Digital Marketing: Μελέτη των υπηρεσιών του Mailchimp (Bachelor thesis)

Μπαντής, Αντώνιος/ Μπρέγκασι, Μπεσμίρ/ Τριανταφύλλου, Παναγιώτης


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπαντής, Αντώνιοςel
dc.contributor.authorΜπρέγκασι, Μπεσμίρel
dc.contributor.authorΤριανταφύλλου, Παναγιώτηςel
dc.date.accessioned2020-09-15T23:44:12Z-
dc.date.available2020-09-15T23:44:12Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12099-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας--Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Κατεύθυνση Μάρκετινγκ, 2017--9009el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectμάρκετινγκel
dc.subjectmarketingen
dc.subjectυπηρεσίες mailchimpel
dc.titleDigital Marketing: Μελέτη των υπηρεσιών του Mailchimpel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακήel
heal.classificationInternet marketingen
heal.classificationΜάρκετινγκ στο Διαδίκτυοen
heal.identifier.secondary9009-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Κατεύθυνση Μάρκετινγκel
heal.publicationDate2017-10-16-
heal.bibliographicCitation<<Μπαντής Αντώνιος, Μπρέγκασι Μπεσμίρ, Τριανταφύλλου Παναγιώτης>>, <<Digital Marketing: Μελέτη των υπηρεσιών του Mailchimp>>, <<Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Κατεύθυνση Μάρκετινγκ>>, <<Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης>>, <<2017>>el
heal.abstractIn this thesis we conducted a survey of secondary and primary data, entitled: “Digital Marketing: Study of Mailchimp service". The main points of the research are the contribution of marketing to tourism and specifically how Digital Marketing contributes to this. Also, it was deemed necessary, use the Mailchimp program to achieve the goal. Initially, we examined the attitude of customers who had received the e-mails and how these are helping as a means of communicating on the internet for better cooperation between businesses, producers and consumers at the same time. Further, it was necessary to investigate the nature of the tourist product, the key concepts of marketing, the marketing mix and Direct Marketing, the contribution of Social Media Marketing to the proper management of Word of Mouth. In addition, the reader of the study will understand how E-mail Marketing works in modern society, which the e-mail tools are, and how the travel agents of Mailchimp program should be used. In conclusion, tour operators will have to serve and organize the desires of their customers. In conclusion, tour operators should serve and organize the customers’ desires. Therefore, businesses need to embed computer systems to analyze consumer’s behavior. Now they have penetrated into the client's mind, implement efficient marketing strategies, actions and tactics, in order to gain sovereignty in their industry. Consequently, it seems that tour operators should constantly evolve their electronic services and to develop their relationships with the profitable customers, to maintain the competitive advantage in the tourism industry that way. Finally, the study concludes that advertising campaigns that promote a company's website traffic and brand reinforcement are more efficient than those aimed at selling a productservice directly.en
heal.abstractΣτηνπαρούσαπτυχιακήεργασίαπραγματοποιήθηκεμιαέρευναδευτερογενώνκαι πρωτογενώνστοιχείωνμεθέμα: «Digital Marketing: Μελέτητωνυπηρεσιώντου Mailchimp». Τακύριασημείατηςέρευναςείναιησυμβολήτουμάρκετινγκστον τουρισμόκαισυγκεκριμέναπώςτο Digital Marketing συμβάλεισεαυτόν. Επίσης, κρίθηκεαπαραίτητοναχρησιμοποιηθείτοπρόγραμμα Mailchimp γιαναεπιτευχθείο στόχος. Αρχικά, έγινεδιερεύνησητηςστάσηςτωνπελατώνπουδέχθηκαντα e-mails και πώςαυτάβοηθούνωςμέσοεπικοινωνίαςστοδιαδίκτυογιατηνκαλύτερησυνεργασία μεταξύεπιχειρήσεων, παραγωγώνκαικαταναλωτώνταυτόχρονα. Ακόμα, κρίθηκε απαραίτητοναερευνηθείηφύσητουτουριστικούπροϊόντος, βασικέςέννοιεςτου μάρκετινγκ, τουμίγματοςμάρκετινγκκαιτου Direct Marketing, τηνσυμβολήτου Social Media Marketing γιατηνορθήδιαχείρισητου Word of Mouth. Επιπλέον, οαναγνώστης τηςμελέτηςθακατανοήσειπώςτο E-mail Marketing δραστηνσύγχρονηκοινωνία, ποια είναιταεργαλείατουηλεκτρονικούταχυδρομείουκαιπώςθαπρέπειναχρησιμοποιούνοι τουριστικοίπράκτορεςτοπρόγραμματου Mailchimp. Συμπερασματικά, οιτουριστικοί πράκτορεςθαπρέπειναεξυπηρετούνκαιναοργανώνουντιςεπιθυμίεςτωνπελατώντους. Επομένως, οιεπιχειρήσειςθαπρέπειναενσωματώνουνσυστήματαπληροφορικήςώστε ναερευνήσουνστηνσυμπεριφοράτωνκαταναλωτών. Πλέονέχουνδιεισδύσειστομυαλό τουπελάτη, εφαρμόζουναποδοτικέςστρατηγικέςμάρκετινγκ, δράσειςκαιτακτικές, ώστε νααποκτήσουντηνκυριαρχίαστονκλάδοτους. Άρα, φαίνεταιότιοιτουριστικοί πράκτορεςθαπρέπειναεξελίσσουνδιαρκώςτιςηλεκτρονικέςτουςυπηρεσίεςκαινα αναπτύσσουντιςσχέσειςμετουςκερδοφόρουςπελάτες, έτσιώστεναδιατηρήσουντο ανταγωνιστικόπλεονέκτημαστονκλάδοτουτουρισμού. Τέλος, ημελέτηκαταλήγειπως οιδιαφημιστικέςκαμπάνιεςμέσωπουπροωθούντηνεπισκεψιμότητατηςιστοσελίδας μιαςεταιρίαςκαιτηνενίσχυσητου brand είναιαποδοτικότερεςαπόεκείνεςπουέχουνσαν στόχοτηνάμεσηπώλησηενόςπροϊόντος-υπηρεσίας.__el
heal.tableOfContentsΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΙΚΟΝΩΝ ......................................................................................... 4 ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ......................................................................................... 5 ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ............................................................................................................ 6 ABSTRACT .................................................................................................................. 7 ΠΕΡΙΛΗΨΗ.................................................................................................................. 8 ΕΙΣΑΓΩΓΗ .................................................................................................................. 9 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ............................................................................................................. 10 Εισαγωγή ............................................................................................................... 10 Τουριστικό Προϊόν ................................................................................................ 11 Τουριστικοί Πράκτορες ......................................................................................... 12 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ .......................................................................................................... 14 Παραδοσιακό Μάρκετινγκ ..................................................................................... 14 Digital Marketing ................................................................................................. 16 E-commerce .......................................................................................................... 18 ΜΙΓΜΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ............................................................................................ 20 Εισαγωγή ............................................................................................................... 20 DIRECT MARKETING ........................................................................................... 24 Η έννοια του direct marketing .............................................................................. 24 Τα μέσα του άμεσου μάρκετινγκ και η λειτουργικότητά του ................................... 25 Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Direct Marketing ........................... 26 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ............................................................................................. 27 ΜΕΙΩΝΕΚΤΗΜΑΤΑ .............................................................................................. 27 SOCIAL MEDIA MARKETING ............................................................................. 28 Εισαγωγή ............................................................................................................... 28 WORD OF MLOUTH ............................................................................................... 32 Ορισμός ................................................................................................................. 32 Η Λειτουργία του ................................................................................................... 34 Η έννοια του EWOM ............................................................................................. 35 Θετικές και αρνητικές επιπτώσεις του WOM ........................................................ 36 E-MAIL MARKETING ............................................................................................ 37 3 ΕΡΓΑΛΕΙΑ E-MAIL MARKETING ....................................................................... 43 Sendblaster ........................................................................................................... 43 EmailSYSTEM ...................................................................................................... 44 Pachutzu ............................................................................................................... 46 GetResponse ......................................................................................................... 46 AWeber ................................................................................................................. 48 MailChimp ............................................................................................................ 49 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΠΡΩΤΟΓΕΝΩΝΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ................................................. 51 ΑΝΑΛΥΣΗΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ .......................................................................... 68 Πρώτη διαφήμιση .................................................................................................. 68 Δεύτερη διαφήμιση ................................................................................................ 70 Τρίτη διαφήμιση .................................................................................................... 72 Τέταρτη διαφήμιση ................................................................................................ 74 ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ........................................................................ 76 Σύγκριση μεταξύ πρώτης και δεύτερης διαφήμισης ............................................... 76 Σύγκριση μεταξύ τρίτης και τέταρτης διαφήμισης .................................................. 77 Σύγκριση μεταξύ πρώτης-δεύτερης και τρίτης-τέταρτης διαφήμισης ..................... 78 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ .................................................................................................. 81 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ. ........................................................................... 84 Προτάσεις για μελλοντική έρευνα .......................................................................... 84 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ....................................................................................................... 85el
heal.advisorNameΑσημακόπουλος , Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης & Οικονομίας/ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων > Κατεύθυνση Μάρκετινγκel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages91-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:(πρωην) Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12099
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.