Γραφικά με Three JS (Bachelor thesis)

Ροζάνας, Ιωάννης


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡοζάνας, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2022-04-26T11:29:33Z-
dc.date.available2022-04-26T11:29:33Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14336-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών -- Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, 2019 (α/α 10971)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΓραφικάel
dc.subjectTree JSen
dc.subjectΟδηγός χρήσηςel
dc.subjectGraphicsen
dc.subjectManualen
dc.titleΓραφικά με Three JSel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10971-
heal.languageen-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
heal.publicationDate2019-04-05-
heal.bibliographicCitationΡοζάνας , Ι. (2019). Γραφικά με Three JS (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΤα γραφικά σε ιστοσελίδες αποτελούν μια ειδική κατηγορία γραφικών, η εκτέλεση των οποίων πραγματοποιείται από το πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη. Η τελευταία έκδοση της HTML που περιλαμβάνει ειδικά στοιχεία που διευκολύνουν την ενσωμάτων 2D και 3D γραφικών, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της WebGL (προγραμματιστική διεπαφή απόδοσης γραφικών σε ιστοσελίδες), επιτρέπουν στους προγραμματιστές την ευκολότερη και ταχύτερη υλοποίηση γραφικών για ιστοσελίδες. Ειδικότερα, η Three JS αποτελεί μια βιβλιοθήκη γραφικών JavaScript που χρησιμοποιείται με σκοπό τη διευκόλυνση χρήσης της διεπαφής WebGL, περιορίζοντας σημαντικά το μέγεθος κώδικα που απαιτείται για την υλοποίηση γραφικών σε ιστοσελίδες με χρήση της WebGL. Στο πλαίσιο της παρούσας μελέτης δημιουργείται πρακτικά ένας βασικός οδηγός χρήσης της βιβλιοθήκης γραφικών Three JS στην ελληνική γλώσσα, με περιγραφή των κυρίων αντικειμένων της βιβλιοθήκης και των ιδιοτήτων και των μεθόδων των αντίστοιχων αντικειμένων. Επιπλέον, παρουσιάζονται παραδείγματα εφαρμογής της Three JS για (i) την απόδοση γραφικών διαφόρων γεωμετρικών αντικειμένων, (ii) τη προσθήκη αλληλεπίδρασης σε γραφικά ιστοσελίδων, (iii) τη σχεδίαση περιβάλλοντος σκηνής γραφικών και (iv) τη συμπερίληψη κίνησης επί της σκηνής γραφικών.Κατά την προετοιμασία του οδηγού χρήσης και της υλοποίησης παραδειγμάτων εφαρμογής της Three JS, διαπιστώθηκε η ευκολία ενσωμάτωσης γραφικών σε ιστοσελίδες με τη χρήση της βιβλιοθήκης, μην απαιτώντας την εκμάθηση της WebGL εκ μέρους του ερευνητή. Επιπλέον, διαπιστώθηκε η δυνατότητα των γραφικών ιστοσελίδων για βελτίωση της λειτουργικότητας τους μέσω της χρήσης δυνατοτήτων άλλων βιβλιοθηκών JavaScript και άλλων στοιχείων της HTML. Ωστόσο, ως προβλήματα διαπιστώθηκαν οι τακτικές ανανεώσεις της βιβλιοθήκης Three JS και η έλλειψη διαλειτουργικότητας μεταξύ διαφορετικών εκδόσεων της βιβλιοθήκης. Τέλος, διαπιστώθηκαν ως περιορισμοί στη αποτελεσματική χρήση της Three JS οι διάφορες πολιτικές ασφαλείας της JavaScript και των προγραμμάτων περιήγησης στο διαδίκτυοel
heal.abstractWeb graphics represents a special category of graphics, which run on the browser. The latest version of HTML, which includes special features that facilitate 2D and 3D graphics, coupled with the development of WebGL (Web Graphics Library), have enabled developers to develop web graphics more convenient and faster. In particular, Three JS is a JavaScript 3D library used to facilitate the use of the WebGL interface, reducing significantly the amount of code required to implement Web graphics with the use of WebGL. In the context of this study, a basic guide of the use of the Three JS 3D library is written, in Greek language, describing the main objects of the library and the properties and methods of the respective objects. Additionally, there are presented examples of graphics developed with Three JS 3D library for (i) rendering graphics of various geometric objects, (ii) adding interaction on web graphics, (iii) drawing a scene for graphics, and (iv) including animation on Web graphics.While preparing the guide and implementing examples with the use of Three JS, it was found that it is easy to integrate graphics into web pages with the use of the library, not requiring the researcher to learn in details WebGL. Additionally, it was found that it is possible to improve the functionality of Web graphics by using capabilities of other JavaScript libraries and other HTML elements. However, regular updates of Three JS 3D library and the lack of interoperability between different versions of the library have been identified as main problems against the use of Three JS. Finally, the various JavaScript security policies and relevant restrictions of browsers have been identified as additional limitations on the effective use of Three JS.en
heal.advisorNameΡάπτης, Πασχάληςel
heal.committeeMemberNameΡάπτης, Πασχάληςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages109-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14336
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.