Συστήματα πέδησης αυτοκινήτου (Bachelor thesis)

Μαυρομμάτης, Παντελεήμων/ Νέιρος, Ραφαήλ


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαυρομμάτης, Παντελεήμωνel
dc.contributor.authorΝέιρος, Ραφαήλel
dc.date.accessioned2020-04-28T14:05:36Z-
dc.date.available2020-04-28T14:05:36Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11841-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΤΕΦ-Τμήμα Μηχανολόγων Οχημάτων, 2018—10084el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectαυτοκίνηταel
dc.subjectσυστήματα πέδησηςel
dc.subjectπέδησηel
dc.subjectυδραυλικό σύστημαel
dc.subjectφρέναel
dc.subjectτεχνολογίαel
dc.subjectδισκόφρεναel
dc.subject.lcshΑυτοκίνητα -- Φρέναel
dc.subject.lcshΥδραυλική μηχανικήel
dc.subject.lcshΦορτηγά -- Φρέναel
dc.subject.lcshΑυτόματος έλεγχοςel
dc.titleΣυστήματα πέδησης αυτοκινήτουel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.contributorNameΜαυρομμάτης, Παντελεήμωνel
heal.contributorNameΝέιρος, Ραφαήλel
heal.identifier.secondary116-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών / Τμήμα Μηχανολόγων Οχημάτωνel
heal.publicationDate2018-09-27-
heal.bibliographicCitationΜαυρομμάτης, Π. & Νέιρος, Ρ. (2018). Συστήματα πέδησης αυτοκινήτου (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΑρχικά, το πρώτο κεφάλαιο ασχολείται γενικά με τα συστήματα πέδησης αυτοκινήτων και την ιστορική ανασκόπηση των φρένων και τη σημαντική εξέλιξή τους. Στη συνέχεια θα αναφέρεται στο υδραυλικό σύστημα και στα δισκόφρενα που είναι τα περισσότερα φρένα που χρησιμοποιούνται. Η τεχνολογία έχει εξελιχθεί περισσότερο και πιο ασφαλής οδήγηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα συστήματα για τα οποία είναι εκτενέστερος έλεγχος στο δεύτερο κεφάλαιο. Υπάρχουν επίσης διάφορες συσκευές πέδησης μεταξύ του πρόσθιου και του οπίσθιου άξονα. Τα φρένα αέρα χρησιμοποιούνται κυρίως σε βαριά οχήματα, λόγω του μεγάλου βάρους τους και η ισχύς που απαιτείται για το φρενάρισμα δεν θα είναι δυνατή μόνο με τη δύναμη που ασκείται από τον οδηγό στα αυτοκίνητα του πεντάλ. Γι 'αυτό η εφαρμογή των φρένων σε τέτοια βαρέα οχήματα και το φρενάρισμα επιτυγχάνεται από μια εξωτερική πηγή παροχής αέρα, τον συμπιεστή iehimair που παράγει πεπιεσμένο αέρα και ο οδηγός επιτρέπει απλώς στον αέρα να ρέει στα φρένα μέσω ποδιών και χειροκίνητων βαλβίδων. Το δεύτερο κεφάλαιο αναλύει τις βοηθητικές συστήματα πέδησης. Όλα τα συστήματα πέδησης aids, ABS, ESC, ASR, EDL, κ.λπ. εφαρμόστηκαν για να συμβάλουν αποτελεσματικά στην ενεργή ασφάλεια των αυτοκινήτων για την προοριζόμενη μείωση τροχαίων ατυχημάτων. Τέλος, στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο, περιγράφονται κυρίως τα δισκόφρενα, καθώς είναι και τα πιο χρησιμοποιημένα σήμερα. Οι διάφοροι τύποι τους είναι φρένα presenteddisc που εξαρτώνται από τον τύπο και την ηλικία της εφαρμογής εύρεσης αυτοκινήτου. Επίσης, το κύριο χαρακτηριστικό των δισκόφρενων είναι και το υλικό των δίσκων. Παίζει σημαντικό ρόλο στη συμπεριφορά πέδησης καθώς καθορίζει σημαντικούς παράγοντες φρεναρίσματος. Τα τακάκια είναι επίσης τα εξαρτήματα των φρένων που αντικαθίστανται μετά τη φθορά τους κατά το φρενάρισμα. Υπάρχουν ορισμένοι τύποι μαξιλαριών που αναφέρονται στην ανάλυση της εργασίας, ανάλογα με το υλικό της τριβής τους. Τέλος, τα υγρά φρένων καταγράφονται ως το μέσο μεταφοράς ισχύος από το πεντάλ του στα φρένα. Πρόκειται για τυπικά υγρά από διεθνείς οργανισμούς τυποποίησης και έχουν συγκεκριμένα ονόματα ανάλογα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά τουςel
heal.abstractInitially the first chapter refers generally to the braking systems of the car and the historical brake review and their significant development. Then reference will be made to the hydraulic system and disc brakes, which are the most used brakes. Technology has evolved further by making it safer to drive with electronically controlled systems for which more extensive control is being carried out in the second chapter. There are also different braking devices between the front and rear axles. Air brakes are mainly used in heavy-duty vehicles due to their heavy weight and the force required for braking would not only be possible from the driver's pedal force such as passenger cars. For this reason, the brakes have been applied to such heavy vehicles and braking is achieved by an external source of air supply, that is to say compressor producing compressed air, and the driver simply allows the air to flow to the brakes via pedal and manual valves. In the second chapter we analyze the auxiliary braking systems. All auxiliary braking systems, namely ABS, ESC, ASR, EDL, etc. were implemented to effectively contribute to the active safety of cars in order to reduce road accidents. Finally, in the third and final chapter we mainly describe the disc brakes, since they are the most used ones nowadays. The different types of discs are presented which, depending on the type and age of the car, are applicable. Also, the main feature of the disc brakes is the material of the discs as it plays an important role in the braking behavior since it determines important braking factors. The pads are also the brake components that are replaced after they are damaged during braking. There are some types of paddles mentioned in the work analysis, depending on their friction material. Finally, brake fluid is the force transfer medium from the driver's pedal to the brakes. These are standard liquids from international standardization organizations and have specific names according to their technical characteristicsen
heal.advisorNameΜπάζιος, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΜπάζιος, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΤμήμα Μηχανολόγων Οχημάτωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages116-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11841
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.