Στρατηγικός σχεδιασμός Προορισμών: Η Περίπτωση την Θεσσαλονίκης. (Bachelor thesis)

Σουλτάνης, Δημήτρης


Η εργασία με θέμα στρατηγικής σχεδιασμός της Ελλάδας ως παγκόσμιος προορισμός έχει ως σκοπό να αναδείξει τον τουρισμό ως κινητήριο κλάδο της ελληνικής οικονομίας τις προοπτικές βελτίωσης που θα έχει στα επόμενα χρόνια ,καθώς και την σύγκριση της χωράς μας στους δείκτες που έχει το WEF και που κατατάσσεται. Η εργασία διεκπεραιώθηκε αντλώντας πληροφορίες μέσα από άρθρα ειδικευμένα πάνω στον τουρισμό, ελληνική βιβλιογραφία καθώς επίσης και από επίσημα στοιχεία του ελληνικού κράτους (στατιστικά της ΕΛΣΤΑΤ και της SETE) όπως επίσης και από την επίσημη έρευνα του world economic forum για τον τουρισμό .Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύετε η τουριστική βιομηχανία πως ξεκίνησε στην Ελλάδα ποια είναι η κατάσταση αυτή την στιγμή και πως επηρεάστηκε από την οικονομική κρίση . Τέλος γίνεται μια μικρή αναφορά στα είδη και στις μορφές τουρισμού που υπάρχουν . Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια ανάλυση SWOT πάνω στην Ελλάδα όπου αναλύονται τα πολιτιστικά θεσμικά και οικονομικά στοιχεία της Ελλάδος καθώς επίσης γίνονται αναφορές στους κινδύνους τις ευκαιρίες τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα που υπάρχουν . Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση με τα στατιστικά στοιχεία του SETE της προοπτικές δυνατότητες και τον στρατηγικό σχεδιασμό ανά προϊόν . Στο τέταρτο κεφάλαιο έχουμε μια PEST ανάλυση όπου αναλύουμε την πολιτικό-θεσμικη κατάσταση την οικονομική διάσταση, κοινωνικό δημογραφική τεχνολογική και περιβαλλοντογική . Στο πέμπτο κεφάλαιο έχουμε την ανάλυση τον στοιχείων του ΣΕΤΕ του WEF και άλλων πολιτικό οικονομικών φόρουμ σχετικά με τον τουρισμό στην Ελλάδα αλλά και των γειτονικών χωρών που επηρεάζουν την Ελλάδα όπως Τουρκία και Ιταλία . Στο τέλος παρατίθενται τα στοιχεία της έρευνας που έγινε σε τουρίστες της Θεσσαλονίκης και ρωτήθηκαν σχετικά με την ποιότητα που έχει σαν προορισμός η Θεσσαλονίκη .  
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Subject classification: Tourism—Greece--Thessaloniki
Τουρισμός—Ελλάδα--Θεσσαλονίκη
Keywords: Τουρισμός;Οικονομική κρίση;Ανταγωνιστικότητα;Tourism;Economic crisis;Competitiveness
Description: Η εργασία με θέμα στρατηγικής σχεδιασμός της Ελλάδας ως παγκόσμιος προορισμός έχει ως σκοπό να αναδείξει τον τουρισμό ως κινητήριο κλάδο της ελληνικής οικονομίας τις προοπτικές βελτίωσης που θα έχει στα επόμενα χρόνια ,καθώς και την σύγκριση της χωράς μας στους δείκτες που έχει το WEF και που κατατάσσεται.
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12021
Table of contents: Εξώφυλλο 1 Εσώφυλλο 2 Περιεχόμενα 3 Περίληψη 5 Abstract 6 Κεφάλαιο 1ο Ο Τουρισμός 1.1. Ιστορική Αναδρομή 7 1.2.Τουρισμός στην Ελλάδα 8 1.3.Οικονομική Κρίση και Τουρισμός 9 1.4.Είδη και Μορφές Τουρισμού 11 1.4.1.Τα Είδη 11 1.4.2.Οι Μορφές 12 1.4.3.Διάφορες Τουριστικές Μονάδες 13 Κεφάλαιο 2ο Ανάλυση SWOT 2.1.SWOT Ανάλυση Ελληνικού Τουρισμού 14 2.2. Ισχυρά Σημεία 14 2.3.Μειονεκτήματα 15 2.4.Ευκαιρίες 17 2.5.Κίνδυνοι 17 Κεφάλαιο 3ο Στατιστικά Στοιχεία 3.1.Στατιστικά στοιχεία SETE 19 3.2.Προοπτικές και Δυνατότητες Ελληνικού Τουρισμού 2015-2021 20 3.3.Στρατηγική ανά προϊόν 20 Κεφάλαιο 4ο PEST Analysis 4.1.Πολιτικο-Θεσμική Διάσταση 22 4.2.Οικονομική Διάσταση 25 4.3. Κοινωνικο-Δημογραφική Διάσταση 26 4.4.Τεχνολογική Διάσταση 27 4.5.Περιβαλλοντική Διάσταση 28 4.6.Νομοθετική Διάσταση 29 Κεφάλαιο 5ο 5.1.Ορισμός Ανταγωνιστικότητας 30 5.2.Ανταγωνιστικότητα Ελληνικού Τουρισμού 32 5.3.Θέση Ελληνικού Προϊόντος στα Πλαίσια του Διεθνούς Ανταγωνισμού 33 5.4.Ανταγωνίστριες Χώρες και τα Χαρακτηριστικά τους 36 5.4.1.ΓΑΛΛΙΑ 36 5.4.2. ΙΤΑΛΙΑ 36 5.4.3.ΙΣΠΑΝΙΑ 37 5.4.4.ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ 37 5.4.5.ΤΟΥΡΚΙΑ 37 5.4.6.ΚΥΠΡΟΣ 38 Ερωτηματολόγιο 41 Βιβλιογραφία 61
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/12021
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.