«Ανάπτυξη εφαρμογής εκμάθησης σε περιβάλλον Android» Για ηλικίες από επτά μέχρι έντεκα ετών (Bachelor thesis)

Νούνης, Γεώργιος


H παρούσα εφαρμογή σχεδιάστηκε με σκοπό την εκπαίδευση ενός παιδιού, πάνω σε κάποιες απο τις θεμελιώδης αρχές τεσσάρων ακαδημαϊκών τομέων. Για αυτή την εργασία επιλέχθηκαν τα μαθηματικά, η μουσική, η γεωγραφία και η ξένη γλώσσα των Αγγλικών. Ο όρος παιχνίδι, όντας προσιτός και ελκυστικός για ένα παιδί, προσφέρει πρόσβαση σε μεθόδους εκπαίδευσης διαφορετικές από τις συμβατικές όσο αναφορά την ψυχολογία της μάθησης. Σημαντικό λοιπόν κρίνεται το περιβάλλον του εν λόγω παιχνιδιού, καθώς το διασκεδαστικό και ευχάριστο ύφος που διατίθεται θα δώσει ένα επιπρόσθετο κίνητρο για την περαιτέρω ενασχόληση και τριβή με την εφαρμογή και κατ’ επέκταση με τα αντικείμενα που πραγματεύονται. Άλλωστε, η επανάληψη είναι μητήρ πάσης μαθήσεως. This application was designed in order to educate children, on some of the fundamental principles of four academic sectors. The subjects chosen for this project are Mathematics, Music, Geography and the English language. The term game, being appealing to a child, grants access to educational methods which are not considered conventional from a learning psychology standpoint. The environment of the game is of vital importance. The pleasant and enjoyable style available provides the children with an additional incentive to further engage with the application, and by extension, the material at hand. After all, it is commonly known that repetition and learning are interrelated concepts.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανικών Αυτοματισμού
Subject classification: Educational games.
Computer games—Design.
Εκπαιδευτικά παιχνίδια.
Παιχνίδια με υπολογιστή--Σχεδίαση.
Computer-asisted instruction
Keywords: Εκπαιδευτική τεχνολογία;Λογισμικό Android;Μοντέλα μάθησης;Educational technology;Android software;Learning models
Description: H παρούσα εφαρμογή σχεδιάστηκε με σκοπό την εκπαίδευση ενός παιδιού, πάνω σε κάποιες απο τις θεμελιώδης αρχές τεσσάρων ακαδημαϊκών τομέων. Για αυτή την εργασία επιλέχθηκαν τα μαθηματικά, η μουσική, η γεωγραφία και η ξένη γλώσσα των Αγγλικών. Ο όρος παιχνίδι, όντας προσιτός και ελκυστικός για ένα παιδί, προσφέρει πρόσβαση σε μεθόδους εκπαίδευσης διαφορετικές από τις συμβατικές όσο αναφορά την ψυχολογία της μάθησης. Σημαντικό λοιπόν κρίνεται το περιβάλλον του εν λόγω παιχνιδιού, καθώς το διασκεδαστικό και ευχάριστο ύφος που διατίθεται θα δώσει ένα επιπρόσθετο κίνητρο για την περαιτέρω ενασχόληση και τριβή με την εφαρμογή και κατ’ επέκταση με τα αντικείμενα που πραγματεύονται. Άλλωστε, η επανάληψη είναι μητήρ πάσης μαθήσεως.
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12026
Table of contents: Πρόλογος ..........................................................................................................................1 Ευχαριστίες ......................................................................................................................1 Εισαγωγή ..........................................................................................................................2 Περιεχόμενα .....................................................................................................................3 Πρώτο Κεφάλαιο 1.1 Εκπαιδευτική τεχνολογία ...........................................................................................5 1.2 Μοντέλα και μεθόδοι μάθησης ..................................................................................8 1.3 Η συμπεριφοριστική θεωρία ....................................................................................10 1.4 Η εποικοδομιστική θεωρία .......................................................................................12 1.5 Η κοινωνικοπολιτισμική θεωρία ..............................................................................14 Δεύτερο Κεφάλαιο 2.1 Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ........................................................................................17 2.2 Ηλεκτρονικά παιχνίδια στην εκπαίδευση .................................................................19 Τρίτο Κεφάλαιο 3.1 Το λογισμικό Android ..............................................................................................22 3.2 Αρχιτεκτονική Android ............................................................................................24 3.3 Δραστηριότητες ........................................................................................................27 Τέταρτο Κεφάλαιο 4.1 Παρουσίαση της εφαρμογής ....................................................................................30 4.2 Η προπαίδεια ............................................................................................................33 4.3 Μαθαίνω μουσική ....................................................................................................37 4.4 Μαθαίνω Αγγλικά ....................................................................................................40 Νούνης Γιώργος Ανάπτυξη εφαρμογής εκμάθησης σε περιβάλλον Android ΣΕΛΙΔΑ 4 4.5 Χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ..............................................................................44 Πέμπτο Κεφάλαιο 5.1 Συμπεράσματα ..........................................................................................................49 5.2 Βελτιώσεις ................................................................................................................50 Bιβλιογραφία Βιβλιογραφία ..................................................................................................................51
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12026
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.