Κανάλια διανομής στον τουριστικό κλάδο (Bachelor thesis)

Πασχαλίδης, Δημήτριος


Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να εντρυφήσει τον αναγνώστη λίγο περισσότερο στα θέματα που αφορούν τον τουρισμό, δίνοντάς του αρχικά μια γενική εικόνα του κλάδου και στη συνέχεια να παρουσιάσει πώς επιτυγχάνεται η διάδοση του τουριστικού προϊόντος μέσα από τη δημιουργία των διαφόρων καναλιών διανομής. Η έρευνα βασίζεται στη βιβλιογραφική ανασκόπηση και σε στοιχεία που αντλήθηκαν από τον περιοδικό Τύπο και το Διαδίκτυο. Η εργασία ολοκληρώνεται σε τέσσερα κεφάλαια, όπου στο κάθε ένα γίνεται προσπάθεια προσέγγισης του θέματος από διαφορετική σκοπιά, στοχεύοντας όλα μαζί στην αποσαφήνιση της σημασίας των καναλιών διανομής στην ανάπτυξη του τουρισμού. Αναλυτικότερα: Το πρώτο κεφάλαιο λειτουργεί ως εισαγωγικό προκειμένου ξεκινώντας ο αναγνώστης την τριβή με το θέμα, να καταλάβει τι σημαίνει ακριβώς η λέξη ‘τουρισμός’, να αποκομίσει γενικές πληροφορίες για τον τουρισμό και την δομή του, ποιες είναι οι κατηγορίες τους και οι μορφές του, τι είναι το τουριστικό προϊόν και τέλος ποιο είναι το προφίλ του τουρίστα. Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνετε η αρχική εννοιολογική προσέγγιση των καναλιών διανομής στον τουρισμό. Ποιος είναι ο μηχανισμός των καναλιών διανομής στον τουρισμό. Ποιοι είναι συντελεστές των καναλιών διανομής στον τουρισμό και οι μεταξύ τους σχέσεις και ποια είναι η εξέλιξη τους. Στόχος του κεφαλαίου είναι να δώσει στον αναγνώστη μια αρχική εικόνα για το θέμα της εργασίας η όποια θα τον βοηθήσει να καταλάβει καλύτερα τα επόμενα δυο κεφάλαια τα όποια είναι και το κύριο θέμα της παρούσας εργασίας. Το τρίτο κεφάλαιο αποτελεί την κυρίως ανάπτυξη του θέματος της εργασίας. Εδώ αναλύεται ο όρος τουριστική αγορά, αποσαφηνίζεται ο όρος κανάλια διανομής τουρισμού, παρουσιάζονται τα άμεσα και τα έμμεσα δίκτυα διανομής, οι επιδιώξεις ενός συστήματος διανομής τουριστικών προϊόντων, η σημασία ενός τέτοιου συστήματος, ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τη σωστή εκλογή των καναλιών αυτών, ποιος ο ρόλος των μεσαζόντων, των χονδρεμπόρων, των ταξιδιωτικών λειτουργών και των ταξιδιωτικών πρακτόρων, καθώς και των συνεταιριστικών συστημάτων διανομής τουριστικών προϊόντων που χρησιμοποιούνται στην τουριστική βιομηχανία, οι κοινοπραξίες και το franchising. Το τέταρτο κεφάλαιο λειτουργεί ως επέκταση του τρίτου κεφαλαίου καθώς εδώ αναλύεται η επίδραση που ασκεί η ανάπτυξη της τεχνολογίας στα συστήματα διανομής καναλιών. Ποια η λειτουργία και η εφαρμογή των I.C.T. στον τουρισμό, το e-commerce των αεροπορικών εταιρειών, πώς ακριβώς γίνονται οι ηλεκτρονικές κρατήσεις (C.R.S.), η εξέλιξη των C.R.S. σε G.D.S., η εφαρμογή του Ίντερνετ στις ακτοπλοϊκές και τις σιδηροδρομικές εταιρείες.
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Keywords: τουρισμός;κανάλια διανομής;τουριστική αγορά;ανάπτυξη τεχνολογίας
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2018--αα10242
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11737
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pasxalidis.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11737
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.