Μελέτη και υλοποίηση συστήματος προσομοίωσης λειτουργίας τροχών για σύστημα πέδησης με ABS (Bachelor thesis)

Τζήρος, Χρήστος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤζήρος, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2022-02-07T11:53:12Z-
dc.date.available2022-02-07T11:53:12Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13886-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών -- Τμήμα Μηχανολόγων Οχημάτων, 2019 (α/α 10807)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣύστημα προσομοίωσης λειτουργίας τροχώνel
dc.subjectΣύστημα πέδησης με ABSel
dc.subjectABS (Anti-lock Braking System)en
dc.titleΜελέτη και υλοποίηση συστήματος προσομοίωσης λειτουργίας τροχών για σύστημα πέδησης με ABSel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10807-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανολόγων Οχημάτων.el
heal.publicationDate2019-06-26-
heal.bibliographicCitationΤζήρος, Χ. (2019). Μελέτη και υλοποίηση συστήματος προσομοίωσης λειτουργίας τροχών για σύστημα πέδησης με ABS (Πτυχιακή εργασία). Αλέξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την επαναφορά της πειραματικής πινακίδας ABS, του εργαστηρίου ηλεκτροτεχνίας οχημάτων, σε λειτουργική κατάσταση. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου είναι απαραίτητη η κατανόηση της λειτουργίας του ABS, πράγμα που καθιστά αναγκαία την μελέτη και ανάλυση των συστημάτων ABS (Anti-lock Braking System) καθώς και τον τρόπο ελέγχου και χειρισμού των εξαρτημάτων του συστήματος αυτού. Την ανάλυση του συστήματος θα παρουσιάσουμε στο 1ο Μέρος ενώ στο 2ο Μέρος της πτυχιακής θα ασχοληθούμε με τις εργασίες επαναφοράς της πινακίδας σε λειτουργική κατάσταση. Το ABS, ή αλλιώς σύστημα αποτροπής μπλοκαρίσματος των τροχών, κατατάσσεται στις τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας τον οχημάτων, δηλαδή στις τεχνολογίες που αποτρέπουν το όχημα από το να εμπλακεί σε κάποιο ατύχημα. Το ABS είναι υπεύθυνο για την συνεχή διατήρηση της μέγιστης δυνατής πρόσφυσης των ελαστικών στο οδόστρωμα, κατά το φρενάρισμα, μέσω της αποτροπής των τροχών από το να σταματήσουν την περιστροφή τους κατά την επιβράδυνση του οχήματος, πράγμα που οφείλεται σε ορισμένες ακραίες συνθήκες όπως είναι το απότομο φρενάρισμα και το φρενάρισμα σε ολισθηρά οδοστρώματα.el
heal.abstractThis thesis aims at bringing back to operating condition the laboratory educational system that demonstrates the function of Anti-lock Braking System. In order to achieve that, we have to understand how the system works, by analyzing and studying both the system and the way it controls its peripheral devices. The thesis is divided into two parts. The study of the system takes place in Part 1 and the repair of the laboratory educational system is analyzed in part 2. The ABS, or Anti-lock Braking System, is classified as an active safety system, in other words it prevents the vehicle from being involved in an accident. ABS is responsible for maintaining adequate traction between the tires and the road by preventing a sudden stop of the wheels rotation under vehicle's deceleration, which can occur when braking under extreme conditions, such as panic braking and braking on slippery roads. [en
heal.advisorNameΚοσμάνης, Θεόδωροςel
heal.committeeMemberNameΚοσμάνης, Θεόδωροςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μηχανολόγων Οχημάτωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages104-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13886
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.