Export Prospects of Greek Business in America «OLIVE OIL» (Bachelor thesis)

Καραουλάνης, Γεώργιος


This particular diploma thesis concerns International Marketing and relations between Greece and America for the export olive oil in America. Work is derided in two parts. In the first part included the first-four chapters, which are mentioned in International Marketing, cheap market and environment of International Marketing, looking for new markets, market entry strategy and finally analyze the marketing mix, from the other side, included the fifth, sixth and seventh chapters, which are mentioned in Greek economy and markets, characteristics of the USA market and the trade relations between Greece and America. In the eighth and last chapter, are presented the olive oil sector exports to the USA and studying the industry’s environment. The work is completed by drawing conclusions, constraints and presenting suggestions.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Greece - Trade - United States of America
Ελλάδα -- Εμπόριο -- Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής
United States of America - Trade - Greece
Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής -- Εμπόριο -- Ελλάδα
Olive oil industry --Greece
Βιομηχανία ελαιόλαδου--Ελλάδα
Exports -- Greece
Εξαγωγές -- Ελλάδα
Keywords: Εξαγωγές;Ελληνικές επιχειρήσεις;Αμερική;Ελαιόλαδο;Exports;Greek business;America
Description: Πτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2017 α.α. 8937
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14251
Table of contents: ΠΕΡΙΛΗΨΗ 2 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ 7 1.1 Γενικά 7 1.2 Στόχοι της εργασίας 7 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 8 2.1 Ιστορική αναδρομή 8 2.2 Ορισμός Διεθνούς Μάρκετινγκ 9 2.3 Διεθνές και Εγχώριο Μάρκετινγκ 10 2.4 Μορφές Διεθνούς Μάρκετινγκ 10 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ – ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 11 3.1 Παγκοσμιοποίηση στο Διεθνές Μάρκετινγκ 12 3.2 Δραστηριοποίηση στο Εξωτερικό 18 3.3 Απόφαση Εξαγωγής 19 3.4 Τρόποι Εισόδου στη Διεθνή Αγορά 20 3.5 Έγγραφα Εξαγωγής Προϊόντων 21 3.6 Έρευνα Αγοράς 21 3.7 Περιορισμοί στις Εξαγωγές 22 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΜΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 23 4.1 Πολιτική Προϊόντος 24 4.2 Προώθηση 24 4.3 Τιμολόγηση 24 4.4 Σύστημα Διανομής 25 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 25 5.1 Γενικά 25 5.2 Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα 26 5.3 Η πορεία των ελληνικών εξαγωγών και εισαγωγών 27 5.4 Τα κυριότερα προβλήματα – εμπόδια των Ελληνικών Εξαγωγών 30 5.5 Στροφή των ελληνικών επιχειρήσεων στη διεθνή αγορά 31 5.6 Θεσμοί, ιδρύματα και υπηρεσίες διεθνών συναλλαγών 32 5.6.1 Οργανισμός Προώθησης Εξαγωγών (Ο.Π.Ε.) 32 5.6.2 Τα Εμποροβιομηχανικά Επιμελητήρια 33 5.6.3 Οργανισμός Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων 33 5.6.4 Εξαγωγικές Εμπορικές Εταιρείες 33 5.6.5 Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου 34 5.6.6 Τα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) 34 5.6.7 Φυσική Διανομή στο Διεθνές μάρκετινγκ (Logistics) 34 5.7 Επιλογή της Αμερικής ως τόπος εξαγωγής 35 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: ΗΠΑ 36 6.1 Γενικά 36 6.2 Χαρακτηριστικά Αμερικανικής Αγοράς 43 6.3 Λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση πρέπει να απευθυνθεί στην αμερικανική αγορά 44 6.4 Προϋποθέσεις επιτυχίας μιας εξαγωγικής εταιρείας στην Αμερική 45 6.5 Εμπορικές εκθέσεις στις ΗΠΑ 45 6.5.1 Υποστήριξη Εκθετών 45 6.6 Ο ρόλος του Γραφείου ΟΕΥ στην προώθηση των ελληνικών εξαγωγών τροφίμων και ποτών στην Αμερική 47 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΗΠΑ 48 7.1 Γενικά 48 7.2 Διμερές Εμπόριο 48 7.3 Τα σημαντικότερα εξαγόμενα είδη 49 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: ΚΛΑΔΟΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ 52 8.1. Περιγραφή του κλάδου 52 8.2 Περιγραφή προϊόντων του κλάδου 52 8.3 Χαρακτηριστικά και παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα του Ελαιολάδου 53 8.4 Η κατάσταση του κλάδου στην Ελλάδα 54 8.5 Η κατάσταση στον Ευρωπαϊκό και Διεθνή χώρο 54 8.6 Προβλήματα του κλάδου 55 8.7 Η Αμερικανική Αγορά του Ελαιόλαδου 57 8.7.1 Διανομή – Τιμή 57 8.7.2 SWOT Ανάλυση για τον κλάδο του Ελαιόλαδου 59 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ 60 9.1 Σήμανση-Ετικέτες 60 9.2. Γενικές πληροφορίες αναφορικά με πιστοποίηση ελαιολάδου στις ΗΠΑ 61 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10: ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 62 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11: ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 65
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΑΡΑΟΥΛΑΝΗΣ.pdfΚαραουλάνης, Πτυχιακή 901.7 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14251
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.