Σχολεία Ε.Α.Ε.Π μια αναμορφωτική αλλαγή εκπαιδευτικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αντιλήψεις εκπαιδευτικών (Master thesis)

Teachers--Attitudes/ Χατζούλα, Βάϊα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTeachers--Attitudesen
dc.contributor.authorΧατζούλα, Βάϊαel
dc.date.accessioned2022-04-04T20:31:57Z-
dc.date.available2022-04-04T20:31:57Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14222-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας- Τμήμα Διοίκησης & Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΟλοήμερο Σχολείοel
dc.subjectAll-day schoolen
dc.subjectΝέο Σχολείοel
dc.subjectModern schoolen
dc.subjectΕΑΕΠel
dc.subjectUnited Reformed Educational Program (UREP)en
dc.subjectΕκπαιδευτική αλλαγήel
dc.subjectEducational changeen
dc.titleΣχολεία Ε.Α.Ε.Π μια αναμορφωτική αλλαγή εκπαιδευτικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αντιλήψεις εκπαιδευτικώνel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια--Ελλάδαel
heal.classificationEducation, Primary--Greeceen
heal.classificationΟλοήμερο σχολείοel
heal.classificationSchool dayen
heal.classificationΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
heal.classificationTeachers--Attitudesen
heal.identifier.secondary11268-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης & Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.publicationDate2019-07-10-
heal.bibliographicCitationΧατζούλα, Β. (2019). Σχολεία Ε.Α.Ε.Π μία αναμορφωτική αλλαγή εκπαιδευτικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αντιλήψεις εκπαιδευτικώνel
heal.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αφορά το θεσμό του Ολοήμερου σχολείου με βάση το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (ΕΑΕΠ). Προέκυψε από την ανάγκη για καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών που εργάζονται στα σχολεία αυτά, με βάση την εμπειρία τους, αναφορικά με την οργάνωση και λειτουργία του θεσμού αυτού αλλά και την επίτευξη των βασικών στόχων του Ολοήμερου Σχολείου. Ο ρόλος του Νέου Σχολείου προέκυψε ως ανάγκη για εκπαιδευτική αλλαγή και καινοτομία στο πλαίσιο των αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν μεταπολεμικά σε ολόκληρη την Ευρώπη και κατ’ επέκταση και στη χώρα μας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε εκπαιδευτικούς (κυρίως δασκάλους) σε τριάντα ολοήμερα δημοτικά σχολεία με ΕΑΕΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας. Τα ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν στους συμμετέχοντες και συγκεντρώθηκαν προκειμένου γίνει η αποδελτίωσή τους και να επεξεργαστούν στη συνέχεια στο στατιστικό πακέτο SPSS. Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας, έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί αξιολόγησαν το θεσμό ως βιώσιμο. Ωστόσο επεσήμαναν ότι υπάρχουν προοπτικές βελτίωσης και αναδιοργάνωσης. Οι τέσσερις στόχοι που εξετάστηκαν δεν θεωρήθηκε ότι επιτεύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό. Επιπλέον ήταν ενημερωμένοι για το σκοπό και τους στόχους του Ολοήμερου σχολείου με βάση το ΕΑΕΠ ενώ έδειξαν ότι ήταν έτοιμοι να εφαρμόσουν την καινοτομία αυτή. Αρχικά, δεν αμβλύνονται οι κοινωνικές ανισότητες και δεν κατοχυρώνεται η ισότητα των εκπαιδευτικών ευκαιριών μέσω του θεσμού αυτού και δεν περιορίζεται η «παραπαιδεία», το οποίο υπήρξε βασικό ζητούμενο. Οι μαθητές δεν αποκτούν τα εφόδια που θα τους είναι απαραίτητα για την ομαλή ένταξή τους στην ζωή, και επιπλέον δεν βοηθά την ολοκλήρωση της μαθησιακής διαδικασίας και της σχολικής δραστηριότητας όπως υπήρξε σαν στόχος κατά την έναρξη της λειτουργίας του θεσμού. Αναφορικά με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών γενικότερα, οι συμμετέχοντες θεωρούν σημαντική τη συνεργασία των εκπαιδευτικών μεταξύ τους αλλά ωστόσο δεν υπάρχει, κατά τη γνώμη τους, επαρκής στήριξη από τη Διοίκηση της εκπαίδευσης. Η συνεργασία με τον σχολικό σύμβουλο θεωρήθηκε σε μικρό βαθμό αποδοτική. Γενικά, όπως φαίνεται, το Ολοήμερο σχολείο αποτελεί μια μορφή εκπαίδευσης η οποία είναι πολύ βοηθητική στη σημερινή κοινωνία με τις απορρέουσες σελ. 5 κοινωνικοοικονομικές ανάγκες αλλά θα πρέπει να υπάρξει καλύτερη προετοιμασία και οργάνωση αλλά και στήριξη από το Κράτος.el
heal.abstractThis thesis refers to the institution of all-day schools according to the Unified Reformed Educational Program (UREP). It occurred due to the necessity of recording the teachers’ opinions who work in these schools, according to their experience, with regards to the organization and operation of this institution, as well as the achievement of the all-day schools objectives. The New School role has become a need for educational change and innovation owing to the post-war changes that happened across Europe and by extension to our country. The study was carried out among educators (mostly primary school teachers) in thirty all-day primary schools with UREP of the Regional Directorate of Education of Western Macedonia. The questionnaires were distributed to the participants and were gathered in order to evaluate and process them using the SPSS statistical packet. This study results showed that the teachers evaluated the institution as sustainable. However, they pointed out that there are improvement and reorganization prospects. Concerning the four objectives that were examined, it was considered not to have been achieved to a great extent. Furthermore, the teachers were informed about the purpose and objectives of the All-Day School according to the UREP and showed that they were willing to apply this innovation. In the first place, social inequalities are not alleviated, equality of educational opportunities is not guaranteed through this institution and the "parallel education" is not restricted, which has been a key issue. Students do not acquire the skills they need for their smooth integration into life, in addition it deprives them from completing the learning process and school activity as it was set as an objective since the beginning of the institution operation. Regarding the teachers’ cooperation, it is considered to be important to them, however in their opinion, there is not sufficient support from the Education Administration. The collaboration with the school counselor was considered to be less effective. All things considered, the All-Day School is a form of education which is very effective in today's society with the resulting socio-economic needs; however, better preparation, organization and support from the State as well is essential.en
heal.advisorNameΧριστίδης , Περικλήςel
heal.committeeMemberNameΧριστίδης, Περικλήςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης & Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages127 σελ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14222
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.