Γυναίκα και μακιγιάζ μέσα από τα μάτια των ζωγράφων του 20ου αιώνα (Bachelor thesis)

Κούση, Γεωργία/ Πάρτου, Αναστασία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚούση, Γεωργίαel
dc.contributor.authorΠάρτου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2021-03-18T21:23:15Z-
dc.date.available2021-03-18T21:23:15Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13325-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας—Τμήμα Αισθητικής-Κοσμητολογίας,2015--7267el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectWomanen
dc.subjectMakeupen
dc.subjectPaintersel
dc.subjectΓυναίκαel
dc.subjectΜακιγιάζel
dc.subjectΖωγράφοιel
dc.titleΓυναίκα και μακιγιάζ μέσα από τα μάτια των ζωγράφων του 20ου αιώνα-
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.classificationCosmeticsen
heal.classificationWomen in arten
heal.classificationPainters -- History -- 20th centuryen
heal.classificationΚαλλυντικάel
heal.classificationΓυναίκες στην τέχνηel
heal.classificationΖωγράφοι -- Ελλάδα -- 20ος αιώναςel
heal.identifier.secondary7367-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Αισθητικής-Κοσμητολογίαςel
heal.publicationDate2015-11-05-
heal.bibliographicCitation«Κούση Γεωργία, Πάρτου Αναστασία »,« Γυναίκα και μακιγιάζ μέσα από τα μάτια των ζωγράφων του 20ου αιώνα», « Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας κ Πρόνοιας Τμήμα Αισθητικής-Κοσμητολογίας»,«Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης», «2015».el
heal.abstractΑν με ρωτούσαν ποια είναι η σημασία της λέξης "γυνή", θα απαντούσα ότι η γυναίκα είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο χτίστηκε ολόκληρος ο κόσμος. Γιατί χάρη σε αυτή, αναπτύχθηκε η τέχνη και ο πολιτισμός της κάθε κοινωνίας. Γιατί γυναίκα σημαίνει ποίηση, σημαίνει ζωγραφική, σημαίνει λογοτεχνία. Αρχαίοι ποιητές, λογοτέχνες, γλύπτες, ζωγράφοι, κινηματογραφιστές και όχι μόνο υποκλίνονται στο μεγαλείο της γυναικείας φύσης καθώς αποτελεί το υπέρτατο μέσο έκφρασης συναισθημάτων για έναν άνθρωπο που προσπαθεί να αλλάξει τον κόσμο, αφανίζοντας όλες τις αρνητικές πλευρές του και οδηγώντας τον στην υιοθέτηση δημιουργικών ονείρων, ώστε να κατανοήσει το πραγματικό νόημα της ζωής. Με λίγα λόγια, η ύπαρξη της γυναίκας έφερε σε πέρας το μεγαλύτερο έργο όλων των εποχών, τη διατήρηση της πολιτιστικής ταυτότητας κάθε κοινωνίας, αφού σημαντικό μέρος της αποτελεί και η τέχνη, στην εξέλιξη της οποίας αδιαμφισβήτητα κολύμπησε η άψογη φύση του γυναικείου φύλου αλλάζοντας την καλλιτεχνική πορεία του κόσμου, από τα προϊστορικά χρόνια μέχρι σήμερα, αδιαμφισβήτητα προς το καλύτερο. Συγκεκριμένα, η γυναίκα αποτελεί το κέντρο ενδιαφέροντος της καλλιτεχνικής έκφρασης της ανθρωπότητας. Ουσιαστικά μέσα από τα πορτρέτα της οι καλλιτέχνες μεταδίδουν τη ζωντάνια που κρύβει μέσα της. Επίσης, αναδύονται συναισθήματα όπως αυτά της χαράς, της αισιοδοξίας, της ευαισθησίας και της μητρότητας γεγονός που την καθιστά πολυπρόσωπη.el
heal.tableOfContentsΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΛΟΓΟΣ……………………………………………………………………………….….3 ΕΙΣΑΓΩΓΗ…………………………………………………………………………………...4 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1Ο 1. ΜΑΚΙΓΙΑΖ Ή ΨΙΜΥΘΙΩΣΗ……………………………………………………………...5 1.1. ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ…………………………………………....5 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2Ο 2. 20ος ΑΙΩΝΑΣ……………………………………………………………………………...18 2.1 Αρχές του αιώνα………………………………………………………………………….18 2.2 1920-1930………………………………………………………………………………..19 2.3 1930-1940………………………………………………………………………………..21 2.4 1940-1950………………………………………………………………………………..23 2.5. 1950-1960………………………………………………………………………………..26 2.6 1960-1970………………………………………………………………………………..28 2.7 1970-1980………………………………………………………………………………..31 2.8 1980-1990………………………………………………………………………………..37 2.9 1990-2000………………………………………………………………………………...39 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3Ο 3. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ………………………………..41 3.1.Προσωπολογία……………………………………………………………………………41 3.2 Χαρακτηριστικά……………………………………………………………………….…..43 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4Ο 4. ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΜΟΝΙΕΣ……………………………………………...48 4.1 Τι είναι το χρώμα……………………………………………………………………...….48 4.2 Χαρακτηριστικά του χρώματος…………………………………………………………...48 4.3 Χρώματα Βασικά και Συμπληρωματικά…………………………………………………..49 4.4 Θερμά και Ψυχρά χρώματα………………………………………………………………51 4.5 Η σημασία και ο συμβολισμός των χρωμάτων…………………………………………...53 4.6 Χρωματικοί τύποι μοντέλων και μακιγιάζ………………………………………………..57 4.7 Χρωματικές αρμονίες στο μακιγιάζ σύμφωνα με το χρώμα του ενδύματος………………59 4.8 Αρμονίες με ενδύματα ουδέτερων χρωμάτων……………………………………………..59 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5Ο 5.1 ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ……………………………………………………………………………..61 5.2 ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΑΡ ΝΟΥΒΟ……………………………………………………....68 5.3 ΕΞΠΡΕΣΙΟΝΙΣΤΕΣ……………………………………………………………………..74 5.4 ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΦΩΒΙΣΜΟΥ.................................................................................84 5.5 ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΑΡ ΝΤΕΚΟ…………………………………………………..…..88 5.6 ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΑΦΗΡΗΜΕΝΟΥ ΕΞΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΥ………………………….91 5.7 ΠΟΠ ΑΡΤΙΣΤ……………………………………………………………………………98 2 5.8 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΩΝ PIN-UP GIRLS ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΙ…………………………102 ΕΠΙΛΟΓΟΣ………………………………………………………………………………….119 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ…………………………………………………………………………….120 ΙΣΤΟΤΟΠΟΙ…………………………………………………………………………………120el
heal.advisorNameΘεοδωρίδης , Ευστάθιοςel
heal.committeeMemberNameΘεοδωρίδης, Ευστάθιοςel
heal.academicPublisher«Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Αισθητικής-Κοσμητολογίας»el
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages125 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/13325
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.