Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού ως εργαλείο για την ανάπτυξη των δημόσιων οργανισμών. Η περίπτωση της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. (Master thesis)

Δορουγιδένη, Σοφία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔορουγιδένη, Σοφίαel
dc.date.accessioned2022-02-09T14:15:55Z-
dc.date.available2022-02-09T14:15:55Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13926-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΕπιµόρφωσηel
dc.subject∆ηµόσια ∆ιοίκησηel
dc.subjectΑνθρώπινο ∆υναµικόel
dc.subjectΑνθρώπινοι Πόροιel
dc.subjectEducationen
dc.subjectTtrainingen
dc.subjectPublic Administrationen
dc.subjectHuman Resourcesen
dc.titleΕκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού ως εργαλείο για την ανάπτυξη των δημόσιων οργανισμών. Η περίπτωση της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασία
heal.identifier.secondary10346-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.publicationDate2018-11-07-
heal.bibliographicCitationΔορουγιδένη, Σ.(2018).Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού ως εργαλείο για την ανάπτυξη των δημόσιων οργανισμών. Η περίπτωση της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
heal.abstractΗ εκπαίδευση κάθε µορφής και είδος αναγνωρίζεται σήµερα παγκοσµίως ως µέσο για τη βελτίωση της ζωής ενός ανθρώπου, που έχει αποτελέσµατα θετικά όχι µόνο στο ίδιο το άτοµο αλλά και στο κοινωνικό σύνολο και προωθεί την συµµετοχή των πολιτών στη σύγχρονη κοινωνικοοικονοµική πραγµατικότητα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τον ρόλο της εκπαίδευσης και επιµόρφωσης του ανθρώπινου δυναµικού της ελληνικής δηµόσιας διοίκησης όπως αυτός προκύπτει µε βάση την θεωρητική επισκόπηση. Η έννοια της εκπαίδευσης στους δηµόσιους οργανισµούς εστιάζεται κυρίως στη βελτίωση των γνώσεων και των ικανοτήτων των υπαλλήλων και αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον εκσυγχρονισµό της δηµόσιας διοίκησης και των υπηρεσιών που προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο. Μεθοδολογικά, για την επίτευξη του στόχου της εργασίας πραγµατοποιήθηκε συλλογή δευτερογενών και πρωτογενών δεδοµένων, όπως προκύπτουν από την βιβλιογραφική έρευνα, τις επίσηµες ιστοσελίδες των ελληνικών εκπαιδευτικών φορέων και έρευνες άλλων συναδέλφων. Επίσης, παρουσιάζεται η µελέτη περίπτωσης ενός δηµόσιου οργανισµού, Τοπικής Αυτοδιοίκησης Β’ βαθµού, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ως προς την εκπαιδευτική πολιτική που εφαρµόζει για την επιµόρφωση του ανθρώπινου δυναµικού. Ευρήµατα (αποτελέσµατα), Τα κύρια ευρήµατα της έρευνας δείχνουν ότι σήµερα γίνεται όλο και περισσότερο αντιληπτό ότι προκειµένου να υπάρξει ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναµικού και κατ’ επέκταση βελτίωση της εικόνας και της απόδοσης της ελληνικής δηµόσιας διοίκησης, πρέπει να προσφέρεται ποιοτική εκπαίδευση, συνεχής και διαρκή. Από τα πολύ θετικά ευρήµατα της έρευνας είναι η διαπίστωση ότι το ανθρώπινο δυναµικό επιζητά και απαιτεί την διαρκή επιµόρφωσή του. Σήµερα, στο πλαίσιο της σύγχρονης ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης µέσα στο περιβάλλον egovernment απαιτείται αναβάθµιση του ανθρώπινου δυναµικού µέσα από τη συνεχή εκπαίδευση και επιµόρφωση, βελτίωση υλικών και άυλων υποδοµών, εισαγωγή νέων µεθόδων διοίκησης, µε στόχο την αποτελεσµατικότητα και την αποδοτικότητα.el
heal.abstractEducation of every kind and species is now recognized globally as a means of improving a person's life, which has positive effects not only on the person himself but also on society and promotes the participation of citizens in the contemporary socio-economic reality. The purpose of this paper is to present the role of education and training of the human resources of the Greek public administration as it arises from the theoretical overview. The concept of education in public organizations focuses mainly on improving the knowledge and skills of employees and is a key priority for the modernization of public administration and the services it offers to the community. Methodologically, a collection of secondary and primary data, as derived from bibliographic research, the official websites of Greek educational institutions and surveys of other colleagues, was carried out in order to achieve the aim of the work. Also, the case study of a public body, Secondary Local Government, of the Region of Central Macedonia, is presented regarding the educational policy it applies for the training of human resources. The main findings of the research show that it is becoming increasingly clear today that in order to develop the human potential and thus improve the image and performance of the Greek public administration, quality education must be offered, continuous and lasting. One of the very positive findings of the survey is the finding that human resources are searching for and requiring their continuous training. Today, in the context of modern Public Administration within the e-government environment, human resources need to be upgraded through continuous education and training, improving materials and intangible infrastructure, introducing new management methods for efficiency and efficiency.en
heal.advisorNameΚαπίκη, Σουλτάνα
heal.committeeMemberNameΚαπίκη, Σουλτάνα
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages115-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13926
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.