Ευφυής τουρισμός στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις- ingenious tourism in hotel units (Bachelor thesis)

Στάμου, Ζωή


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣτάμου, Ζωήel
dc.date.accessioned2022-02-08T14:32:06Z-
dc.date.available2022-02-08T14:32:06Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13921-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2019 (α/α 10679)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectTourismen
dc.subjectΕυφυής τουρισμόςel
dc.subjectIngenious tourismen
dc.subjectΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.subjectΔιανομήel
dc.subjectΚανάλια Διανομήςel
dc.subjectΣύστημα Κρατήσεωνel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectDistributionen
dc.subjectWeben
dc.titleΕυφυής τουρισμός στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις- ingenious tourism in hotel unitsel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.secondaryTitleΕυφυής τουρισμός στις ξενοδοχειακές μονάδες
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10679-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.publicationDate2019-01-15-
heal.bibliographicCitationΣτάμου, Ζ. (2019). Ευφυής τουρισμός στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις- ingenious tourism in hotel units (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
heal.abstractΗ ανάγκη για βελτίωση της απόδοσης και της παραγωγικότητας οδήγησαν στην αναζήτηση νέων µεθόδων και μέσων. Έτσι, οι τελευταίες δεκαετίες χαρακτηρίζονται από ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της πληροφορικής και της τεχνολογίας, και συνεπώς των συστηµάτων κρατήσεων. Η ανάπτυξη των GDS και των CRS έγκειται κυρίως στην απλούστευση των κρατήσεων και της έκδοσης και τιµολόγησης εισιτηρίων. Οι διαδικτυακές πλατφόρμες εισάγουν ένα νέο τρόπο επίτευξης κρατήσεων, καταργώντας τους μεσάζοντες και συνδέοντας απευθείας τον πελάτη με τον εκάστοτε πάροχο υπηρεσιών. Τα τουριστικά πρακτορεία αποκτούν διαδικτυακή υπόσταση και έτσι προσδιορίζεται εκ νέου η συνεργασία τους με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Οι ιστότοποι των ξενοδοχείων εξελίσσονται σε σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ και πωλήσεων ενώ η διαχείριση των παραπάνω καναλιών αποτελεί πλέον βασική λειτουργία μιας ξενοδοχειακής μονάδαςel
heal.abstractThe necessity of improving performance and productivity has led to the pursuit of new methods and tools. Thus, the last few decades have been characterized by rapid developments in the field of information technology, and hence in the field of reservation systems. The development of the GDSs and the CRSs mainly aims to simplify bookings and tickets issuing and pricing. Online platforms introduce a new way of making reservations, removing intermediaries and linking the customer directly to the service provider. The travel agencies acquire a web-based status and thus re-establish their cooperation with the hoteliers. Hotel websites are evolving into an important marketing and sales tool, while the management of the above channels is nowadays a fundamental function of a hotel unit.en
heal.advisorNameΜπακάλμπαση, Ανθίαel
heal.committeeMemberNameΜπακάλμπαση, Ανθίαel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages56-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13921
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.