Σχεδιομελέτη και κατασκευή βραχίονα εκσκαφέα (Bachelor thesis)

Λαρούση, Χρήστος/ Ντάσι, Γιούργκεν


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛαρούση, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΝτάσι, Γιούργκενel
dc.date.accessioned2020-04-28T14:22:06Z-
dc.date.available2020-04-28T14:22:06Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11842-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ-Τμήμα Μηχανολόγων Οχημάτων, 2018—10083el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectεκσκαφέαςel
dc.subjectσχεδιομελέτηel
dc.subjectκατασκευή βραχίοναel
dc.subjectδομική μηχανήel
dc.subjectερπυστριοφόρος εκσκαφέαςel
dc.subjectτροχοφόρος εκσκαφέαςel
dc.subjectκύλινδροι υδροστατικών μεταδόσεωνel
dc.subject.lcshΜηχανήματα εκσκαφήςel
dc.subject.lcshΕκσκαφές -- Ελλάδαel
dc.subject.lcshΜηχανήματα εκσκαφής -- Ηλεκτρική οδήγησηel
dc.subject.lcshΑνασκαφές (Αρχαιολογία) -- Ελλάδαel
dc.titleΣχεδιομελέτη και κατασκευή βραχίονα εκσκαφέαel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.contributorNameΛαρούση, Χρήστοςel
heal.contributorNameΝτάσι, Γιούργκενel
heal.identifier.secondary10083-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανολόγων Οχημάτωνel
heal.publicationDate2018-09-27-
heal.bibliographicCitationΛαρούση, Χ. & Ντάσι, Γ. (2018). Σχεδιομελέτη και κατασκευή βραχίονα εκσκαφέα (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΟ εκσκαφέας είναι μία δομική μηχανή που προήλθε από την ανάγκη του ανθρώπου να εκτελέσει έργα, που οι απαιτήσεις στην κατασκευή τους υπερέβαιναν κατά πολύ την μυϊκή του δύναμη. Έτσι εδώ και πολλούς αιώνες ο άνθρωπος επινόησε διάφορους μηχανισμούς, που τον διευκόλυναν στις κατασκευές. Η χρησιμοποίησή τους αρχίζει από την αρχαιότητα ακόμη, από την εποχή κατασκευής μνημειακών κτιρίων. Κατά το Μεσαίωνα η ανάγκη κατασκευής αρδευτικών και συγκοινωνιακών έργων και η πολεμική βιομηχανία της εποχής συνέβαλαν στην επινόηση και εξέλιξη βασικών μορφών δομικών μηχανών, όπως ήταν ο εκσκαφέας με κάδο. Στις μέρες μας, η εξέλιξη των εκσκαφέων μας επιτρέπει την σύντομη και περίπου τέλεια εκτέλεση ενός έργου. Το 1840 εμφανίσθηκε στην Αμερική ο πρώτος ατμοκίνητος μηχανικός εκσκαφέας με κάδο των εργοστασίων Ottis, o οποίος χρησιμοποιήθηκε στα έργα κατασκευής των διηπειρωτικών σιδηροδρόμων. Η δημιουργία των πρώτων εκσκαφέων προέκυψε ως ανάγκη για την κατασκευή δικτύων μεταφορών. Σήμερα οι εκσκαφείς αποτελούν απαραίτητο εργαλείο σε μεγάλες κατασκευές, στην ανέγερση οικοδομών, κ.α. Τα νέα μηχανήματα που έκαναν την εμφάνισή τους άλλαζαν κάθε φορά τα δεδομένα στους ρυθμούς απόδοσης και στον απαιτούμενο χρόνο κατασκευής. Τα νέα μηχανήματα που κατασκευάζονται σήμερα είναι πολύ μεγαλύτερα ή και μικρότερα, με αναβαθμισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά και ποιότητα κατασκευής. Κατά το σχεδιασμό τους λαμβάνεται υπόψη η αξιοπιστία, η εργονομία, η ασφάλεια του προσωπικού και του χειριστή, αλλά και η όσο το δυνατόν φιλικότερη συμπεριφορά προς το περιβάλλον. Ταυτόχρονα, ο τρόπος χειρισμού τους είναι πλέον ηλεκτρονικός και νέοι, πρόσθετοι μηχανισμοί και προγράμματα επιτρέπουν την ευχερή εκτέλεση απαιτητικών εργασιών και την αύξηση της παραγωγικότητας, από συστήματα διαχείρισης στόλου και των μηχανημάτων ελεγχόμενα από απόσταση μέχρι και όργανα υπερήχων που αναγνωρίζουν τα διαπερνώντα δίκτυα κάτω από την άσφαλτοel
heal.advisorNameΠαραδεισιάδης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΠαραδεισιάδης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μηχανολόγων Οχημάτωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages133-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Larousi_Ntasi.pdf3.34 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11842
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.