Οι αλλαγές στις στρατηγικές των οινοποιητικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα την περίοδο της οικονομικής κρίσης. (Bachelor thesis)

Κοντογιάννου, Μαρία


Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις αλλαγές των στρατηγικών των οινοποιητικών επιχειρήσεων λόγω της οικονομικής κρίσης στην ελληνική αγορά. Στα πρώτα κεφάλαια της εργασίας συγκεντρώνονται πληροφορίες σχετικά με το κρασί, τις κατηγορίες οίνου , σχετικά με το κλάδο της οινοποιίας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Επίσης αναλύονται στρατηγικές που υιοθετούν οι επιχειρήσεις σχετικά με το κλάδο της οινοποιίας . Στο δεύτερο κομμάτι της εργασίας όπου είναι και το ερευνητικό μέρος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ερευνητικής ερώτησης όπου είναι ποιες στρατηγικές άλλαξαν και πόσο μετά το 2010 λόγω οικονομικής κρίσης .Η έρευνα είναι ποσοτική και έγινε με τη μορφή ερωτηματολογίων και απαντήθηκε από τους οινοπαραγωγούς του Νομού Θεσσαλονίκης. Τέλος εξάγονται τα βασικότερα αποτελέσματα.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Τεχνολόγων Γεωπόνων και Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής-Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης και Διοίκησης Αγροτικών Επιχειρήσεων
Subject classification: Wine industry, Greece
Αμπελοοινική βιομηχανία, Ελλάδα
Financial crises
Οικονομικές κρίσεις
Wine and wine making
Keywords: Κρασί, Εξαγωγές, Στρατηγικές Επιχειρήσεων ,Οικονομική Κρίση;Wine, Exports, Business Strategies ,Economic Crisis
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12729
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12729
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.