Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών ως προς την αξιολόγηση. Η περίπτωση της περιφερειακής ενότητας Πιερίας (Bachelor thesis)

Λάλα, Ελένη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛάλα, Ελένηel
dc.date.accessioned2022-04-10T23:06:00Z-
dc.date.available2022-04-10T23:06:00Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14258-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία- Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης- Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού , 2019 (α/α 11196)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectEvaluationen
dc.subjectΔιοίκηση Ολικής Ποιότηταςel
dc.subjectTotal Quality Managementen
dc.subjectassessmenten
dc.subjectεκπαιδευτικοίel
dc.subjectποιότηταel
dc.subjectteachersen
dc.subjectδιαχείριση ανθρωπίνων πόρων-
dc.subjecthuman resources managementen
dc.titleΣτάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών ως προς την αξιολόγηση. Η περίπτωση της περιφερειακής ενότητας Πιερίαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.secondaryTitleTeachers' attitudes and perspectives towards assessment. The case of regional unity of Pieriaen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασία-
heal.classificationΕκπαιδευτικοί--Ελλάδα--Πιερία--Στάσειςel
heal.classificationTeachers--Greece--Pieria-- Attitudesen
heal.classificationΚαθηγητές-- Αξιολόγηση τωνel
heal.classificationTeachers-- Rating ofen
heal.classificationEducational assessmenten
heal.classificationΕκπαιδευτική αξιολόγηση-
heal.identifier.secondary11196-
heal.dateAvailable2022-04-10T23:07:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.publicationDate2019-06-22-
heal.bibliographicCitationΛάλα, Ε. (2019), Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών ως προς την αξιολόγηση της περιφερειακής ενότητας Πιερίας (Μεταπτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία διερεύνησε τις στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με τον βαθμό και τον τρόπο με τον οποίο η αξιολόγηση σε επίπεδο σχολικής μονάδας, μπορεί να λειτουργήσει ως μέσο βελτίωσης της παρεχόμενης ποιότητας εκπαίδευσης. Για τον σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε επισκόπηση της ελληνικής και διεθνούς αρθρογραφίας, σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η αξιολόγηση ως διαδικασία και τα συστήματα αξιολόγησης συμβάλλουν στη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και στην ενίσχυση των μαθητικών αποτελεσμάτων. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου με ερωτήσεις κλειστού τύπου, σε δείγμα 205 εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην περιοχή του νομού Πιερίας, με σκοπό να διερευνηθούν οι απόψεις και οι στάσεις τους απέναντι στην διαδικασία της αξιολόγησης και στα διαφορετικά συστήματα αξιολόγησης, καθώς και ο βαθμός στον οποίο η εκπαιδευτική αξιολόγηση συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι γενικά οι εκπαιδευτικοί έχουν θετική στάση απέναντι στη διαδικασία της αξιολόγησης. Αν και οι εκπαιδευτικοί δεν πιστεύουν ότι η αξιολόγηση συμβάλει στην επαγγελματική τους εξέλιξη, θεωρούν ότι συνεισφέρει η εκπαιδευτική αξιολόγηση και μπορεί να συμβάλει στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.el
heal.abstractThe purpose of this study is to investigate the extent to which teachers’ evaluation, within the framework of the human resources management in the schools, contributes to the improvement of the quality of the educational work. In order to meet this goal, a review of the Greek and international literature was conducted, on the way in which evaluation as a process and evaluation systems contribute to the improvement of the education provided and to the enhancement of the student outcomes. Further to the previous study a survey took place with the help of a structured questionnaire containing Likert scale questions, in a sample of 205 primary and secondary teachers in Pieria region, in order to explore teachers views and attitudes towards the evaluation process and the different evaluation systems, as well as the extent to which the educational assessment contributes to improving the quality of the educational work. The results showed that teachers generally have a positive attitude towards the evaluation process but they disagree with the way the educational assessment was implemented in the country and they have not shown agreement if this process will improve their career but they agree that it helps the educational system to further improvement.en
heal.advisorNameΚαραβασίλης, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΚαραβασίλης, Ιωαννήςel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης, Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμούel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages119-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LALA.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14258
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.