Τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα ως κριτήριο ποιότητας στην εκπαίδευση:Μία προσέγγιση στο πλαίσιο της διοίκησης ολικής ποιότητας:Η περίπτωση των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. (Master thesis)
Κωστοπούλου, Μαρούλα
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κωστοπούλου, Μαρούλα | el |
dc.date.accessioned | 2020-04-26T16:05:53Z | - |
dc.date.available | 2020-04-26T16:05:53Z | - |
dc.identifier.uri | http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11804 | - |
dc.description | Μεταπτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2018--αα10546 | el |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | εκπαίδευση | el |
dc.subject | αριστεία | el |
dc.subject | διοίκηση ολικής ποιότητας | el |
dc.subject | ανθρώπινος παράγοντας | el |
dc.subject | εκπαιδευτικά αποτελέσματα | el |
dc.subject | education | en |
dc.subject | excellence | en |
dc.subject | total quality management | en |
dc.subject | human factor | en |
dc.subject | educational results | en |
dc.subject | EFQM | en |
dc.subject.lcsh | Εκπαίδευση και κράτος-Ελλάδα | el |
dc.subject.lcsh | Διαχείριση ολικής ποιότητας | el |
dc.title | Τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα ως κριτήριο ποιότητας στην εκπαίδευση:Μία προσέγγιση στο πλαίσιο της διοίκησης ολικής ποιότητας:Η περίπτωση των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. | el |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.generalDescription | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.identifier.secondary | 10546 | - |
heal.language | el | - |
heal.access | account | - |
heal.recordProvider | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
heal.publicationDate | 2018-12-01 | - |
heal.bibliographicCitation | Κωστοπούλου, Μ.(2018).Τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα ως κριτήριο ποιότητας στην εκπαίδευση:Μία προσέγγιση στο πλαίσιο της διοίκησης ολικής ποιότητας:Η περίπτωση των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης(Μεταπτυχιακή εργασία).Αλεξάνδρειο ΤΕΙ,Θεσσαλονίκη. | el |
heal.abstract | Η εκπαίδευση αποτελεί κυρίαρχη ανάγκη και πρωτεύουσα δομή σε κάθε οργανωμένη κοινωνία. Για να λειτουργήσει αποτελεσματικά και να αποφέρει τους καρπούς της, απαιτείται σωστή οργάνωση. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο βρίσκει χρησιμότητα και εφαρμογή η Διοίκηση Ολικής ποιότητας (ΔΟΠ), εφόσον, ο ανθρώπινος παράγοντας είναι η κορυφή των συνισταμένων δυνάμεων για την επίτευξη ποιοτικών αποτελεσμάτων σε όλα τα στάδια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Βάσει αυτών, ξετυλίγεται το κουβάρι της εννοιολογικής προσέγγισης του όρου της ποιότητας, της διεύρυνσης της από το χώρο της οικονομίας στην εκπαίδευση, της παρουσίασης των εθνικών και διεθνών προσεγγίσεων της ποιότητας στην εκπαίδευση, της εφαρμογής της ΔΟΠ στην εκπαίδευση και του ανθρώπινου παράγοντα ως συνιστώσα ποιοτικής και αναπτυξιακής διαδικασίας μέσα από την εισαγωγή μοντέλων ποιότητας, όπως είναι το Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας του οργανισμού EFQM. Όλα τα παραπάνω, πραγματώνονται μέσα από την διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν και χρειάζεται να διαθέτουν, ώστε το ανθρώπινο δυναμικό να αναδειχθεί ως παράγοντας ποιότητας και παραγωγής ποιοτικού εκπαιδευτικού έργου, όπως το Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας του οργανισμού EFQM το προβάλλει. | el |
heal.abstract | Education is a predominant need and a primary structure in every organized society. In order for it to work efficiently and yield its fruits, proper organization is required. Within this framework, Total Quality Management (IBO) finds utility and implementation, since the human factor is the summit of the forces to achieve qualitative results at all stages of the educational process. On the basis of these, the concept of quality, its enlargement from the economy to education, the presentation of national and international approaches to quality in education, the implementation of the IGI in education and the human factor as a component of quality and the development process through the introduction of quality models such as EFQM's European Model of Administrative Excellence. All the above are realized through the exploration of the views of secondary education teachers on the qualitative characteristics that they have and need to have, so that the human potential becomes a factor of quality and production of a quality educational project, such as EFQM's European Model of Administrative Excellence it is projected. | en |
heal.advisorName | Δάρρα, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Δάρρα, Μαρία | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. | el |
heal.academicPublisherID | teithe | - |
heal.numberOfPages | 196σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές Διατριβές |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kostopoulou.pdf | 2.88 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
This item is a favorite for 0 people.
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11804
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.