Η συναισθηματική νοημοσύνη και οι επικοινωνιακές δεξιότητες του/της εκπαιδευτικού στη συνεκπαίδευση μαθητών/μαθητριών με ειδικές ανάγκες (Master thesis)

Κανέλλη, Φωτεινή


Η συγκεκριμένη εργασία αναφέρεται στην συναισθηματική νοημοσύνη και τις επικοινωνιακές δεξιότητες του/ της εκπαιδευτικού και στην συνεκπαίδευση των μαθητών/μαθητριών με ειδικές ανάγκες
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης & Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδων
Subject classification: Συναισθηματική νοημοσύνη
Emotional intelligence
Σχέσεις εκπαιδευτικών μαθητών
Teacher-student relationships
Συνεκπαίδευση
Inclusive education
Keywords: Συναισθηματική νοημοσύνη;Emotional intelligence;Επικοινωνιακές δεξιότητες;Communication skills;Συνεκπαίδευση;Inclusive;Μαθητές/Μαθήτριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες;Students with special educational needs
Description: Μεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδων, 2019 (α/α 11253)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14293
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14293
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.