Οργανωτικές δομές ενός τουριστικού γραφείου (Bachelor thesis)

Πρίφτη, Ιωάννα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠρίφτη, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2020-10-20T23:56:29Z-
dc.date.available2020-10-20T23:56:29Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12287-
dc.descriptionΠτυχιακή Εργασία--Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων--Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2018--9632el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectοργανωτική δομή τουριστικού γραφείοel
dc.subjectτουριστική βιομηχανίαel
dc.subjectτουριστική πολιτικήel
dc.subjectταξιδιώτηςel
dc.subjectorganizational structure tourist officeen
dc.subjecttourism industryen
dc.subjecttourism policyen
dc.subjecttraveleren
dc.titleΟργανωτικές δομές ενός τουριστικού γραφείουel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή Εργασίαel
heal.classificationΤαξιδιωτικά πρακτορεία--Διοίκηση και οργάνωσηel
heal.classificationTravel agents--Managementen
heal.identifier.secondary9632-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-05-02-
heal.bibliographicCitation<<Πρίφτη Ιωάννα>>, <<Οργανωτικές δομές ενός τουριστικού γραφείου>>, <<Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων >>, <<Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης>>, <<2018>>el
heal.abstractΠερίληψη Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της οργανωτικής δομής ενός τουριστικού γραφείο. Παρουσιάζονται οι βασικές έννοιες που συνθέτουν το φαινόμενο του τουρισμού, η οργάνωση του τουριστικού γραφείου καθώς και οι τάσεις που κυριαρχούν την παρούσα στιγμή στην τουριστική βιομηχανία. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά και ανάλυση στην έννοια και στον ορισμό του τουρισμού καθώς και στο τουριστικό κίνητρο που υποκινεί τους ανθρώπους να ταξιδεύουν ανά τον κόσμο. Αναφέρονται τα είδη των τουριστών, οι διακρίσεις του τουρισμού και τέλος, οι επιδράσεις που έχει το φαινόμενο του τουρισμού στην οικονομία, την κοινωνία και τον πολιτισμό ώστε να επιτυγχάνεται η σωστή διαχείριση των θεμάτων της τουριστικής πολιτικής. Εν συνεχεία, στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έννοια του τουριστικού γραφείου. Καταγράφονται οι διακρίσεις των τουριστικών γραφείων , η ανάλυση του αντικειμένου τους με βάσει το οποίο κατηγοριοποιούνται σε διάφορα είδη και τέλος, γίνεται αναφορά σε όλες τις υπηρεσίες που έχει τη δυνατότητα να απολαύσει ο ταξιδιώτης μέσα από τις παροχές του τουριστικού γραφείου. Στο τρίτο κεφάλαιο εισάγεται η διαδικασία που ακολουθείται για την απόκτηση ενός τουριστικού γραφείου, η χορήγηση και η ανανέωση του ειδικού σήματος λειτουργίας τόσο του κεντρικού τουριστικού γραφείου όσο και του υποκαταστήματος. Εν συνεχεία αναφέρονται τα κριτήρια επιλογής του χώρου εγκατάστασης του, η οργανωτική δομή του και η σπουδαιότητα της σύναψης συνεργασιών με άλλες τουριστικές υπηρεσίες. Στο ακόλουθο κεφάλαιο αναλύεται η σπουδαιότητα και η αναγκαιότητα της εφαρμογής του μάρκετινγκ στα τουριστικά γραφεία, παραθέτοντας τρόπους προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος. Δίνεται έμφαση στο ρόλο του διαδικτύου και την επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) στον τουρισμό. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας παρουσιάζονται τα στατιστικά και οικονομικά δεδομένα που συμβάλουν στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, η συμβολή του τουρισμό στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν ( Α.Ε.Π) και η επίδραση του τουρισμού στην απασχόληση και τη μείωση της ανεργίας.el
heal.abstractAbstract The purpose of this paper is to present the organizational structure of a tourist agency and to show the basic concepts that define the conception of tourism as “ phenomenon”, the organization of a travel agency and the trends that at this moment prevail in the tourism industry. The first chapter is referred and is analyzed on the concept of the definition of tourism as well as in tourist motivation that incites people to travel around the world. Also, are listed the types of tourists, tourism awards, the effects on the economy by the phenomenon of tourism, society and culture in order to achieve the proper management of affairs of tourism policy. After that, the second chapter presents the concept of the travel agency. The discrimination of travel agencies are recorded, analysis of their object based on their classification into different types and finally a reference to all of the services that have the ability to enjoy the voyager through the facilities of travel agency. Third chapter introduces the procedure of obtaining a travel agency the granting and renewal of special trade mark function as the central tourist office and the branch. There is a reference to the criteria for the selection of a site establishment, organizational structure and the importance of partnering with other tourist services. The following chapter discusses the importance and necessity of the application of marketing in tourist offices, listing ways to view and promotion of tourist product. Emphasis on the role of the internet and the influence of social media in tourism. Finally, in the fifth chapter of this paper is presented statistical and financial data that contribute Greek tourism on GDP ratio and the effect of tourism to the employment and reduction of unemployment.en
heal.tableOfContentsΠίνακας Περιεχομένων Abstract 3 Περίληψη 4 Εισαγωγή 9 Κεφάλαιο 1ο 10 1.1 Η έννοια του τουρισμού 10 1.2 Τουριστικό κίνητρο 11 1.3 Μορφές τουρισμού 12 1.4 Διακρίσεις τουρισμού 13 1.5 Τα είδη των τουριστών 14 1.6 Οι συνέπειες του τουρισμού στην οικονομία και στην κοινωνία 15 1.7 Πεδία και φορείς τουριστικής πολιτικής 17 Κεφάλαιο 2ο 19 Τα τουριστικά γραφεία 19 2.1 Η έννοια του τουριστικού γραφείου 19 2.2 Διακρίσεις τουριστικών γραφείων 19 2.3 Οι υπηρεσίες ενός τουριστικού γραφείου 24 Κεφάλαιο 3ο 26 Ίδρυση και οργάνωση του τουριστικού γραφείου 26 3.1 Τρόποι απόκτησης ενός τουριστικού γραφείου 26 3.2 Χορήγηση και ανανέωση του ειδικού σήματος λειτουργίας 27 3.3 Ίδρυση υποκαταστήματος και ανανέωση ειδικού σήματος λειτουργίας υποκαταστήματος 31 3.4 Χώρος λειτουργίας του τουριστικού γραφείου 33 3.5 Οργανωτική δομή του γραφείου 34 3.5.1 Η σπουδαιότητα 34 3.5.2 Η οργάνωση σε τμήματα 35 3.5.3 Συνεργασίες με άλλες τουριστικές επιχειρήσεις 38 Κεφάλαιο 4o 41 Προβολή και προώθηση του τουριστικού γραφείου και των υπηρεσιών του 41 4.1 Η ανάγκη εφαρμογής του μάρκετινγκ στα τουριστικά γραφεία 41 4.2 Ο ρόλος του διαδικτύου στον τουρισμό 45 4.2.1 Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τουρισμός 47 4.3 Τουριστικό πακέτο στο παρελθόν και σήμερα 48 Κεφάλαιο 5ο 53 Η ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα 53 5.1 Τουρισμός και Ελλάδα- Στατιστικά και οικονομικά δεδομένα 53 5.1.2 Ποιοτικά στοιχεία 54 5.1.3 Γεωπολιτικές εξελίξεις και το προσφυγικό πρόβλημα 55 5.1.4 Αφίξεις και διανυκτερεύσεις μη κατοίκων 58 5.1.5. Εισερχόμενος τουρισμός - Αφίξεις, διανυκτερεύσεις, έσοδα 60 5.2 Συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία 62 5.2.1. Συμβολή στο Α.Ε.Π. 62 5.2.2 Τουρισμός και απασχόληση 64 Συμπεράσματα 67 Ξένη Βιβλιογραφία- Αρθρογραφία 69 Ελληνική Βιβλιογραφία – Αρθρογραφία 69 Διαδίκτυο 70el
heal.advisorNameΜπακάλμπαση , Ανθίαel
heal.committeeMemberNameΜπακάλμπαση, Ανθίαel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages70-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12287
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.