THE CONTRIBUTION OF LOCAL AUTHORITY IN THE FORMULATION OF A DESTINATION IMAGE IN SOCIAL MEDIA: THE CASE OF THE MUNICIPALITY OF THESSALONIKI (Master thesis)

Ευθυμιάδου, Μαρία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΕυθυμιάδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2020-10-20T22:47:03Z-
dc.date.available2020-10-20T22:47:03Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12284-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή Εργασία--Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας--Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2018--9635el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel
dc.subjectτουρισμόςel
dc.subjectΔήμος Θεσσαλονίκηςel
dc.subjectSocial Mediaen
dc.subjecttourismen
dc.subjectMunicipality of Thessalonikien
dc.subjectFacebooken
dc.subjectInstagramen
dc.subjectTwitteren
dc.subjectYouTubeen
dc.titleΗ Συμβολή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη διαμόρφωση της εικόνας ενός προορισμού στα SOCIAL MEDIA: Η Περίπτωση του Δήμου Θεσσαλονίκηςel
dc.titleTHE CONTRIBUTION OF LOCAL AUTHORITY IN THE FORMULATION OF A DESTINATION IMAGE IN SOCIAL MEDIA: THE CASE OF THE MUNICIPALITY OF THESSALONIKIen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.generalDescriptionΜεταπτυχιακή Εργασίαel
heal.classificationΤοπική αυτοδιοίκηση--Ελλάδα--Θεσσαλονίκηel
heal.classificationΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
heal.classificationLocal government--Greece--Thessalonikien
heal.classificationSocial mediaen
heal.classificationΠροώθηση πόλης--Ελλάδα--Θεσσαλονίκηel
heal.classificationCity promotio--Greece--Thessalonikien
heal.identifier.secondary9635-
heal.dateAvailable2020-10-20T22:48:03Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης& Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-05-03-
heal.bibliographicCitation<<Ευθυμιάδου Μαρία>>, <<Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ>>, <<Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων >>, <<Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης>>, <<2018>>el
heal.abstractΠΕΡΙΛΗΨΗ Η ταχέως αναπτυσσόμενη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει μετατραπεί σε ανεκτίμητο εργαλείο για την τουριστική προβολή ενός προορισμού. Η παρούσα διπλωματική εργασία επεξηγεί την αποδοτικότερη ανάπτυξη και χρήση που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την τουριστική προώθηση του Δήμου Θεσσαλονίκης. Μετά από εκτενή μελέτη επιστημονικών συγγραμμάτων, αναζητήθηκαν οι καλύτερες εφαρμογές και παρατέθηκαν μελέτες περίπτωσης. Κύριο χαρακτηριστικό της παρούσας διπλωματικής εργασίας, αποτελεί η ανάγκη να παρουσιαστεί μια σαφής εικόνα για την εννοιολογική προσέγγιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και κατά πόσο αξιοποιούνται από μεγάλες πόλεις του κόσμου, για την τουριστική προώθησή τους. Στην έρευνα στην οποία πραγματοποιήθηκε, εξετάστηκε εκτενώς ο ρόλος που διαδραματίζει η τοπική αυτοδιοίκηση στην τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης διαμέσου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Με βάση τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν, παρατίθενται προτάσεις βελτίωσης οι οποίες έχουν ως κεντρικό άξονα, την δημιουργική χρήση των κοινωνικών μέσων, με σκοπό την παγκόσμια προσέλκυση του τουριστικού ενδιαφέροντος. Κύρια συμπεράσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, είναι ότι όλο και μεγαλύτερο κοινό, το οποίο επιθυμεί να πραγματοποιήσει κάποιο ταξίδι, στρέφεται στα κοινωνικά μέσα, ώστε να συγκεντρώσει πληροφορίες τουριστικού ενδιαφέροντος. Επιπρόσθετα, ολοένα και αυξάνεται ο αριθμός των φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης, οι οποίοι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως βασικό κομμάτι της τουριστικής τους στρατηγικής, ακολουθώντας τις επιταγές των νέων τεχνολογιών και ρευμάτων.el
heal.abstractABSTRACT The rapid growth of social media has evolved them in an invaluable tool for the marketing exposure of a tourist destination place. This thesis explains the efficient development and use that social media provide for the promotion of tourism interest, in the Municipality of Thessaloniki. Through an extensive research of scientific bibliography, applicable strategies and case studies are mentioned below. The main characteristic of this thesis is the effort to underline the importance of using social media as progressive tools that have the ability to provide a contemporary and effective application of tourism marketing within urban territories such as Thessaloniki. Apropos, does the local government administration play an important role in promoting social media as a healthy means of the cultural promotion of Thessaloniki? Taking into account the data that have been collected in this research, suggestions are given whose purpose is the creative use of social media, with the goal of worldwide solicitation of tourist attraction interest. What is deducted from this research is that more and more people that intent to travel use social media as a means of gathering information for their trip. Furthermore, the number of local government authorities that use social media effectively for marketing exposure is increasing, following the successful recipes of new technologies and trends.en
heal.tableOfContentsΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ Εισαγωγή ..................................................................................................................... 13 Σκοπός ..................................................................................................................... 13 Συνοπτική παρουσίαση της δομής της εργασίας...................................................... 13 1.Η Θεσσαλονίκη στον τουρισμό ................................................................................ 15 2.Παρουσιάζοντας τα Social Media: Ορισμοί, εξέλιξη και βασικές αρχές ........... 21 2.1.1 Web 1.0-Web 2.0 ............................................................................................ 21 2.1.2 Εργαλεία και εφαρμογές του Web 2.0 ....................................................... 23 2.1.3 Travel 2.0 .................................................................................................... 25 2.1.4 Web 3.0 ....................................................................................................... 26 2.2 Κοινωνική δικτύωση .......................................................................................... 27 2.3 Μέσα κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) .................................................... 28 2.3.1 Εισαγωγή ..................................................................................................... 28 2.3.2 Ιστορική αναδρομή των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ........................... 29 2.3.3 Ορισμός των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ............................................ 30 2.3.4 Παρουσίαση κυριότερων Social Media Sites .............................................. 31 2.3.5 Βασικές κατηγορίες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης .......................... 36 2.3.6 Η επιρροή των Social Media στον τουρισμό .................................................. 39 2.3.7 Στατιστικά στοιχεία για τα Social Media, σε παγκόσμια και ελληνική κλίμακα ................................................................................................................. 42 3. Τα Social Media και η χρήση τους από τους προορισμούς .................................... 45 3.1 Εισαγωγή ........................................................................................................ 45 3.2 Εικόνα προορισμού ........................................................................................ 45 3.3 Οργανισμοί Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMOs) ................... 46 3.4 Ο ρόλος των Social Media στην εικόνα προορισμού ..................................... 48 3.5 Παραδείγματα city branding μέσω των Social Media .................................... 51 4. Ερευνητική Μεθοδολογία ........................................................................................ 594.1 Ερευνητική Στρατηγική: Μελέτη Περίπτωσης .............................................. 59 4.2 Είδος έρευνας ................................................................................................. 60 4.3 Μέθοδος συλλογής δεδομένων ....................................................................... 60 4.4 Σκοπός της Έρευνας & Μεθοδολογία της έρευνας ........................................ 62 5. Έρευνα .................................................................................................................... 63 5.1 Ανεξάρτητες σελίδες .......................................................................................... 64 5.2 Σελίδες διαχειριζόμενες από ΜΚΟ και φορείς .................................................. 76 5.3 Ο Δήμος Θεσσαλονίκης στα Social Media ........................................................ 88 Social Media Δήμου Θεσσαλονίκης ..................................................................... 89 Διεύθυνση Διαχείρισης Αστικού Περιβάλλοντος ................................................ 90 Διεύθυνση Πολιτισμού ......................................................................................... 90 Τμήμα Τουρισμού ................................................................................................ 91 Tourist Information Office of City of Thessaloniki ............................................. 93 Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης ........................................................................... 93 Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο ....................................................................... 94 Δημοτική Πινακοθήκη .......................................................................................... 94 Αθλητισμός Δήμου Θεσσαλονίκης ...................................................................... 94 5.4 Σελίδες Δήμου Θεσσαλονίκης ........................................................................... 96 5.5 Προτάσεις στην τοπική αυτοδιοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης .................. 105 5.6 Μελλοντικές προτάσεις για έρευνα .................................................................. 113 Επίλογος ................................................................................................................. 114 Βιβλιογραφία ............................................................................................................. 115 Ελληνική βιβλιογραφία ...................................................................................... 115 Ξενόγλωσση βιβλιογραφία ................................................................................. 118el
heal.advisorNameΧατζηγεωργίου , Χρυσούλαel
heal.committeeMemberNameΧατζηγεωργίου, Χρυσούλαel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages118-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diplomatikipdf.pdfΜεταπτυχιακή Εργασία3.83 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12284
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.