Πληροφοριακά συστήματα και εξυπηρέτηση φοιτητών από την γραμματεία του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης». (Master thesis)
Ιωαννίδου, Σοφία
ABSTRACT
The Education sector has been expanding rapidly throughout the world over the last few years, while at the same time, globalization and the digital revolution are shaping a highly competitive educational environment, where quality education and an effective learning environment are particularly important (Ravindran&Kalpana, 2012). Increasingly, Higher Education Institutions realize that Tertiary Education could be considered as a service industry (Gruber, Fuß, Voss, &Gläser-Zikuda, 2010), which demonstrates the need to investigate the quality of services provided, (Douglas & Douglas, 2006; Oldfield & Baron, 2000). Oldfield and Baron (2000, p. 86) suggest that educational institutions should pay more attention to what students want and need, instead of focusing on the data collected based on what educational institutions consider important. Measuring the satisfaction of students contributes to improving the quality and social readability of the educational institution. This study is an empirical research aiming at the measurement and evaluation of students' satisfaction with the services provided by the secretariat of the Department of Civil Engineering of the School of Technological Applications of ATEI. The present study is an empirical research aiming at measuring the student's satisfaction with the services provided by the Department of Civil Engineering of the School of Technological Applications of ATEI. The results of the research focus on whether the department's secretariat -both manpower and technological material- meet the needs of the student until the end of his studies. The research has been led to useful conclusions that can improve the quality of the secretariat, the hardware technical infrastructure as well as suggestions and concerns for further research.
Institution and School/Department of submitter: | Σχολή Διοίκησης& Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Subject classification: | Πανεπιστήμια και κολλέγια--Ελλάδα--Αξιολόγηση Universities and colleges--Greece--Evaluation Τεχνολογία της πληροφορίας Information technology Φοιτητές--Στάσεις College students--Attitudes Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό ίδρυμα Θεσσαλονίκης. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Γραμματεία--Φοιτητές Alexandreio Technological Educational Institute of Thessaloniki. School of technological appliance. Department of Civil Engineering. Secretariat--Students |
Keywords: | εκπαίδευση;φοιτητής;γραμματεία;Α.Τ.Ε.Ι;education;student;secretariat;Α.Τ.Ε.Ι |
Description: | Μεταπτυχιακή Εργασία-Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας- Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων,2018-9756 |
URI: | http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12116 |
Table of contents: | Περιεχόμενα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΧΗΜΑΤΩΝ 7 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΕΙΚΟΝΩΝ 9 ΕΙΣΑΓΩΓΗ 10 ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ 12 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.Επισκόπηση βιβλιογραφίας. Θεωρητική και βιβλιογραφική προσέγγιση 12 1.Η Ίδρυση των Ανώτατων Τριτοβάθμιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων στην Ελλάδα . 12 1.1 Ιστορική αναδρομή 12 1.2. Αποστολή των Ανώτατων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων 17 1.3 Η Διοίκηση των Ανώτατων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων 19 1.4 Ιστορικό του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης. (ΑΤΕΙ-Θ) 22 1.5 Οργανωτική διάρθρωση των υπηρεσιακών μονάδων του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης 24 1.5.1 Σχολές και Τμήματα του Α.Τ.Ε.Ι.-Θ. 24 1.5.2 Η Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών 27 1.5.3 Το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. 28 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας στα εκπαιδευτικά ιδρύματα 36 2. Πληροφοριακά Συστήματα – Έννοια 36 2.1 Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και Εκπαίδευση: Προκλήσεις, Τάσεις και Επερχόμενες Τεχνολογίες 37 2.2. Οι Εκπαιδευτικοί φορείς στην Ελλάδα και οι ΤΠΕ(Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών). 38 2.3 Κεντρικά Πληροφοριακά συστήματα εκπαιδευτικών ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδος 38 2.4 Βασικά πληροφοριακά συστήματα του ΑΤΕΙΘ 41 2.5 Ηλεκτρονικές υπηρεσίες Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων στο εξωτερικό 45 Πηγή: http://www.registrar.pitt.edu/ps.html 48 Πηγή : http://technology.pitt.edu/category/academic-resources 49 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: Αναπτυξιακές στρατηγικές 51 3.Ολοκληρωμένα Μεσογειακά Προγράμματα (ΜΟΠ) 1986 – 1992 51 3.1.Α’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης (Α’ ΚΠΣ) 1989 - 1993 51 3.2. Β΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης (Β’ ΚΠΣ) 1994 – 1999. 51 3.3 Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης (Γ’ ΚΠΣ) 2000 – 2006. 51 Κεφάλαιο 4 53 Βαθμός Ικανοποίησης των φοιτητών στα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης 53 4.1 Ιστορικό 53 4.2. Ικανοποίηση –Αξιολόγηση των φοιτητών 54 4.2.1Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας (Α.ΔΙ.Π) 56 4.2.2 Ελληνικό ΄Ιδρυμα Ευρωπαϊκής και Εξωτερικής Πολιτικής (ΕΛΙΑΜΕΠ). 57 ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ 60 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 : Εμπειρική προσέγγιση 60 Μελέτη των πληροφοριακών συστημάτων και εξυπηρέτηση φοιτητών από τη γραμματεία του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΑΤΕΙΘ. 60 5.1 Σκοπιμότητα της έρευνας - ορισμός του προβλήματος 60 5.2 Η Μεθοδολογία της έρευνας 61 5.2.1 Σκοπός και προσδοκώμενα αποτελέσματα 61 5.2.2 Τα Ερευνητικά ερωτήματα 62 5.2.3Διαδικασία Έρευνας 63 5.2.4 Χρονοδιάγραμμα 64 5.2.5 Πληθυσμός και Δειγματοληψία 65 5.2.6 Διαθέσιμοι πόροι 67 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: Παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας. 67 6.1 Παρουσίαση αποτελεσμάτων 67 6.2 .Ανάλυση των αποτελεσμάτων 82 6.3 .Προτεινόμενες Προτάσεις 83 Συμπεράσματα 84 Μελλοντική Έρευνα 85 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΧΗΜΑΤΩΝ 87 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 115 Ελληνόγλωσση 115 Ξενόγλωσση 116 ΑΡΘΡΑ 118 ΝΟΜΟΙ/ΦΕΚ 118 ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ 120 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 122 |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές Διατριβές |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Διπλωματική Σοφίας Ιωαννίδου.docx | Μεταπτυχιακή Εργασία | 7.66 MB | Microsoft Word XML | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
This item is a favorite for 0 people.
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12116
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.