητών θες/νίκης απέναντι στην πλατφόρμα Airbnb κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2019 (Bachelor thesis)

Καλαϊδοπούλου, Βασιλική-Ιωάννα/ Καρδιτσά, Αθηνά/ Τσαγκαράκη, Αντωνία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαλαϊδοπούλου, Βασιλική-Ιωάνναel
dc.contributor.authorΚαρδιτσά, Αθηνάel
dc.contributor.authorΤσαγκαράκη, Αντωνίαel
dc.date.accessioned2022-04-27T13:12:47Z-
dc.date.available2022-04-27T13:12:47Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14365-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2019 (α/α 10856)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣυμπεριφορά φοιτητώνel
dc.subjectΘεσσαλονίκηel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΟικονομία διαμοιρασμούel
dc.subjectAirbnbel
dc.subjectΙανουάριος-Φεβρουάριος 2019el
dc.titleΗ διερεύνηση της γνώσης, στάσης, πρόθεσης και συμπεριφοράς των φοιτητών θες/νίκης απέναντι στην πλατφόρμα Airbnb κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2019el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10856-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2019-03-14-
heal.bibliographicCitationΚαλαϊδοπούλου, Β., Καρδιτσά, Α., Τσαγκαράκη, Α. (2019). Η διερεύνηση της γνώσης, στάσης, πρόθεσης και συμπεριφοράς των φοιτητών θες/νίκης απέναντι στην πλατφόρμα Airbnb κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2019 (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΟ τουρισμός είναι ένα φαινόμενο που τη σημερινή εποχή έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις και η εξέλιξή του τα τελευταία χρόνια είναι ραγδαία. Για την ελληνική οικονομία ο τουρισμός είναι ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες ανάπτυξης και εισροής εσόδων.Ο συνδυασμός του με την τεχνολογία έχει επιφέρει δραματικές αλλαγές και στο κάθε άτομο ξεχωριστά αλλά και στον τομέα των επιχειρήσεων. Μεγάλες διαστάσεις ειδικά στον κλάδο του τουρισμού λαμβάνει η οικονομία διαμοιρασμού (sharing economy) ένας νέος τρόπος διάθεσης και κατανάλωσης αγαθών και υπηρεσιών. Ωστόσο, καθώς η σύνδεση μεταξύ των καταναλωτών και των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων αυξήθηκε, μειώθηκε η ζήτηση και η διαμονή στα ξενοδοχεία. Η εταιρεία Airbnb χρησιμοποίησε με επιτυχία μια τέτοια στρατηγική διάθεσης ακινήτων με σκοπό της βαχυχρόνιες μισθώσεις. Η Airbnb περιγράφει τον εαυτό της ως μια «έμπιστη διαδυκτιακή κοινότητα ανταλλαγής σπιτιού ώστε άνθρωποι να μπορούν να καταγράφουν, να ανακαλύπτουν και να κρατούν μοναδικά καταλύματα σε όλο τον κόσμο». Σήμερα η εταιρεία έχει αξία περίπου 30 εκατομμυρίων. Απευθύνεται σε όλους, καθώς είναι εύκολη στη χρήση της, μπορεί κάποιος που διαθέτει ακόμα και την ελάχιστη γνώση του διαδικτύου, να τη χρησιμοποιήσει. H Airbnb αναλαμβάνει κοινωνικό έργο, το όραμά της είναι να καταπολεμήσει την προκατάληψη ανάμεσα στα μέλη της κοινότητας της και των διακρίσεων μέσα από εμπειρίες ανθρώπινης επαφής για παγκόσμια ενσωμάτωση. Επίσης δημιούργησε ένα πρόγραμμα για να εξυπηρετεί τους επαγγελματίες ταξιδιώτες, όπως και το πρόγραμμα Open Homes για την υποστήριξη ανθρώπων που έχουν ανάγκη για προσωρινή διαμονή. Παρ’όλα αυτά υπάρχει και ένα πλήθος ανθρώπων, το οποίο δεν είναι ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες που παρέχει η Airbnb. Τα μεγαλύτερα εμπόδια στη χρήση των υπηρεσιών ενοικίασης καταλυμάτων είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης, η έλλειψη αποτελεσματικότητας και η έλλειψη οικονομικών οφελών. Η νέα αυτή μορφή διαμονής, έχει προσελκύσει το ερευνητικό ενδιαφέρον, ειδικά στην Ελλάδα όπου ο τουρισμός αποτελεί βασικό άξονα ανάπτυξης. Με βάση το γεγονός αυτό, ο στόχος της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της γνώσης , στάσης, πρόθεσης και συμπεριφοράς των φοιτητών Θεσσαλονίκης απέναντι στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Airbnb. Έγινε έρευνα πρωτογενών στοιχείων με τη χρήση ερωτηματολογίων, τα οποία μοιράστηκαν σε 300 φοιτητές της Θεσσαλονίκης εκ των οποίων οι 178 είναι γυναίκες και οι 122 άντρες.el
heal.advisorNameΠαπαιωάννου, Ευγενίαel
heal.committeeMemberNameΠαπαιωάννου, Ευγενίαel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages65-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14365
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.