Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον (Bachelor thesis)

Μπέζα, Χρυσούλα/ Κουκοζέλη, Γεωργία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπέζα, Χρυσούλαel
dc.contributor.authorΚουκοζέλη, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2022-02-01T15:37:07Z-
dc.date.available2022-02-01T15:37:07Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13842-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία -- Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης --Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονοομικής, 2017 (α/α 9222)el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectανταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subjectελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονel
dc.subjectεπιχειρήσειςel
dc.subjectεπιχειρηματικό περιβάλλονel
dc.subjectΕλλάδα
dc.titleΤο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary9222-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.publicationDate2017-11-21-
heal.bibliographicCitationΜπέζα, Χ., Κουκοζέλη, Γ. (2017). Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία, παρουσιάζεται το Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον. Στο πρώτο κεφάλαιο, πραγματοποιείται μια πρώτη θεωρητική προσέγγιση βασικών εννοιών. Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναλύεται το επιχειρηματικό περιβάλλον. Στο τρίτο κεφάλαιο, προσδιορίζεται το ομαδικό πνεύμα των υπαλλήλων ως παράγοντας θεμελίωσης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Τέλος, στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αναπτύσσεται η έρευνα. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια πρώτη θεωρητική προσέγγιση βασικών εννοιών, όπως ορισμός, ανάλυση και πηγές του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Επίσης, μεθοδολογία ανάπτυξης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος καθώς και η εφαρμογή του. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζονται οι ορισμοί της επιχείρησης και της επιχειρηματικότητας, ο ρόλος του επιχειρηματία, καθώς γίνεται αναφορά στο εσωτερικό και εξωτερικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Το τρίτο κεφάλαιο, έγκειται στην ανάλυση του ομαδικού πνεύματος των υπαλλήλων ως παράγοντας θεμελίωσης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Αναπτύσσεται η δέσμευση των υπαλλήλων, η ομαδική εργασία και τέλος οι παράγοντες επιτυχίας των ομάδων. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η εμπειρική έρευνα. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται ο σκοπός, η μεθοδολογία της έρευνας, καθώς και η στατιστική επεξεργασία και η ερμηνεία των ερευνητικών αποτελεσμάτων.el
heal.advisorNameΣαμοθρακής, Βάγηςel
heal.committeeMemberNameΣαμαθρακής, Βάγηςel
heal.academicPublisherΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages75-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13842
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.