Η αξιοποίηση των ΤΠΕ στους χώρους της προσχολικής εκπαίδευσης:Προτάσεις εμπλαισίωσης λογισμικών για παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (Bachelor thesis)

Χολή, Ελένη/ Χατζηκυριάκου, Βασιλική


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧολή, Ελένηel
dc.contributor.authorΧατζηκυριάκου, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2020-04-26T14:51:18Z-
dc.date.available2020-04-26T14:51:18Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11802-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΕΥΠ-Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας,2018--αα10548el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectτεχνολογίες πληροφορίας & επικοινωνίαςel
dc.subjectνέες τεχνολογίεςel
dc.subjectδιδασκαλίαel
dc.subjectπροσχολική εκπαίδευσηel
dc.subjectπροσεγγίσειςel
dc.subjectnew technologiesen
dc.subjectICTen
dc.subjectComputeren
dc.subjectpreschool ageen
dc.subjecteducationen
dc.subjectteachingen
dc.subjectapproachesen
dc.subject.lcshΤεχνολογία της πληροφορίαςel
dc.subject.lcshΕκπαίδευση,Προσχολική-Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστήel
dc.subject.lcshΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.titleΗ αξιοποίηση των ΤΠΕ στους χώρους της προσχολικής εκπαίδευσης:Προτάσεις εμπλαισίωσης λογισμικών για παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10548-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας / Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.publicationDate2018-12-03-
heal.bibliographicCitationΧολή, Ε. & Χατζηκυριάκου, Β.(2018).Η αξιοποίηση των ΤΠΕ στους χώρους της προσχολικής εκπαίδευσης:Προτάσεις εμπλαισίωσης λογισμικών για παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας(Πτυχιακή εργασία).Αλεξάνδρειο ΤΕΙ,Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΣτην εν λόγω πτυχιακή εργασία ασχοληθήκαμε με το θέμα την αξιοποίηση των ΤΠΕ στους χώρους της Προσχολικής Εκπαίδευσης και ειδικότερα προτάσεις εμπλαισίωσης λογισμικών για παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Αρχικά επιχειρήσαμε μια αναφορά στο θεωρητικό πλαίσιο και αναλύσαμε τον όρο των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), καθώς και τις σημαντικές αλλαγές που έχει επιφέρει στη δομή και τον προσανατολισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Διατυπώσαμε προτάσεις γα την αποτελεσματικότερη ένταξη των Νέων Τεχνολογιών (ΝΤ) στη διδασκαλία και συγκεκριμένα την ενσωμάτωσή και εμπλαισίωσή τους στα ιδρύματα Προσχολικής Εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, αναλύθηκαν δέκα θεματικές προσεγγίσεις, στις οποίες κεντρικό εργαλείο υπήρξε ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής (Η/Υ), ως μέσο πληροφόρησης, διδασκαλίας και επικοινωνίας. Τα θέματα τα οποία επιλέξαμε ήταν από τα βασικά της ετήσιας θεματολογίας των Εκπαιδευτικών, και αναπροσαρμόστηκαν με τέτοιο τρόπο, ώστε να έχουν ως κεντρικό άξονα τις Νέες Τεχνολογίες. Η θεματολογία των προσεγγίσεων άγγιζε θέματα ποικίλης ύλης. Αναλυτικότερα, η πτυχιακή μας εργασία ξεκινάει με κοινωνικής φύσεως περιεχόμενα με επίκεντρο τον άνθρωπο, όπως η διαφορετικότητα και τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, και με επίκεντρο την κοινωνική συμπεριφορά, όπως τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και η ανακύκλωση. Συνεχίζοντας, εστιάσαμε σε περιβαλλοντικά θέματα, τόσο ως Φυσικές επιστήμες, όπως τον κύκλο του νερού, όσο και ως τη χλωρίδα και την πανίδα, όπως και τον τρύγο. Επιπροσθέτως, θεωρώντας την διδαχή των μαθηματικών εννοιών αναγκαία, αφιερώσαμε μια από τις προσεγγίσεις μας στην εκμάθηση της χωροταξίας. Τέλος, θέλοντας να τονίσουμε την αναγκαιότητα της ατομικής υγιεινής, ασχοληθήκαμε με την υγιεινή ζωή και τις διατροφικές συνήθειες.el
heal.abstractIn this thesis we dealt with the subject the use of ICT in Preschool Education and in particular software embedding suggestions for intervention in preschool children. Initially, we made a reference to the theoretical context and we have analyzed the term Information and Communication Technologies (ICT), as well as the significant changes it has made to the structure, and the orientation of the educational process. We made proposals for more effective integration of New Technologies (NT) in teaching and in particular, their incorporation and enrichment at in Preschool Education Institutions. More specifically, ten thematic approaches were analyzed, in which the central tool was the Computer, as a means of information, teaching and communication. The themes we chose were among the essentials of the annual theme of teachers and have been updated in such a way that they have as a central axis New Technologies. The subjects of the approaches touched on issues of varied content. In more detail, our dissertation begins with social content with a human focus, such a diversity and people with disabilities, and with a focus on social behavior, such a Public Transport and recycling. Continuing, we focused on environmental issues, both as Natural Sciences, such as the water cycle, as well as flora and fauna and vintage. In addition, considering the teaching of mathematical concepts necessary, we have devoted one of our approaches to spatial learning. Finally, wishing to emphasize the necessity of personal hygiene, we dealt with healthy life and eating habits.en
heal.advisorNameΒιτούλης, Μιχαήλel
heal.committeeMemberNameΒιτούλης, Μιχαήλel
heal.academicPublisherΣχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας.Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages99σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Choli-Chatzikyriakou.pdf2.88 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11802
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.