Το ανθρώπινο δυναμικό ως συνιστώσα ποιοτικής και αναπτυξιακής διαδικασίας στην εκπαίδευση. Μια προσέγγιση στο πλαίσιο της διοίκησης ολικής ποιότητας. Η περίπτωση των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας. (Master thesis)

Κουρτόγλου, Όλγα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚουρτόγλου, Όλγαel
dc.date.accessioned2022-02-25T12:06:01Z-
dc.date.available2022-02-25T12:06:01Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13996-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας --Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2018 (α/α 10367)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΑνθρώπινο ∆υναµικόel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΣχολεία δεύτερης ευκαιρίας
dc.titleΤο ανθρώπινο δυναμικό ως συνιστώσα ποιοτικής και αναπτυξιακής διαδικασίας στην εκπαίδευση. Μια προσέγγιση στο πλαίσιο της διοίκησης ολικής ποιότητας. Η περίπτωση των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας.
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10367-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-10-21-
heal.bibliographicCitationΚουρτόγλου, Ο. (2018).Το ανθρώπινο δυναμικό ως συνιστώσα ποιοτικής και αναπτυξιακής διαδικασίας στην εκπαίδευση. Μια προσέγγιση στο πλαίσιο της διοίκησης ολικής ποιότητας. Η περίπτωση των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.advisorNameΔάρρα, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΔάρρα, Μαρίαel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13996
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.