Η σημασία της εξειδικευμένης παροχής υπηρεσιών στις πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες : Μελέτη περίπτωσης Costa Navarino. (Bachelor thesis)

Ιγνατιάδου, Ειρήνη


Το παρόν κείμενο αφορά πτυχιακή εργασία που αναφέρεται στη σημασία της εξειδικευμένης παροχής υπηρεσιών στις πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες, και πιο συγκεκριμένα, στην Costa Navarino. Η Costa Navarino αποτελείται από δύο πολυτελείς μονάδες, το The Westin Resort και The Romanos Luxury Collection, οι οποίες έχουν ως στόχο την υψηλή εξυπηρέτηση των επισκεπτών τους. Στο πρώτο μέρος της εργασίας αναφέρεται η έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών, η χρησιμότητά της και ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να την αντιμετωπίζει η επιχείρηση. Στη συνέχεια παραθέτονται οι εγκαταστάσεις και οι υπηρεσίες των δυο ξενοδοχείων. Αυτό συνέβη διότι πρωτίστως ο χώρος και η ποιότητα των αγαθών και των υπηρεσιών που προσφέρονται απο μια επιχείρηση θα πρέπει να είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία η διοίκηση οφείλει να δώσει υψηλή σημασία. Έπειτα αναλύονται ορισμένα προγράμματα τα οποία έχει υιοθετήσει η Costa Navarino ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση στους επισκέπτες της δίνοντάς τους, ταυτόχρονα, την ευκαιρία να επισκεφθούν αντίστοιχα ξενοδοχεία της Starwood σε όλο τον κόσμο. Αξίζει , επίσης, να σημειωθεί πως σημαντικό ρόλο στην ποιοτική εξυπηρέτηση έχουν οι εργαζόμενοι ενός ξενοδοχείου, οι οποίοι καλούνται να εξυπηρετήσουν και να ικανοποιήσουν τον πελάτη. Στα πλαίσια της ακαδημαϊκής αυτής εργασίας πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα με την μέθοδο της παρατήρησης. Τα στοιχεία της έρευνας πάρθηκαν από την ηλεκτρονική ιστοσελίδα Trip Advisor, η οποία αναφέρεται αυτή τη χρονική στιγμή ως μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές ιστοσελίδες στον κόσμο. Η έρευνα έδειξε αρκετά ενδιαφέροντα αποτελέσματα, καθώς παρατηρήθηκε πως οι ικανοποιημένοι πελάτες και των δύο ξενοδοχείων της Costa Navarino αυξάνονται κάθε χρόνο έως και το 2015. Η εργασία ολοκληρώνεται με συμπεράσματα που αφορούν τη χρήση της ποιοτικής εξυπηρέτησης στα ξενοδοχεία The Westin Resort και Romanos Luxury Collection και τα αποτελέσματα στα οποία οδηγείται η διοίκηση της Costa Navarino.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Subject classification: Ξενοδοχεία
hotels
Keywords: Ξενοδοχειακές μονάδες;Διοίκηση;Εξυπηρέτηση πελατών
Description: Πτυχιακή εργασία –Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας – Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2016 (α/α7807)
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12391
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12391
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.