Νέες τεχνολογίες και εκπαίδευση: Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μελέτη περίπτωσης στο Ν. Βοιωτίας (Master thesis)

Ορκοπούλου, Μαρία-Αικατερίνη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΟρκοπούλου, Μαρία-Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2022-04-22T20:59:21Z-
dc.date.available2022-04-22T20:59:21Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14305-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδων, 2019 (α/α 11249)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΤεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίαςel
dc.subjectInformation and Communication Technologiesen
dc.subjectΧαρακτηριστικά τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιώνel
dc.subjectCharacteristics of information and communication technologiesen
dc.subjectΠλεονεκτήματαel
dc.subjectAdvantagesen
dc.subjectΜειονεκτήματαel
dc.subjectDisadvantagesen
dc.subjectΝηπιαγωγοίel
dc.subjectKindergarten teachersen
dc.titleΝέες τεχνολογίες και εκπαίδευση: Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μελέτη περίπτωσης στο Ν. Βοιωτίαςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαιδευτικές καινοτομίεςel
heal.classificationEducational innovationsen
heal.classificationΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης--Ελλάδα-- Βοιωτία -- Στάσειςel
heal.classificationPrimary school teachers--Greece-- Viotia -- Attitudesen
heal.classificationΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
heal.classificationEducational technologyen
heal.identifier.secondary11249-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης & Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.publicationDate2019-06-23-
heal.bibliographicCitationΟρκοπούλου, Μ. (2019). Νέες τεχνολογίες και εκπαίδευση: Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μελέτη περίπτωσης στο Ν. Βοιωτίας (Μεταπτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος.el
heal.abstractΟι νέες τεχνολογίες είναι ένας συνεχώς αναπτυσσόμενος τομέας στο χώρο των Δημοτικών σχολείων. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους εκπαιδευτικούς στη σχεδίαση και υλοποίηση του μαθησιακού περιβάλλοντος, στην επικοινωνία, στην αναζήτηση πληροφοριών και την αξιολόγηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθούν οι στάσεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη χρήση των νέων τεχνολογιών, και αποτελεί μια μελέτη περίπτωσης στο νομό Βοιωτίας. Για τις ανάγκες της έρευνας κατασκευάστηκε πρωτότυπο ερωτηματολόγιο που βασίστηκε σε προηγούμενες έρευνες. Οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τον προσωπικό τους υπολογιστή με σκοπό να προετοιμάσουν το εκπαιδευτικό υλικό. Οι νέες τεχνολογίες χρησιμοποιούνται κυρίως ως εποπτικό μέσο στις αίθουσες διδασκαλίας, και η χρήση αυτή εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από το επίπεδο σπουδών. Η πίεση χρόνου να καλυφθεί η ύλη είναι ένας από τους βασικούς ανασταλτικούς παράγοντες για την περαιτέρω χρήση των νέων τεχνολογιών. Η συνεχής επιμόρφωση μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να βελτιώσουν τις δεξιότητες που έχουν και να εισάγουν καινούριους τρόπους διδασκαλίας.el
heal.abstractThe new technologies are a constantly growing sector in the field of elementary schools. The new technologies can be used by teachers in the design and implementation of the learning environment, in communication, in the search for information and in the evaluation of learning outcomes. The aim of the work is to explore attitudes and perceptions of teachers about the use of new technologies, and is a case study in the prefecture of Viotia. An original questionnaire based on previous surveys was constructed for the research needs. Teachers use their personal computer in order to prepare the education material. New technologies are mainly used as a supervisory tool in classrooms, and this use depends to a significant degree on the level of study. The time pressure to cover matter is one of the main inhibitors for the re-use of new technologies. Continuous training can help teachers improve their skills and introduce new ways of teaching.en
heal.advisorNameΒρανά, Βασιλικήel
heal.committeeMemberNameΒρανά, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης & Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages71 σελ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14305
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.