Η εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως άξονας πωλήσεων στα ξενοδοχεία (Bachelor thesis)

Γεωργάκα, Αικατερίνη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓεωργάκα, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2022-02-08T14:49:03Z-
dc.date.available2022-02-08T14:49:03Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13922-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2019 (α/α 10678)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subjectΕπιχειρήσειςel
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectInterneten
dc.subjectConsumer behavioren
dc.subjectBusinessesen
dc.titleΗ εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως άξονας πωλήσεων στα ξενοδοχείαel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10678-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.publicationDate2019-01-15-
heal.bibliographicCitationΓεωργάκα, Α. (2019). Η εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως άξονας πωλήσεων στα ξενοδοχεία (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΑναμφίβολα διανύουμε την περίοδο μιας νέας οικουμενικής ψηφιακής εποχής, όπου τα Social Media προσμετρούν κοντά στα 3 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως (We are Social, 2017). Μέσω της ανάπτυξης και της αυξανόμενης δημοτικότητας των Social Media, η ικανότητα τους να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών, έχει γίνει ένα αντικείμενο μελέτης στο πεδίο του Μάρκετινγκ. Σαφώς, οι διαπροσωπικές σχέσεις και η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων διαδικτυακά αποτελούν τα θεμέλια της δημιουργίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό όμως που λείπει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γίνεται προσπάθεια τα τελευταία χρόνια να ενσωματωθεί, είναι η παρουσία των τουριστικών επιχειρήσεων οι οποίες ανταποκρινόμενες στα νέα τεχνολογικά και επιχειρηματικά δεδομένα προσπαθούν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, καθώς επίσης και να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και επικοινωνίας µε ήδη υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες. Στο πλαίσιο αυτό οι επιχειρήσεις προκειμένου να μπορούν προσεγγίσουν τους πελάτες τους, να επιβιώσουν στον ανταγωνισμό και να αναπτυχθούν πρέπει να κάνουν αισθητή την εταιρική τους συμμετοχή στα κοινωνικά δίκτυα.el
heal.abstractUndoubtedly we live in the period of a new universal digital society where Social Media counts close to 3 billion users worldwide (We are Social, 2017). Through their development and growing popularity, the ability of Social Media to influence consumer behavior has become a contemporary topic of study in the field of Marketing. Clearly the interpersonal relationships and communication between people online are responsible for the foundation of social media. However, what is missing from social networking means and efforts are being made to integrate in recent years is the presence of tourism enterprises that respond to new technological and business data and try to promote the products and services they offer, as well as to create relationships trust and communication with existing and prospective customers. In this context, businesses must be able to reach out to their customers, survive and compete and develop their corporate social networking.en
heal.advisorNameΜπακάλμπαση, Ανθίαel
heal.committeeMemberNameΜπακάλμπαση, Ανθίαel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages67-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13922
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.