Δημιουργία Ιστοτόπου που προωθεί επιλεγμένα αγνά ελληνικά προϊόντα σε χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης (Master thesis)

Παπαφυλάκης, Γ.Αναστάσιος


The subject of this postgraduate diploma thesis is the construction of a promotional site for selected pure Greek products to northern European countries. The aim of the thesis is to develop a site for both Greek producers and Scandinavian Importers - Consumers. These two core trade unions are the central pillars on which a number of auxiliary professions also be accommodated. The site as an integrated product promotion tool offers an e-shop with an emphasis not only on Retail market but on the Wholesale one. It provides sales control technologies, and in addition the criticisms made to the products determine their further stay on the site.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Subject classification: Web sites -- Design
Ιστότοποι -- Σχεδιασμός
Saffron crocus--Marketing
Σαφράν κρόκος--Μάρκετινγκ
Electronic commerce
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Keywords: Αγνά ελληνικά προιόντα;Pure Greek Products;Κεντρική Ευρώπη;Central Europe;Βόρεια Ευρώπη;Northern Europe;Ελιά;Olive oil;Ελιά κρόκος;Safroon
Description: Μεταπτυχιακή εργασία - Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών - Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, 2017, α.α. 8846
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13675
Table of contents: 1 Εισαγωγή 1 1.1 Προώθηση επιλεγμένων αγνών προϊόντων σε λαούς της Βόρειας Ευρώπης. 1 1.2 Αντικείμενο διπλωματικής 1 1.3 Οργάνωση κειμένου 2 2 Αγνά Ελληνικά Προϊόντα - Εξαγωγές 3 2.1 Ελιά – Ελαιόλαδο 3 2.2 Οφέλη από την κατανάλωση ελαιολάδου 6 2.3 Κρόκος Κοζάνης (Safroon -  Crocus sativus) 8 2.3.1 Θεραπευτικές δράσεις και χρήσεις του Σαφράν 9 2.3.2 Άλλες επιβεβαιωμένες μέσω πειραμάτων φαρμακευτικές ιδιότητες του Κρόκου είναι: 9 2.3.3 Ο Κρόκος έχει αποδειχτεί ότι ρυθμίζει τουλάχιστον 22 βιολογικές οδούς μέσω των ακόλουθων φαρμακολογικών δράσεων 10 3 Brand και Branding 11 3.1 Brand 11 3.2 Branding 11 3.2.1 Η διαφήμιση. 11 3.2.2 Το Marketing. 12 3.2.3 Οι Δημόσιες Σχέσεις. (PR). 12 3.2.4 Στοιχεία μιας brand στρατηγικής. 12 4 Τεχνολογία Υλοποίησης 15 4.1 Είδη ιστοσελίδων 15 4.1.1 Στατικές ιστοσελίδες 15 4.1.2 Ιστοσελίδες με CSS 16 4.1.3 Δυναμικές ιστοσελίδες 17 4.2 Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα (Open Source Software) 17 4.2.1 Τι είναι Λογισμικό Ανοικτού κώδικα 17 4.2.2 Πλεονεκτήματα χρήσης ελεύθερου λογισμικού 18 4.3 Τεχνολογίες Και Εργαλεία Ανάπτυξης Ιστοτόπου 18 4.3.1 Apache HTTP Web Server 18 4.3.2 Χαρακτηριστικά Του Apache HTTP Server 19 4.3.3 Php 19 4.3.4 MySQL 20 4.3.5 Πλεονεκτήματα της MySQL 21 4.3.6 HTML5 21 4.3.7 CSS 23 4.3.8 JavaScript 23 4.4 Περιγραφή CMS 24 4.5 Περιγραφή e-commerce 26 4.6 Υλοποίηση 34 4.6.1 Παραμετροποίηση του VirtueMart Πληροφορίες Καταστήματος 34 4.6.2 Γενικές ρυθμίσεις VirtueMart. 35 4.6.3 Μέθοδοι αποστολής 36 4.6.4 Μέθοδοι πληρωμών 38 4.6.5 Κατηγορίες προϊόντων 38 4.6.6 Εισαγωγή προϊόντων 40 4.7 User Interface / User Experience 44 4.7.1 User Interface (UI) 44 4.7.2 User Experience 45 4.7.3 Ευχρηστία 46 4.7.4 Ικανότητα μάθησης 46 4.7.5 Ταχύτητα / Απόδοση 46 4.7.6 Προσβασιμότητα 47 4.7.7 Εύρεση και διαχείριση 47 4.7.8 Δόμή, οργάνωση και επισήμανση 47 4.7.9 Γενική διαδικασία σχεδιασμού 47 4.7.10 Δοκιμή του σχεδιασμού 49 4.7.11 Οφέλη 50 5 Εγχειρίδιο Χρήσης 51 5.1 Εγγραφή Χρήστη 51 5.1.1 Σύνδεσμος εγγραφής χρήστη 51 5.1.2 Φόρμα εγγραφής χρήστη 53 5.1.3 Σύνδεσμος εισαγωγής χρήστη 54 5.1.4 Φόρμα εισαγωγής χρήστη 55 5.1.5 Πλοήγηση στις κατηγορίες 56 5.1.6 About Us 58 5.1.7 Contact Us 59 5.1.8 Store 60 5.1.9 Category 61 5.1.10 Καλάθι αγορών 65 5.1.11 Προφιλ Χρήστη 68 5.1.12 Επεξεργασία στοιχείων χρήστη 69 5.1.13 Διασύνδεση Εμπόρου Χρήστη 69 6 Η Βάση Δεδομένων 72 6.1 Περιγραφή Οντοτήτων Βάσης 73
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Παπαφυλάκης-Διπλωματική_Εργασία .pdfΠαπαφυλάκης, Μεταπτυχιακή εργασία 3.52 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13675
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.