Export Prospects of Greek Business in America «OLIVE OIL» (Bachelor thesis)

Καραουλάνης, Γεώργιος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραουλάνης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2022-04-08T13:53:00Z-
dc.date.available2022-04-08T13:53:00Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14251-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2017 α.α. 8937el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕξαγωγέςel
dc.subjectΕλληνικές επιχειρήσειςel
dc.subjectΑμερικήel
dc.subjectΕλαιόλαδοel
dc.subjectExportsen
dc.subjectGreek businessen
dc.subjectAmericaen
dc.titleΕξαγωγικές Προοπτικές των Ελληνικών Επιχειρήσεων στην Αμερική «ΚΛΑΔΟΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ»el
dc.titleExport Prospects of Greek Business in America «OLIVE OIL»en
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationGreece - Trade - United States of Americaen
heal.classificationΕλλάδα -- Εμπόριο -- Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικήςel
heal.classificationUnited States of America - Trade - Greeceen
heal.classificationΗνωμένες Πολιτείες Αμερικής -- Εμπόριο -- Ελλάδαel
heal.classificationOlive oil industry --Greeceen
heal.classificationΒιομηχανία ελαιόλαδου--Ελλάδαel
heal.classificationExports -- Greeceen
heal.classificationΕξαγωγές -- Ελλάδαel
heal.identifier.secondary8937-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2017-10-11-
heal.bibliographicCitationΚαραουλάνης Γεώργιος, Εξαγωγικές Προοπτικές των Ελληνικών Επιχειρήσεων στην Αμερική «ΚΛΑΔΟΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ», Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, 2017el
heal.abstractΗ πτυχιακή αυτή εργασία ασχολείται με το Διεθνές Μάρκετινγκ, την πορεία των οικονομικών-εμπορικών σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Αμερικής, καθώς και τις  εξαγωγικές προοπτικές του Ελαιολάδου στην Αμερική. Έχει ως σκοπό την ανάλυση της διεθνούς αγοράς, των χαρακτηριστικών και των προοπτικών της αμερικανικής αγοράς καθώς επίσης τον αποτελεσματικότερο τρόπο διείσδυσης των ελληνικών επιχειρήσεων στην αμερικανική αγορά. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια γίνεται μια προσπάθεια αποσαφήνισης του όρου και της χρησιμότητας του Διεθνούς Μάρκετινγκ, δίνοντας τους ορισμούς, τις μορφές και τις λειτουργίες του. Στη συνέχεια στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η παγκόσμια αγορά και το περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ, αναλύοντας τους λόγους που οδηγούν μια επιχείρηση στην αναζήτηση νέων αγορών εκτός συνόρων, τις στρατηγικές εισόδου της επιχείρησης στη διεθνή αγορά καθώς επίσης και τους οργανισμούς οι οποίοι μπορούν να διευκολύνουν μια επιχείρηση στην απόφαση της να εξάγει. Το τέταρτο κεφάλαιο αναλύει το Μίγμα Μάρκετινγκ που πρέπει να ακολουθήσει μια επιχείρηση για μια επιτυχημένη πορεία στη διεθνή αγορά. Συνεχίζοντας στο δεύτερο μέρος το κεφάλαιο 5 της εργασίας επικεντρώνεται στην ανάλυση των συνθηκών της ελληνικής αγοράς τα τελευταία χρόνια όπου η ελληνική οικονομία έχει βρεθεί αντιμέτωπη με πολλά σοβαρά ζητήματα. Έπειτα στα κεφάλαια έξι και εφτά παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά της αμερικανικής αγοράς, οι εξαγωγικές προοπτικές των ελληνικών επιχειρήσεων στην αμερικανική αγορά, οι εμπορικές σχέσεις μεταξύ Ελλάδας Αμερικής, και παραδείγματα κλάδων που έχουν εδώ και πολλά χρόνια επιτυχημένη πορεία στη διεθνή αγορά και παρά την κρίσιμη οικονομική κατάσταση που επικρατεί αποδεικνύουν εμπράκτως ότι υπάρχουν ακόμη περιθώρια ανάπτυξης. Τέλος, το όγδοο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στον κλάδο του ελαιολάδου. Συγκεκριμένα μελετάμε το περιβάλλον του κλάδου, οι ευκαιρίες και οι απειλές που παρουσιάζονται και πραγματοποιείται SWOT ανάλυση. Ο αριθμός των ελληνικών εξαγωγών προς την Αμερική, καθώς και η τάσεις που μπορεί που μπορεί να παρατηρήσει κάνεις στην αγορά του ελαιολάδου περιγράφονται επίσης σε αυτό το κεφάλαιο. Η εργασία ολοκληρώνεται με την εξαγωγή συμπερασμάτων, τους περιορισμούς και στην παρουσίαση προτάσεων.el
heal.abstractThis particular diploma thesis concerns International Marketing and relations between Greece and America for the export olive oil in America. Work is derided in two parts. In the first part included the first-four chapters, which are mentioned in International Marketing, cheap market and environment of International Marketing, looking for new markets, market entry strategy and finally analyze the marketing mix, from the other side, included the fifth, sixth and seventh chapters, which are mentioned in Greek economy and markets, characteristics of the USA market and the trade relations between Greece and America. In the eighth and last chapter, are presented the olive oil sector exports to the USA and studying the industry’s environment. The work is completed by drawing conclusions, constraints and presenting suggestions.en
heal.tableOfContentsΠΕΡΙΛΗΨΗ 2 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ 7 1.1 Γενικά 7 1.2 Στόχοι της εργασίας 7 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 8 2.1 Ιστορική αναδρομή 8 2.2 Ορισμός Διεθνούς Μάρκετινγκ 9 2.3 Διεθνές και Εγχώριο Μάρκετινγκ 10 2.4 Μορφές Διεθνούς Μάρκετινγκ 10 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ – ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 11 3.1 Παγκοσμιοποίηση στο Διεθνές Μάρκετινγκ 12 3.2 Δραστηριοποίηση στο Εξωτερικό 18 3.3 Απόφαση Εξαγωγής 19 3.4 Τρόποι Εισόδου στη Διεθνή Αγορά 20 3.5 Έγγραφα Εξαγωγής Προϊόντων 21 3.6 Έρευνα Αγοράς 21 3.7 Περιορισμοί στις Εξαγωγές 22 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΜΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 23 4.1 Πολιτική Προϊόντος 24 4.2 Προώθηση 24 4.3 Τιμολόγηση 24 4.4 Σύστημα Διανομής 25 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 25 5.1 Γενικά 25 5.2 Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα 26 5.3 Η πορεία των ελληνικών εξαγωγών και εισαγωγών 27 5.4 Τα κυριότερα προβλήματα – εμπόδια των Ελληνικών Εξαγωγών 30 5.5 Στροφή των ελληνικών επιχειρήσεων στη διεθνή αγορά 31 5.6 Θεσμοί, ιδρύματα και υπηρεσίες διεθνών συναλλαγών 32 5.6.1 Οργανισμός Προώθησης Εξαγωγών (Ο.Π.Ε.) 32 5.6.2 Τα Εμποροβιομηχανικά Επιμελητήρια 33 5.6.3 Οργανισμός Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων 33 5.6.4 Εξαγωγικές Εμπορικές Εταιρείες 33 5.6.5 Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου 34 5.6.6 Τα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) 34 5.6.7 Φυσική Διανομή στο Διεθνές μάρκετινγκ (Logistics) 34 5.7 Επιλογή της Αμερικής ως τόπος εξαγωγής 35 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: ΗΠΑ 36 6.1 Γενικά 36 6.2 Χαρακτηριστικά Αμερικανικής Αγοράς 43 6.3 Λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση πρέπει να απευθυνθεί στην αμερικανική αγορά 44 6.4 Προϋποθέσεις επιτυχίας μιας εξαγωγικής εταιρείας στην Αμερική 45 6.5 Εμπορικές εκθέσεις στις ΗΠΑ 45 6.5.1 Υποστήριξη Εκθετών 45 6.6 Ο ρόλος του Γραφείου ΟΕΥ στην προώθηση των ελληνικών εξαγωγών τροφίμων και ποτών στην Αμερική 47 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΗΠΑ 48 7.1 Γενικά 48 7.2 Διμερές Εμπόριο 48 7.3 Τα σημαντικότερα εξαγόμενα είδη 49 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: ΚΛΑΔΟΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ 52 8.1. Περιγραφή του κλάδου 52 8.2 Περιγραφή προϊόντων του κλάδου 52 8.3 Χαρακτηριστικά και παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα του Ελαιολάδου 53 8.4 Η κατάσταση του κλάδου στην Ελλάδα 54 8.5 Η κατάσταση στον Ευρωπαϊκό και Διεθνή χώρο 54 8.6 Προβλήματα του κλάδου 55 8.7 Η Αμερικανική Αγορά του Ελαιόλαδου 57 8.7.1 Διανομή – Τιμή 57 8.7.2 SWOT Ανάλυση για τον κλάδο του Ελαιόλαδου 59 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ 60 9.1 Σήμανση-Ετικέτες 60 9.2. Γενικές πληροφορίες αναφορικά με πιστοποίηση ελαιολάδου στις ΗΠΑ 61 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10: ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 62 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11: ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 65el
heal.advisorNameΜπελίδης, Αθανάσιοςel
heal.committeeMemberNameΜπελίδης, Αθανάσιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages68-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΑΡΑΟΥΛΑΝΗΣ.pdfΚαραουλάνης, Πτυχιακή 901.7 kBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14251
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.