Η τουριστική εκπαίδευση και κατάρτιση στην Ελλάδα. Ο βαθμός ικανοποίησης των αναγκών και προσδοκιών των σπουδαστών τουριστικής εκπαίδευσης στην Δυτική Ελλάδα (Master thesis)

Χονδρός, Νικόλαος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧονδρός, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2022-04-12T00:12:54Z-
dc.date.available2022-04-12T00:12:54Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14266-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδων, 2019 (α/α 11193)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectποιότηταel
dc.subjectqualityen
dc.subjectτουριστική εκπαίδευσηel
dc.subjecttourism educationen
dc.subjecttourism trainingen
dc.subjecttotal quality managementen
dc.subjectδιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.titleΗ τουριστική εκπαίδευση και κατάρτιση στην Ελλάδα. Ο βαθμός ικανοποίησης των αναγκών και προσδοκιών των σπουδαστών τουριστικής εκπαίδευσης στην Δυτική Ελλάδαel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.secondaryTitleTourism education and training in Greece. The meeting of the needs and expectations of tourist education students in western Greeceen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationTourism--Study and teaching--Greeceen
heal.classificationΤουρισμός--Μελέτη και διδασκαλία--Ελλάδαel
heal.classificationHospitality industry--Employees--Training ofen
heal.classificationΒιομηχανία φιλοξενίας--Υπάλληλοι--Εκπαίδευση τωνel
heal.classificationTotal quality managementen
heal.classificationΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
heal.identifier.secondary11193-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.publicationDate2019-06-09-
heal.bibliographicCitationΧονδρός, Ν. (2019). Η τουριστική εκπαίδευση και κατάρτιση στην Ελλάδα. Ο βαθμός ικανοποίησης των αναγκών και προσδοκιών των σπουδαστών τουριστικής εκπαίδευσης στην Δυτική Ελλάδα (Μεταπτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος.el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αξιολογήσει την παροχή εκπαίδευσης και κατάρτισης στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα. Θα εξεταστούν πτυχές της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης όπως η πρακτική άσκηση, οι γνώσεις ξένων γλωσσών και τα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης. Επίσης καταγράφεται το περίγραμμα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος εξετάζοντας το ρόλο του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα που παρέχει εκπαίδευση και κατάρτιση στον τουρισμό στην Ελλάδα όπως επίσης και η σύγκριση του με άλλες χώρες. Με δεδομένη την σημασία της άποψης των εκπαιδευομένων στον τομέα του τουρισμού ως προς την ποιότητα εκπαίδευσης τους θεωρήθηκε ενδιαφέρον να καταγραφούν οι απόψεις τους. Στην παρούσα έρευνα έγινε μελέτη όσον αφορά την υπάρχουσα βιβλιογραφία αλλά και δειγματοληπτική έρευνα με ερωτηματολόγια. Στην έρευνα συμμετείχαν εκπαιδευόμενη τουριστικών ειδικοτήτων από δημόσια και ιδιωτικά εκπαιδευτήρια της Δυτικής Ελλάδας, με το τελικό δείγμα να φτάνει στους 160 εκπαιδευόμενους, οι οποίοι αξιολόγησαν την παρεχόμενη ποιότητα σπουδών των τουριστικών ειδικοτήτων από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα του υπό μελέτη γεωγραφικού χώρου. Τα πορίσματα δε που εκπορεύτηκαν από την παρούσα έρευνα, αφορούσαν την ποιότητα των σπουδών, των υποδομών, του προγράμματος σπουδών και των εκπαιδευτικών. Διαφοροποίηση παρατηρήθηκε και μεταξύ των εκπαιδευομένων που ακολουθούν τουριστικές σπουδές σε ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα σε σχέση με αυτούς που ακολουθούν δημόσιες σπουδές. Επιπλέον, στην παρούσα έρευνα εξετάζεται ο βαθμός ικανοποίησης των σπουδαστών σχολών τουριστικής εκπαίδευσης αλλά και οι μελλοντικές τάσεις που ενδεχομένως θα επηρεάσουν την εκπαίδευση και κατάρτιση στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to evaluate the provision of education and training in the tourism sector in Greece. It also records the outline of the Greek education system by examining the role of the public and private sector that provides education and training in tourism in Greece as well as its comparison with other countries. Given the importance of the view of the trainees in the tourism sector as to the quality of their education, it was considered interesting to record their views. In the present study a survey was made on the existing bibliography but also on a sample survey with questionnaires. In the survey participated trainees of tourism specialties from public and private schools in Western Greece, with the final sample reaching 160 trainees, who evaluated the provided quality of study of tourism specialties from the educational institutions of the studied geographic area. The findings of the present study concerned the quality of studies, infrastructure, curriculum and teachers. Differentiation was observed among trainees studying in private education institutions in relation to those attending public education. Moreover, the present study examines the degree of satisfaction of students in schools of tourism education as well as the future trends that may affect education and training in the tourism sector in Greece.en
heal.advisorNameΚαραβασίλης, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΚαραβασίλης, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages110-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
XONDROS.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14266
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.