Αξιολόγηση καναλιών διανομής τραπεζικών υπηρεσιών στην Ελλάδα (Bachelor thesis)

Βασίλειος, Πάνος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒασίλειος, Πάνος-
dc.date.accessioned2021-03-19T19:43:47Z-
dc.date.available2021-03-19T19:43:47Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13336-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκηση Οικονομίας--Τμήμα Λογιστική και Χρηματοοικονομικής,2015--7259el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectInterneten
dc.subjectBankingen
dc.subjectBanking servicesen
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.subjectΤρέπεζαel
dc.subjectΤραπεζικές υπηρεσίεςel
dc.titleΑξιολόγηση καναλιών διανομής τραπεζικών υπηρεσιών στην Ελλάδα-
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.classificationBanks and banking -- Greeceen
heal.classificationInternet marketing.en
heal.classificationΤράπεζες και τραπεζικές εργασίες-- Ελλάδαel
heal.classificationΔιαδικτυακό μάρκετινγκ.el
heal.identifier.secondary7259-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκηση Οικονομίας Τμήμα Λογιστική και Χρηματοοικονομικήςel
heal.publicationDate2015-11-05-
heal.bibliographicCitation«Βασίλειος Πάνος»,« Αξιολόγηση καναλιών διανομής τραπεζικών υπηρεσιών στην Ελλάδα»,«Σχολή Διοίκηση Οικονομίας /Τμήμα Λογιστική και Χρηματοοικονομικής»,«Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης», «2015».el
heal.abstractΟι εξελίξεις στο χώρο των τραπεζών στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια είναι ραγδαίες. Η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου στη χώρα μας υπήρξε αλματώδης και όπως ήταν φυσικό είχε έντονες επιπτώσεις στον τομέα των τραπεζών. Η ανάγκη για συνεχή κάλυψη των απαιτήσεων των πελατών αλλά και έντονος ανταγωνισμός που παρατηρείται ανάμεσα στις τράπεζες είχε ως αποτέλεσμα, οι τράπεζες να απορροφήσουν στο έπακρο τα οφέλη που προκύπτουν από την χρήση του διαδικτύου. Η ανάπτυξη του e-banking στη χώρα μας εξελίχθηκε με ταχύτατο ρυθμό. Παρά το γεγονός ότι η παρουσία του e-banking δεν έχει κλείσει ακόμα δεκαετία, οι υπηρεσίες που παρέχουν οι τράπεζες στην Ελλάδα είναι εφάμιλλες με αυτές των τραπεζών του εξωτερικού τόσο σε επίπεδο ασφάλειας όσο και παροχής υπηρεσιών προς τους πελάτες. Ήδη όλο και περισσότεροι πελάτες τραπεζών εμπιστεύονται τις ηλεκτρονικές τους υπηρεσίες, απολαμβάνοντας πλήθος ευκολιών και εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο. Το e-banking αποτελεί ηλεκτρονικό εναλλακτικό δίκτυο πληρωμών και παροχής πληροφοριών προς τους χρήστες. Την ανάγκη δημιουργίας ηλεκτρονικών εναλλακτικών καναλιών διανομής τραπεζικών υπηρεσιών διέκριναν έγκαιρα οι τραπεζικοί οργανισμοί του εξωτερικού, οι οποίοι βασίστηκαν στην έκρηξη που παρατηρήθηκε στην χρήση του διαδικτύου. Οι τραπεζικοί οργανισμοί του εξωτερικού εκμεταλλευόμενοι την διαδομένη χρήση του διαδικτύου, προσέφεραν στους πελάτες τους αρκετές τραπεζικές συναλλαγές μέσω διαδικτύου, δίνοντας μεγάλο βάρος στην ασφάλεια των συναλλαγών αυτών. Οι εγχώριοι τραπεζικοί οργανισμοί ακολούθησαν τις αλλαγές που παρατηρήθηκαν στις τράπεζες του εξωτερικού και με τη σειρά τους επένδυσαν αρκετά σε τεχνογνωσία και τεχνολογία, προκειμένου οι ηλεκτρονικές τους υπηρεσίες να είναι ασφαλείς και ανταγωνιστικέςel
heal.tableOfContentsΕΙΣΑΓΩΓΗ ............................................................................................................. 3 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ .............................. 4 1.1 Ιστορική Εξέλιξη του Ελληνικού Τραπεζικού Συστήματος ........................ 4 1.2 Τραπεζικό Σύστημα-Έννοια και χαρακτηριστικά ........................................ 6 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΚΛΑΔΟ ..................... 8 2.1 Έννοια και Ορισμός του Μάρκετινγκ ........................................................... 8 2.2 Η Καταγωγή του Τραπεζικού Μάρκετινγκ .................................................. 9 2.3 Η Εισαγωγή του Marketing στις τράπεζες.................................................. 10 2.4 Η Αναγκαιότητα του Marketing στον Ελληνικό Τραπεζικό Χώρο ............ 10 2.5 Το Μάρκετινγκ Τραπεζικών Υπηρεσιών .................................................... 11 2.6 Η Διοικητική του Τραπεζικού Μάρκετινγκ ................................................ 13 2.7 Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Τράπεζες ......................................................... 14 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ....................................................................................................... 17 Η ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ............... 17 3.1 Το Δίκτυο Πωλήσεων και Διανομής των Χρηματοπιστωτικών Προιόντων και Υπηρεσιών ................................................................................................... 17 3.2 Κανάλια Διανομής Τραπεζικών Υπηρεσιών .............................................. 17 3.3 Οι αποφάσεις για το δίκτυο των καταστημάτων ........................................ 18 3.4 Εξελίξεις Δικτύου Τραπεζών στην Ελλάδα ................................................. 20 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ....................................................................................................... 23 ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ................................................................ 23 4.1 ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ-ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ............................... 23 4.2 Τραπεζικά προϊόντα που στοχεύουν στη γρήγορη εξυπηρέτηση ................ 24 4.2.1 Συστήματα Ηλεκτρονικής Μεταφοράς Αξιόγραφων ............................... 24 4.2.2 Μηχανές Ανάληψης ................................................................................... 24 4.2.3 Αυτόματες Ταμειολογιστικές Μηχανές (ATMs) ...................................... 25 4.2.5 Χρεωστικές Κάρτες................................................................................... 27 4.3 Το E-Banking στην Ελλάδα ......................................................................... 29 4.3.1 Ηλεκτρονική Τραπεζική (e-banking) ....................................................... 29 4.3.2 Ιnternet και E-Banking ............................................................................. 30 4.4.1.Internet Banking(Τραπεζικές υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου) ................... 43 4.4.2.Phone Banking (Τραπεζικές υπηρεσίες μέσω σταθερού τηλεφώνου) ..... 44 4.4.3.Mobile Banking (Τραπεζικές υπηρεσίες μέσω κινητού τηλεφώνου)....... 45 4.5 Πιστωτικές Κάρτες ...................................................................................... 52 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ....................................................................................................... 56 5.1 ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ................................................................................... 56 5.1.1 ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (E-BANKING) ...................................................... 59 5.2 ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ .......................................................... 60 5.2.1ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ(E-BANKING) ........................................................ 62 ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ........................................................................................ 65 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ........................................................................... 65 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ................................................................................................... 77 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ................................................................................................... 78el
heal.advisorNameΚυρμίζογλου , Παντελήςel
heal.committeeMemberNameΚυρμίζογλου, Παντελήςel
heal.academicPublisher«Σχολή Διοίκηση Οικονομίας Τμήμα Λογιστική και Χρηματοοικονομικής»-
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages78σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13336
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.