Διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο της φιλοξενίας: Οι επιδράσεις του μάρκετινγκ με τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης (Master thesis)

Ουλίτσιο, Μιχαήλ


Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Keywords: καταναλωτική συμπεριφορά;κλάδος φιλοξενίας;μάρκετινγκ;εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης
Description: Μεταπτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας--Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (πρώην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων,2017--9070
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12379
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12379
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.