Επέκταση Τροποποίηση παιχνιδιού με γραφικά. (Bachelor thesis)

Ανουσάκης, Δημήτριος


Περίληψη. Ο στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η επέκτασητροποποίηση του παιχνιδιού “Gothic II: Night Of The Raven” με την χρήση του λογισμικού Blender. Οι κύριες εργασίες του έργου περιλαμβάνουν την υλοποίηση όλων των σταδίων που χρειάζεται για να δημιουργηθεί μια τροποποίηση (modification) καθώς και έρευνα. Η λεπτομερής διαδικασία ανάπτυξης του τροποποιημένου παιχνιδιού με το όνομα Rocktooth έγινε με την βοήθεια του λογισμικού Blender ,όπως και του προγράμματος Spacer, που είναι το μοναδικό πρόγραμμα για την τροποποίηση του “Gothic II: Night Of The Raven” το οποίο εκδόθηκε από την ίδια εταιρεία με το παιχνίδι. Στο modification σχεδιάστηκε ο κόσμος πάνω στον οποίο θα κινείται ο χαρακτήρας του Gothic και θα αλληλοεπιδρά με άλλους χαρακτήρες που δεν ελέγχει ο χρήστης. Με την χρήση του Blender έγινε η μοντελοποίηση των στατικών στοιχείων του κόσμου και μετά ακολούθησε η υφή(texturing). Η υλοποίηση της τροποποίησης του παιχνιδιού απαιτούσε μία λογική σειρά εργασιών η οποία διήρκησε 10 εβδομάδες και στόχος του είναι να ψυχαγωγήσει τους χρήστες και να εισαγάγει τον χρήστη στον κόσμο του modification.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών/ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Subject classification: Computer games--Programming
Computer graphics
Παιχνίδια υπολογιστή--Προγραμματισμός
Γραφικά υπολιγιστή
Keywords: Γραφικά;Παιχνιδιά;Toys;Graphics
Description: Πτυχιακή εργασία--Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών--Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,2015--7046
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12736
Table of contents: Πίνακας Περιεχομένων. Περίληψη σελίδα 5 Ευχαριστίες σελίδα 6 Κεφάλαιο 1 1.1 Υφιστάμενη Γνώση σελίδα 7 1.2 Κονσόλες παιχνιδιών σελίδα 8 1.3 Η εξέλιξη των παιχνιδιών στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές σελίδα 9 1.4 Τροποποιημένα Παιχνίδια(Modifications) σελίδα 9 1.5 Τύποι των Mods σελίδα 13 1.6 Gothic σελίδα 16 1.7 Gothic II. σελίδα 19 1.8 Χαρακτηριστικά. σελίδα 21 Κεφάλαιο 2 2.Εγκατάσταση Παιχνιδιού και μηχανής τροποποίησης σελίδα 23 2.1: Εγκατάσταση Παιχνιδιού σελίδα 23 2.2: Εγκατάσταση Μηχανής Τροποποίησης. σελίδα 25 2.3: Scripts σελίδα 26 2.4: GothicVDFS σελίδα 27 2.4.1: Αρχεία και Δομές Καταλόγων. σελίδα 27 2.4.2: Χτίζοντας(compiling) το πρώτο μας mod σελίδα 30 2.5: Βασικό Scripting για αρχάριους σελίδα 33 2.6: Ανάλυση των βασικών αρχείων του Scripting σελίδα 36 .6.1: Αρχείο Gothic.src σελίδα 36 2.6.2: Αρχείο Classes.d σελίδα 37 3 2.7 Δημιουργία ενός νέου NPC σελίδα 41 2.7.1 Κεντρικό αρχείο ενός Npc σελίδα 41 2.7.2 Αρχείο Διαλόγου ενός Npc σελίδα 43 2.7.3 Αντικείμενα (Items) σελίδα 46 Κεφάλαιο 3 3. Blender. Δημιουργία τρισδιάστατου κόσμου σελίδα 48 3.1 Εκκίνηση σελίδα 49 3.2 Τρεις Βασικές αρχές σελίδα 49 3.3 Ισχυρή διεπαφή. σελίδα 50 3.4 Επισκόπηση σελίδα 50 3.5 Βασική χρήση του Blender σελίδα 51 3.5.1 Texturing Rendering σελίδα 54 3.6 Δημιουργία του 3d κόσμου σελίδα 58 3.6.1 Kerrax KrxImpExp σελίδα 63 Κεφάλαιο 4 4. Spacer. Δημιουργία και στήσιμο του παιχνιδιού σελίδα 64 4.1 Εισαγωγή των Npc σελίδα 71 Χρήσιμοι Σύνδεσμοι (Βιβλιογραφία) σελίδα 73
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12736
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.