Η διαχειρίση των διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών (Asperger) στον παιδικό σταθμό (Master thesis)

Περτσίλη, Ζαχαρένια


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠερτσίλη, Ζαχαρένιαel
dc.date.accessioned2022-04-03T22:27:41Z-
dc.date.available2022-04-03T22:27:41Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14205-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία --Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης -- Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδων, 2019 (α/α 11198el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectEducationen
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectAutismen
dc.subjectΠαιδικός σταθμόςel
dc.subjectDay care centeren
dc.subjectAspergeren
dc.titleΗ διαχειρίση των διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών (Asperger) στον παιδικό σταθμόel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.secondaryTitleThe management of the difficulties of development disorders at the child stationen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationAsperger's syndrome in childrenen
heal.classificationΣύνδρομο Asperger στα παιδιάel
heal.classificationAutistic children--Education (Early childhood)en
heal.classificationΑυτιστικά παιδιά--Εκπαίδευση (Προσχολική)el
heal.classificationEarly childhood teachersen
heal.classificationΔάσκαλοι προσχολικής ηλικίας-
heal.identifier.secondary11198-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.publicationDate2019-06-08-
heal.bibliographicCitationΠερτσίλη, Ζ. (2019). Η διαχειρίση των διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών (Asperger) στον Παιδικό Σταθμό (Μεταπτυχιακή εργασία). Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος.el
heal.abstractΤα άτομα στο ευρύ φάσμα του αυτισμού σύμφωνα με τις νομοθετικές παρεμβάσεις της Ελληνικής Πολιτείας εισέρχονται σε μονάδες γενικής εκπαίδευσης με στόχο την ομαλή κοινωνικοποίηση και ένταξη αυτών. Τα Αναλυτικά Προγράμματα και οι παρεμβάσεις στηρίζονται στην αρχή της ισότητας και της πρόσβασης όλων των ατόμων στην εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση. Με την παρούσα ερευνητική εργασία θα επιχειρηθεί η μελέτη της στάσης και του τρόπου διαχείρισης των βρεφονηπιοκόμων οι οποίοι εργάζονται σε Παιδικούς Σταθμούς συμβατικού τύπου. Στόχος λοιπόν είναι να διερευνηθούν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας και πώς αυτοί διαχειρίζονται καταστάσεις μαθητών οι οποίοι βρίσκονται στην κατάσταση αυτή. Η μελέτη θα πραγματοποιηθεί μέσω βιβλιογραφικής επισκόπησης για να στοιχειοθετήσει το θεωρητικό πλαίσιο και ποιοτικής έρευνας για την όσο το δυνατόν πληρέστερη διερεύνηση του υπό εξέταση θέματος.el
heal.abstractIndividuals in the wide range of autism, according to the Greek State’s legislative interventions, enter general education units with the aim of smooth social poetry and integration. The curricula and intrventions are based on the principle of equality and access for all people to education and life long learning. This study will attempt to study the attitude and management of nurses working in conventional nursery homes. The aim is to explore the difficulties faced by preschool educators and how they manage situations of pupils who are in this situation. The study will be carried out through a bibliographic review to establish the theoretical framework and qualitative research for the fullest possible investigation of the subject under consideration.en
heal.advisorNameΣτάμου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΣτάμου, Ελένηel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομίας και Διοίκησης, Τμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDihu-
heal.numberOfPages--
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14205
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.