Στρατηγικές προώθησης τουριστικών επιχειρήσεων και επιχειρήσεων τροφίμων στην παγκόσμια αγορά μέσω του Internet (Bachelor thesis)

Μάγγου, Ιωάννα


Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Subject classification: Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Τουρισμός—Μάρκετινγκ
Βιομηχανία και εμπόριο τροφίμων—Μάρκετινγκ
Internet marketing
Tourism--Marketing
Food industry and trade--Marketing
Keywords: Τουρισμός;E-tourism;Επιχειρήσεις;Internet
Description: Πτυχιακή εργασία –Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12401
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maggou.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12401
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.