Η εικόνα της Θάσου ως τουριστικού προορισμού : μια πρωτογενής διερεύνηση (Bachelor thesis)

Λουβουλούδη, Μαργαρίτε Αγλαΐα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛουβουλούδη, Μαργαρίτε Αγλαΐαel
dc.date.accessioned2020-11-04T19:21:24Z-
dc.date.available2020-11-04T19:21:24Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12387-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας - Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και φιλοξενίας, 2017 (α/α 8396).el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΘάσοςel
dc.subjectThassosen
dc.subjectτουριστικός προορισμόςel
dc.subjecttourist attraction-
dc.subjectτουρίστεςel
dc.subjecttourists-
dc.titleΗ εικόνα της Θάσου ως τουριστικού προορισμού : μια πρωτογενής διερεύνησηel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΤουρίστες -- Ελλάδα -- Θάσοςel
heal.classificationTourists -- Greece -- Thassosen
heal.classificationΤουρισμός -- Ελλάδα -- Θάσοςel
heal.classificationTourism -- Greece -- Thassosen
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων φιλοξενίαςel
heal.publicationDate2017-02-02-
heal.bibliographicCitationΛουβουλούδη, Μαργαρίτε Αγλαΐα (2017). Η εικόνα της Θάσου ως τουριστικού προορισμού: μια πρωτογενής διερεύνηση (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.el
heal.abstractΣτόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο καθορισμός της σημασίας της εικόνας των τουριστικών προορισμών και της πρακτικής του brand name στον τουρισμό ως καινοτόμος πρακτική ανάπτυξης και συγκεκριμένα η διερεύνηση της εικόνας Δήμου Θάσου. Η εργασία επιδιώκει να εντοπίσει τα κριτήρια επιλογής του τουριστικού προορισμού και στη συνέχεια τις εντυπώσεις που είχαν τα άτομα αυτά για τη Θάσο, πριν και μετά την επίσκεψη τους. Η παρούσα μελέτη οργανώνεται συνολικά σε επτά κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο καταγράφεται το γενικό θεωρητικό υπόβαθρο και αποσαφηνίζονται οι απαραίτητοι όροι. Για το σκοπό αυτό γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση και παρουσιάζονται οι έννοιες της εικόνας, της μάρκας, του τουριστικού προορισμού και της εικόνας ενός τουριστικού προορισμού. Στη συνέχεια αναλύεται ο τουριστικός προορισμός «Θάσος». Αυτό το κεφάλαιο έχει ως στόχο τη γνωριμία με τον προορισμό καθώς και τον εντοπισμό των επιμέρους χαρακτηριστικών που τον κάνουν μοναδικό. Στο επόμενο κεφάλαιο, παρουσιάζεται αναλυτικά η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε κατά την εκτέλεση της έρευνας. Συγκεκριμένα, η μεθοδολογική προσέγγιση, η δομή και οι μετρήσεις του ερωτηματολογίου, η δειγματοληψία, η διαδικασία συλλογής δεδομένων και η διαδικασία ανάλυσης των δεδομένων. Ακολουθεί ανάλυση την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας. Τα αποτελέσματα οργανώνονται σε υποενότητες, στις οποίες παρουσιάζονται το προφίλ του δείγματος, η διερεύνηση των διαφορών μεταξύ Ξένων και Ελλήνων τουριστών, η εκτίμηση της εικόνας της Θάσου ως τουριστικός προορισμός, η επιρροή των διαφορετικών πηγών πληροφόρησης, η εκτίμηση της προσήλωσης στον προορισμό, και τέλος η εκτίμηση και η πρόθεση για επίσκεψη και σύσταση. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παράθεση και την ερμηνεία των αποτελεσμάτων και την υποβολή προτάσεων για τη πρακτική εφαρμογή των αποτελεσμάτων. Τέλος, ακολουθούν οι βιβλιογραφικές πηγές, και τα ερευνητικά εργαλεία της παρούσας έρευνας σε παραρτήματα.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to determine the importance of the image of tourist destinations and the name brand practice in tourism development as an innovative practice and specifically to investigate the Municipality of Thasos’s image as a tourist destination. The thesis seeks to identify the criteria for selection of the destination, the impressions and the image these people had about Thassos, both before and after their visit. The thesis is organized into seven chapters. In the first chapter records the general theoretical background and the necessary conditions are clarified. For this is literature review and presented the concepts of image, the brand, the tourist destination and the image of a tourist destination. Firstly the tourist destination Thassos is analyzed. This chapter aims at getting to know the destination and the identification of individual characteristics that make it unique. In the next chapter, the methodology followed in the execution of the research is presented in detail, the methodological approach, the structure and the questionnaire measurements, sampling, data collection and data analysis are presented and analyzed. Follows the analysis and presentation of the research results. The results are organized into sub-sections, which are shown in the sample profile, exploring the differences between Greek and foreign tourists, the image evaluation of Thassos as a tourist destination, the influence of different sources of information, the assessment of adherence to the destination, and finally assessment and intention to visit and recommendation. The thesis ends with the interpretation of the results and proposals for the practical application of the results. Finally, follow the bibliographical sources and research tools of this research in Annexes.en
heal.advisorNameΧρήστου, Ευάγγελοςel
heal.committeeMemberNameΧρήστου, Ευάγγελοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων φιλοξενίαςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPagesσ. 90-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12387
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.