Οι επενέργειες του εργασιακού περιβάλλοντος στην απόδοση και συμπεριφορά των εργαζομένων στα ξενοδοχεία (Bachelor thesis)

Μωσιάδου, Άντζελα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜωσιάδου, Άντζελαel
dc.date.accessioned2022-03-09T14:28:21Z-
dc.date.available2022-03-09T14:28:21Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14085-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2019 (α/α 10747)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕργασιακό περιβάλλονel
dc.subjectΑπόδοση εργαζομένωνel
dc.subjectΣυμπεριφορά εργαζομένωνel
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικόel
dc.subjectΞενοδοχειακές τουριστικές μονάδεςel
dc.subjectΞενοδοχείαel
dc.subjectWorking environmenten
dc.subjectEmploee's performance
dc.subjectEmployee's behavior
dc.subjectEmploees
dc.subjectHotel tourist units
dc.subjectHotels
dc.titleΟι επενέργειες του εργασιακού περιβάλλοντος στην απόδοση και συμπεριφορά των εργαζομένων στα ξενοδοχείαel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10747-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων.el
heal.publicationDate2019-02-12-
heal.bibliographicCitationΜωσιάδου, Α. (2019). Οι επενέργειες του εργασιακού περιβάλλοντος στην απόδοση και συμπεριφορά των εργαζομένων στα ξενοδοχεία (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι να κατανοήσουμε πως το εργασιακό περιβάλλον επηρεάζει την απόδοση και συμπεριφορά των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές τουριστικές μονάδες. Η απόδοση και η συμπεριφορά των εργαζομένων όπως θα δούμε στα παρακάτω κεφάλαια επηρεάζεται από πάρα πολλούς παράγοντες. Δεν υπάρχει μια καθολική θεωρία καθαυτή, αλλά στο θεωρητικό μέρος αναλύονται οι θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί από διάφορους επιστήμονες που κατά καιρούς, ερεύνησαν αυτούς τους τομείς. Στη μέθοδο προσέγγισης, αναλύοντας και ερευνώντας τα κίνητρα της σύνδεσης με την απόδοση του εργαζομένου, καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως ο εργαζόμενος αναζητά την αναγνώριση και την επιβράβευση της απόδοσής του, η οποία προσμετράται από την ποιότητα και την ποσότητα του έργου που παράγει. Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορες ανταμοιβές οι οποίες δεν είναι απαραίτητο να είναι χρηματικές διότι αν και ο μισθός αποτελεί απαραίτητο στοιχείο της εργασίας, δεν παρακινεί. Η αποδοτικότητα αφορά κυρίως την εσωτερική λειτουργία της επιχείρησης, ενώ επίσης αποτελεί μια εκτεταμένη έννοια, διότι συνδέεται με διάφορα χαρακτηριστικά όπως η ευγένεια του υπαλλήλου, η καλή συμπεριφορά κλπ. Οι παράγοντες που υποκινούν είναι η ασφάλεια, η δικαιοσύνη και η ψυχική ικανοποίηση για την εργασία που προσφέρει ο εργαζόμενος σε μια επιχείρηση. Αποτελεσματικότητα είναι ο βαθμός στην οποία η επιχείρηση πετυχαίνει τους στόχους της, με όσο το δυνατό λιγότερα έξοδα, χωρίς όμως να απειλείται η ποιότητα. Οι επιχειρήσεις μπορούν να βοηθήσουν τους εργαζόμενους στην εξέλιξη τους, μέσω διαφόρων ειδικών προγραμμάτων κατάρτισης και εκπαίδευσης, και να τους οδηγήσουν στην καλυτέρευση του εαυτού τους, όσον αφορά την εργασία τους, και αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί θετικά και για τον ίδιο τον εργαζόμενο αλλά και για την εκάστοτε επιχείρηση, διότι από τη στιγμή όπου ο εργαζόμενος έχει εξελιχθεί, μπορεί να προσφέρει περισσότερα στην επιχείρηση και αυξάνεται το ενδιαφέρον για την εργασία του.el
heal.abstractThe aim of this work is to understand that the working environment, affects the performance and behavior of employees in hotel tourist units. The performance and behavior of employees as we will see in the chapters below is influenced by many factors. There is no universal theory in itself, but the theoretical part analyzes the theories developed by various scientists who have researched these areas from time to time. In approach, by analyzing and investigating the motives of association with employee performance, we come to the conclusion that the employee seeks recognition and rewarding his performance, which you count on the quality and quantity of the work he produces. This can be done with various rewards which do not have to be money because although wages are a necessary part of the job it does not motivate. Efficiency is mainly about the internal functioning of the enterprise, it is also an extended concept because it is associated with various features such as courtesy of the employee, good behavior etc. The factors that motivate them are security, justice and mental satisfaction for the job the employee offers to a business. Efficiency is the extent to which an enterprise achieves its goals with the least cost but without lowering quality. Businesses can help employees to evolve through a variety of specific training and education programs and lead them to be better at their work where this can be used positively for both the employee himself and the business, since he has evolved, so he can offer more things in business and increasing interest in their work.en
heal.advisorNameΑβδημιώτης, Σπυρίδωνel
heal.committeeMemberNameΑβδημιώτης, Σπυρίδωνel
heal.academicPublisherΤμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages88-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14085
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.