Στρατηγική ανάλυση επιχειρήσεων και εργαλεία ανάλυσης (Bachelor thesis)

Χατζηθεοδωρίδης, Νικόλας/ Κιουτουκίδου, Ανδριάννα


Η παγκοσμιοποίηση της οικονομίας έχει καταστήσει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων καθοριστικό παράγοντα των οικονομικών εξελίξεων, τόσο στην χώρα που δραστηριοποιούνται, όσο και διεθνώς. Το σημαντικότερο για μια επιχείρηση σήμερα είναι η ικανότητα της να επανεξετάσει ανά πάσα στιγμή τον εαυτό της και να δημιουργεί τέτοιες κύριες στρατηγικές που θα οδηγούν στο σχηματισμό νέων «βασικών δεξιοτήτων» και «ιδιαιτέρων ικανοτήτων» και ως εκ τούτου, νέων ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων σε σχέση με τους ανταγωνιστές της. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αναπτύξει κατά τον καλύτερο επιστημονικό τρόπο την διαδικασία ανάλυσης και ελέγχου των δραστηριοτήτων, με τα κατάλληλα εργαλεία ανάλυσης, ώστε να βοηθήσει τους επιχειρηματίες και τα διευθυντικά στελέχη των επιχειρήσεων και οργανισμών, ώστε να αντιδρούν δυναμικά στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του περιβάλλοντος της επιχείρησης και να συμβάλλουν στη μεγιστοποίηση του κέρδους και στην ελαχιστοποίηση του κόστους.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκηση Οικονομίας/Τμήμα Λογιστική και Χρηματοοικονομικής
Subject classification: Strategic planning
Business planning.
Στρατηγικός σχεδιασμός
Επιχειρηματικός προγραμματισμός.
Keywords: Business;Strategic;Programming;Analysis;Επιχείρηση;Στρατηγική;Προγραμματισμός;Ανάλυση
Description: Πτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκηση Οικονομίας--Τμήμα Λογιστική και Χρηματοοικονομικής,2015--7337
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13366
Table of contents: ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ 1 ΠΕΡΙΛΗΨΗ 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 3 ΕΙΣΑΓΩΓΗ 5 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 6 1.1 Έννοια στρατηγικού προγραμματισμού 6 1.2 Εξέλιξη του προγραμματισμού 7 1.3 Λόγοι που συνηγορούν για την χρησιμοποίηση του στρατηγικού προγραμματισμού 9 1.4 Τα στάδια της διαδικασίας ανάλυσης έλεγχου των επιχειρησιακών στρατηγικών 12 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 14 2.1 Ανάλυση του μακροπεριβάλλοντος της επιχείρησης 14 2.2. Ανάλυση μικροπεριβάλλοντος της επιχείρησης 20 2.3 Ανάπτυξη profile μιας βιομηχανίας 37 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 : ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 41 3.1. Γενικά 41 3.2. Οργανωτική διάρθρωση 42 3.3. Επιτελικό – Διευθυντικό προσωπικό 42 3.4. Λειτουργικό προσωπικό 43 3.5. Χρηματοοικονομική λειτουργία 43 3.6 Ανταγωνιστική θέση – σειρά προϊόντος 46 3.7. Παραγωγικές εγκαταστάσεις– μηχανολογικός εξοπλισμός 46 3.8. Μάρκετινγκ – διανομή 47 3.9. Έρευνα και ανάπτυξη – μηχανική 48 3.10. Στόχοι και στρατηγικές του παρελθόντος 49 3.11. Συνδυασμός των σχετιζόμενων αδυναμιών και δυνατοτήτων 49 3.12. Προσδιορισμός συγκριτικού πλεονεκτήματος και διακριτικής ικανότητας 50 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 53 4.1. Γενικά 53 4.2. Ανάλυση δυνατοτήτων-αδυναμιών 54 4.3. Ανάλυση ευκαιριών-απειλών 55 4.4 Παράδειγμα εφαρμογής SWOT ανάλυσης 57 4.5 SWOT-μήτρα 60 4.6 Aνάλυση PEST(political economic socio-cultural technological) 62 4.7 Σύγκριση ανάλυσης PEST & ανάλυσης SWOT : 66 4.8 3 γενικές στρατηγικές του PORTER 67 4.9 Το ΄΄ καλύτερο ΄΄ εργαλείο ανάλυσης 69 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 70 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 71
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13366
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.