Οι ευρωπαϊκές και διεθνείς πολιτικές σε σχέση με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και η επίδρασή τους στην σχολική εκπαίδευση και η επίδρασή τους στην ελληνική εκπαιδευτική πολιτική (Master thesis)

Πούλιου, Μαρία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠούλιου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2022-03-01T14:09:01Z-
dc.date.available2022-03-01T14:09:01Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14022-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2019 (α/α 10765)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑξιολόγηση εκπαιδευτικού έργουel
dc.subjectΔιεθνείς οργανισμοίel
dc.subjectΔάσκαλοιel
dc.subjectΕλληνική εκπαιδευτική πολιτικήel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectEvaluation of educational projecten
dc.subjectInternational organizationsen
dc.subjectTeachersen
dc.subjectGreek educational policyen
dc.subjectPrimary educationel
dc.titleΟι ευρωπαϊκές και διεθνείς πολιτικές σε σχέση με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και η επίδρασή τους στην σχολική εκπαίδευση και η επίδρασή τους στην ελληνική εκπαιδευτική πολιτικήel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.secondaryTitleEuropean and international educationsl policies in relation to the evaluation of the educational work and their impact on greek educational policyel
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή εργασία -- ΠΜΣ "Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδων"el
heal.identifier.secondary10765-
heal.dateAvailable2022-03-01T14:10:01Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.publicationDate2019-04-20-
heal.bibliographicCitationΠούλιου, Μ. (2019). Οι ευρωπαϊκές και διεθνείς πολιτικές σε σχέση με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και η επίδρασή τους στην σχολική εκπαίδευση και η επίδρασή τους στην ελληνική εκπαιδευτική πολιτική (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.bibliographicCitationΠούλιου, Μ. (2019). European and international educationsl policies in relation to the evaluation of the educational work and their impact on greek educational policy (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΗ εκπαιδευτική πολιτική, όπως διαμορφώνεται την εποχή της οικονομικής κρίσης, με τη μετανάστευση να διογκώνεται και την παγκοσμιοποίηση να κυριαρχεί, καθώς και η βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης, ως παράμετρος που ενισχύει την οικονομία των κρατών, μονοπωλούν το ενδιαφέρον των κυβερνήσεων σε όλα τα κράτη αλλά και των διεθνών οργανισμών που κατευθύνουν τις στρατηγικές που ακολουθούνται.Η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου συνδέεται άμεσα με την αξιολόγησή του ως μηχανισμός ανατροφοδότησης και βελτίωσης του, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση της ελληνικής εκπαιδευτικής πολιτικής σε σχέση με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική εκπαίδευση και η ανάλυση του τρόπου με τον οποίο επηρεάζεται από την ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική και τους διεθνείς οργανισμούς, μέσα από τη δράση των φορέων που διαμορφώνουν και υλοποιούν τις πολιτικές αποφάσεις. Διαφαίνεται η ανάγκη ανάπτυξης νέων αξιολογικών πρακτικών και η εμπέδωσης μιας κουλτούρας αξιολόγησης στο ελληνικό σχολείο. Απαραίτητοι κρίνονται οι μεσοπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι στόχοι αφενώς για την αποκέντρωση της εκπαίδευσης σε περιφερειακό επίπεδο και αφετέρου η μετατροπή των σχολείων σε αυτόνομες οικονομικές μονάδες που βασίζονται στην αυξημένη συνεργασία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας καθώς και στη σύνδεση των σχολείων με την κοινότητα.el
heal.abstractEducational policy as it is in the era of the economic crisis, with immigration expanding and globalization dominating, as well as improving the quality of education as parameters that reinforce the economy of states, monopolizes the interest of governments in all states and international organizations that guide the strategies being pursued. The quality of the educational project is directly related to its assessment as a feedback and improvement mechanism at national and international level. The purpose of this study is to investigate the Greek educational policy in relation to the evaluation of educational work in school education. It also analyzes the way in which it is influenced by European education policy and international organizations, through the action of action by the competent authorities that shape and implement policy decisions. There is a need to develop new valuation practices and to consolidate an evaluation culture in the Greek school. Medium and long-term objectives are needed to decentralize education at regional level and to transform schools into autonomous economic units based on the increased cooperation of all members of the school community as well as on linking schools with the community.en
heal.advisorNameΝίκα, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΝίκα, Μαρία
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages110-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/14022
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.