Δημιουργία συστήματος προσωποποιημένης παροχής υπηρεσιών, μέσω προγράμματος αφοσίωσης πελατών με χρήση mobile συσκευών και πλατφόρμας ανίχνευσης και εντοπισμού θέσης σε πραγματικό χρόνο (Bachelor thesis)

Μπελμέζου, Αικατερίνη/ Πάσχος, Γεώργιος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπελμέζου, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΠάσχος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2022-04-26T10:36:45Z-
dc.date.available2022-04-26T10:36:45Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14333-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών -- Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, 2019 (α/α 10960)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectAndroid applicationen
dc.subjectΧρήση mobile συσκευώνel
dc.subjectCustomer Retentionen
dc.subjectService qualityen
dc.subjectEλληνική επιχείρηση ΕΠΙ ΣΥΣΤΕΜΣ Α.Εel
dc.titleΔημιουργία συστήματος προσωποποιημένης παροχής υπηρεσιών, μέσω προγράμματος αφοσίωσης πελατών με χρήση mobile συσκευών και πλατφόρμας ανίχνευσης και εντοπισμού θέσης σε πραγματικό χρόνοel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10960-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
heal.publicationDate2019-04-17-
heal.bibliographicCitationΜπελμέζου, Α., Πάσχος, Γ. (2019). Δημιουργία συστήματος προσωποποιημένης παροχής υπηρεσιών, μέσω προγράμματος αφοσίωσης πελατών με χρήση mobile συσκευών και πλατφόρμας ανίχνευσης και εντοπισμού θέσης σε πραγματικό χρόνο (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΟι επιχειρήσεις στον χώρο της φιλοξενίας είναι οι πρωτοπόροι των προγραμμάτων αφοσίωσης. Oι πόντοι ανταμοιβής, οι co-branded πιστωτικές κάρτες και τα προγράμματα αφοσίωσης επιπέδων (tiered program) βρίσκουν την προέλευσή τους σε ξενοδοχεία και αεροπορικές εταιρείες. Καθώς όμως οι καιροί αλλάζουν, πρέπει να αλλάξουν και οι στρατηγικές των εταιριών. Έτσι όλο και περισσότερες εταιρίες μεταφέρουν τα μέσα των προγραμμάτων αφοσίωσης από πλαστικές κάρτες σε εφαρμογές κινητών. Οι πελάτες όμως πλέον περιμένουν εξατομίκευση σχεδόν σε κάθε αλληλεπίδραση που έχουν με μάρκες/εταιρίες, ειδικά όταν αυτή γίνεται μέσω κινητού, οπότε οι αποτελεσματικές στρατηγικές αφοσίωσης δίνουν έμφαση στην προσωποποίηση κάνοντας τους πελάτες να νιώθουν ξεχωριστοί. Η παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται την ανάπτυξη συστήματος προσωποποιημένης παροχής υπηρεσιών, μέσω προγράμματος αφοσίωσης πελατών με χρήση mobile εφαρμογής και bluetooth beacons για ανίχνευση/εντοπισμό θέσης σε πραγματικό χρόνο για ξενοδοχεία, που έγινε σε συνεργασία με την ελληνική επιχείρηση ΕΠΙ ΣΥΣΤΕΜΣ Α.Ε. Αρχικά κάναμε μια έρευνα για την κατανόηση βασικών εννοιών μάρκετινγκ που βοήθησε στη σύλληψη ιδεών για λειτουργίες της εφαρμογής. Σχεδιάσαμε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης για την εφαρμογή όσο πιο παραμετροποιήσιμο γινόταν, και καταλήξαμε στις λειτουργίες της εφαρμογής που θεωρούσαμε πιο σημαντικές για τον πελάτη και το ξενοδοχείο. Έπειτα σχεδιάσαμε την αρχιτεκτονική του συστήματος και επιλέξαμε τεχνολογίες για τα επιμέρους συστήματα (δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα Bluetooth beacons, τεχνολογία για εντοπισμό θέσης σε εσωτερικούς χώρους την οποία μας παρείχε η ΕΠΙ ΣΥΣΤΕΜΣ Α.Ε. ), και στην συνέχεια ακολούθησε η υλοποίηση του συστήματος: ο σχεδιασμός/υλοποίηση της βάσης δεδομένων, του Server, και τέλος της Android εφαρμογήςel
heal.abstractHospitality brands are the pioneers of loyalty programs. Reward points, co-branded credit cards and multi-tiered programs find their origins in hotels and airlines. However, as times change, so too must brands’ strategies. Therefore, more and more companies shift their means of customer loyalty programs from plastic cards to mobile applications. Customers, however, are growing to expect personalization in almost every interaction they have with a brand, particularly when engaging on mobile, therefore the effective loyalty strategies focus on emphasizing personalization, thus making customers feel special. This Paper examines the development of a personalized service delivery system through a customer loyalty program with the use of mobile application and Bluetooth beacons for real-time tracking/positioning, intended for hotels-that was carried out with cooperation from the Greek company EPI SYSTEMS SA. To start off this project, we had to research in order to understand the basic concepts of marketing which helped us brainstorm ideas for the application’s features. We designed a loyalty program for the application (as customizable as possible) and then decided upon the application’s functions considered to be the most important for the customer and the hotel. We then designed the system’s architecture and selected the components’ technologies we would use (giving particular emphasis on bluetooth beacons, an indoor positioning technology which was provided to us by EPI SYSTEMS SA), and proceeded to the system’s implementation: Designing and implementation of the database, the server, and the Android application.en
heal.advisorNameΚεραμόπουλος, Ευκλείδηςel
heal.committeeMemberNameΚεραμόπουλος, Ευκλείδηςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικήςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages136-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14333
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.