Υλοποίηση Global Illumination με την χρήση της βιβλιοθήκης Opengl σε C++ (Bachelor thesis)

Μακρέβσκι, Μάριος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜακρέβσκι, Μάριοςel
dc.date.accessioned2020-12-02T19:39:00Z-
dc.date.available2020-12-02T19:39:00Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12633-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών--Τμήμα Μηχανολόγων Πληροφορικής,2015--7070el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectGlobal Illuminationen
dc.subjectΑλγόριθμοι Γενικού Φωτισμούel
dc.subjectOPENGLen
dc.subjectC++en
dc.titleΥλοποίηση Global Illumination με την χρήση της βιβλιοθήκης Opengl σε C++el
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακήel
heal.classificationLighting.en
heal.classificationΦωτισμός.el
heal.classificationC++ (Computer program language)en
heal.classificationC** (Γλώσσα προγραμματισμού)el
heal.classificationΓραφικά ηλεκτρονικού υπολογιστήel
heal.identifier.secondary7070-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών/ Τμήμα Μηχανολόγων Πληροφορικήςel
heal.publicationDate2015-10-08-
heal.bibliographicCitation<<ΜΑΚΡΕΒΣΚΙ ΜΑΡΙΟΣ>>, <<ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ GLOBALILLUMINATION ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ OPENGL ΣΕ C++>>, <<Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών/ Τμήμα Μηχανολόγων Πληροφορικής>>, <<Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης>>, <<2015>>el
heal.abstractΣτην εργασία αυτή θα μιλήσουμε για τους αλγόριθμους γενικού φωτισμού καθώς και για το μαθηματικό υπόβαθρο το οποία χρειάζεται κανίς για να τους κατανοήσει. Στην εργασία θα αναφερθούν οι αλγόριθμοι και ο τρόπος με τον οποίο χειρίζονται μια τρισδιάστατη σκηνή οι αλγόριθμοι αυτοί. Η εργασία θα αναφέρει και τον τρόπο με τον οποίο υπολογίζουμε τον φωτισμό σε σκηνές γραφικών καθώς και τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται ένας υπολογιστής τις φυσικές ιδιότητες όπως χρώμα και σχήμα ενός αντικειμένου. Τέλος στην εργασία αυτή θα αναφερθεί ο τρόπος με τον οποίο υλοποιήθηκαν οι αλγόριθμοι γενικού φωτισμού.el
heal.abstractIn this paper we are going to discuss about the global illumination algorithms and about the math that are needed to understand them. Also in this paper we are going to cover the way algorithms process and render a three dimensional scene. This paper will also cover the way that we can calculate the lighting that we apply to the three dimensional scene and the way computers treat and use the physical properties of objects such as color and shape. Finally the paper will explain the way the global illumination algorithms are implemented.en
heal.tableOfContentsΠεριεχόμενα Περιεχόμενα 2 Περίληψη 4 Abstract 5 Εισαγωγή 6 Μαθηματικά 8 Πίνακες 9 Διανύσματα 16 Ημιευθεία 23 Σφαίρα 25 Επίπεδο 29 Τρίγωνα 31 Χρώματα 33 Rendering 35 Φωτισμός 37 Πηγές Φωτισμού 38 Εφέ Φωτισμού Επιφανειών 44 ΜοντέλαΦωτισμού (Local Illumination Models) 46 Μοντέλο Φωτισμού του Phong 47 Μοντέλο Φωτισμού του Blinn–Phong 50 Μοντέλο Φωτισμού Αντανάκλασης του Lambert 51 Αλγόριθμοι Γενικού Φωτισμού (GlobalIllumination) 52 Αλγόριθμος Ανίχνευσης Ακτινών (RayTracing) 53 Αλγόριθμος Ανίχνευσης Διαδρομής (PathTracing) 56 Αλγόριθμος Χαρτογράφησης Φωτονίων (PhotonMapping) 58 OpenGL 66 Αντικειμενοστρεφείς Προγραμματισμός 72 Υλοποίηση Προγράμματος 75 Η κλάση vec 76 Η κλάση LightSource 77 Η κλάση Sphere 78 Η Κλάση Ray 79 Η κλάση Photon 80 Η κλάση PhotonMap 81 Η κλάση Scene 89 Περιορισμοί 102 Επίλογος 104 Βιβλιογραφία 105el
heal.advisorNameΡΑΠΤΗΣ, ΠΑΣΧΑΛΗΣel
heal.committeeMemberNameΡΑΠΤΗΣ, ΠΑΣΧΑΛΗΣel
heal.academicPublisherΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών/ Τμήμα Μηχανολόγων Πληροφορικήςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages106-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12633
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.