Επισήμανση και διατροφική ετικέτα τροφίμων (Bachelor thesis)

Νάση, Ερμιόνη/ Χασιώτη, Αικατερίνη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝάση, Ερμιόνηel
dc.contributor.authorΧασιώτη, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2022-03-17T14:03:13Z-
dc.date.available2022-03-17T14:03:13Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14129-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Τεχνολόγων Γεωπόνων και Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής -- Τμήμα Διατροφής & Διαιτολογίας, 2019 (α/α 10888)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιατροφική επισήμανσηel
dc.subjectΔιατροφική δήλωσηel
dc.subjectΙσχυρισμοί διατροφήςel
dc.subjectΙσχυρισμοί υγείαςel
dc.subjectΣυσκευασία τροφίμωνel
dc.subjectNutrition labelingen
dc.subjectNutrition declarationen
dc.subjectNutrition claimsen
dc.subjectHealth claimsen
dc.subjectFood packagingen
dc.titleΕπισήμανση και διατροφική ετικέτα τροφίμωνel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10888-
heal.dateAvailable2022-03-17T14:04:13Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Τεχνολόγων Γεωπόνων και Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής / Τμήμα Διατροφής & Διαιτολογίας.el
heal.publicationDate2019-03-29-
heal.bibliographicCitationΝάση, Ε., Χασιώτη, Α. (2019). Επισήμανση και διατροφική ετικέτα τροφίμων (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΣκοπός: Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας διερευνήθηκαν οι απόψεις των καταναλωτών, κυρίως στους νομούς της Θεσσαλονίκης, Κοζάνης, Άρτας και Τρικάλων, που σχετίζονται με την επισήμανση και τη διατροφική ετικέτα των τροφίμων. Μεθοδολογία: Η συνολική έρευνα βασίστηκε σε δείγμα μεγέθους 800 καταναλωτών, κατοίκων των νομών που αναφέρθηκαν παραπάνω, το οποίο προέκυψε μέσω τυχαίας δειγματοληψίας. Το δείγμα αποτελείται από άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18 ως 70 ετών. Η ερευνητική μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν αυτή των ερωτηματολογίων, η συλλογή των δεδομένων έγινε από τον Δεκέμβριο του 2018 έως τον Ιανουάριο του 2019. Σε κάθε ερωτώμενο υποβλήθηκαν 33 ερωτήσεις, κλειστού και ανοιχτού τύπου. Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων έγινε με κατάλληλα λογισμικά πακέτα (MS Excel®, IBM SPSS 19) και μέσω της εφαρμογής στοχευμένων στατιστικών ελέγχων. Αποτελέσματα: Τα άτομα μικρότερης ηλικίας φαίνεται πως ενδιαφέρονται περισσότερο για την ανάγνωση των βασικών πληροφοριών της διατροφικής ετικέτας σε σχέση με τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Επιπλέον, οι γυναίκες δίνουν περισσότερη σημασία στις αναγραφόμενες πληροφορίες της ετικέτας από ότι οι άνδρες. Συμπεράσματα: Τα παραπάνω συμβαίνουν λόγω της ενημέρωσης και των ερεθισμάτων που δέχεται καθημερινά η νεότερη γενιά από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ). Πιθανότατα υπάρχει περισσότερο ενδιαφέρον για τις διατροφικές πληροφορίες από τους νέους, λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον, οι γυναίκες ενδιαφέρονται περισσότερο για τις αναγραφόμενες πληροφορίες, εξαιτίας της ενασχόλησης τους με το νοικοκυριό και τη διατροφή των μελών της οικογένειας, σε μεγαλύτερο βαθμό από τους άνδρες.el
heal.abstractTarget: In respect of this senior thesis, the views of consumers, mainly coming from the districts of Thessaloniki, Kozani, Arta, Trikala, were examined with regard to produce nutritional declaration and labels. Methodology: The overall research was based on an independent sample of 800 consumers, residents of the aforementioned counties that resulted from random sampling. The information presented have been gathered by questioning civilians of both genders ranking from the ages of 18 to 70 years old. The research method used was that of questionnaires, while the assembly of data took place from December, 2018, to January, 2019. Respondents were presented with 33 questions of both open and closed format. The statistical data processing was conducted through the use of appropriate software packages (MS Excel®, IBM SPSS 19) and the application of targeted statistical controls. Results: In contrast to those of older age, young people seem to be more interested in reading basic nutritional information provided by packaging labels. Moreover, women pay more attention to the printed information as opposed to men. Conclusions: All of the above stem from the information and input the Mass Media flood the younger generation with. Possibly the increase of interest in nutritional information by younger people arises from the breaking development of technology in the last few years. Furthermore, women have a bigger interest in the printed information due to their engagement with housekeeping and dieting of family members.en
heal.advisorNameΚυρανάς, Ευστράτιοςel
heal.committeeMemberNameΚυρανάς, Ευστράτιοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Διατροφής και Διαιτολογίαςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages159-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nasi_Xasioti.pdf3.02 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14129
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.