Ψηφιακά εργαλεία διαδικτύου για επιχειρήσεις (Bachelor thesis)

Ταβλαρίδου, Ελένη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤαβλαρίδου, Ελένηel
dc.date.accessioned2020-04-19T18:43:01Z-
dc.date.available2020-04-19T18:43:01Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11731-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2018--αα10248el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectδιαδίκτυοel
dc.subjectιστοσελίδαel
dc.subjectμέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectπελατειακές σχέσειςel
dc.subjectemail marketingen
dc.subjectvideo marketingen
dc.subjectviral marketingen
dc.subjectcontent marketingen
dc.subject.lcshΔιαδίκτυοel
dc.subject.lcshΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.lcshΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.lcshΕπιχειρήσεις-Ηλεκτρονικοί υπολογιστές-Δίκτυαel
dc.titleΨηφιακά εργαλεία διαδικτύου για επιχειρήσειςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10248-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-10-19-
heal.bibliographicCitationΤαβλαρίδου, Ε.(2018).Ψηφιακά εργαλεία διαδικτύου για επιχειρήσεις(Πτυχιακή εργασία).Αλεξάνδρειο ΤΕΙ,Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των ψηφιακών εργαλείων διαδικτύου για την επιχείρηση. Αποτελείται από 8 κεφάλαια που έχουν ως στόχο να ορίσουν έννοιες που είναι βασικές για την δημιουργία sites, blogs, ηλεκτρονικών επιχειρήσεων αλλά και το τρόπο με τον οποίο θα γίνουν γνωστές στο κόσμο του διαδικτύου. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του διαδικτύου, ενός παγκόσμιου εικονικού ιστού. Στο δεύτερο κεφάλαιο ορίζεται η ιστοσελίδα, ο τρόπος κατασκευής της καθώς και η προώθηση της για την αύξηση της επισκεψιμότητας και την αύξηση των πωλήσεων για μια ηλεκτρονική επιχείρηση. Το τρίτο κεφάλαιο αποτελείται από τον ορισμό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά εξηγεί και τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, You Tube, Twitter, Google, LinkedIn, Instagram). Έπειτα, στο τέταρτο κεφάλαιο αυτής της εργασίας καταγράφεται πως ξεκίνησαν οι πελατειακές σχέσεις, με ποιον τρόπο δηλαδή μια επιχείρηση αντιμετωπίζει τους πελάτες της μέσω ενός λογισμικού συστήματος (CRM), όλα όσα χρειάζεται μια επιχείρηση για να εφαρμόσει στρατηγικές marketing και να αυξήσει τις πωλήσεις της και το βαθμό ικανοποίησης των πελατών της. Στην συνέχεια, το πέμπτο κεφάλαιο βλέπουμε την χρήση του Εmail Marketing και πως αυτό προσεγγίζει το κοινό και τους πελάτες της επιχείρησης χωρίς αυτό να απαιτεί πολλά έξοδα αλλά και πως να δημιουργηθεί μια καμπάνια ώστε να αυξηθεί η αναγνωσιμότητα της επιχείρησης. Το έκτο κεφάλαιο αναλύει την χρήση του σωστού Video Marketing από τις επιχειρήσεις, το SEO και τα οφέλη αυτού ώστε να επηρεάζει την θέση κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης. Επιπλέον, στο έβδομο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση για το πως εφευρέθηκε το Viral Marketing από τους δημιουργούς του, σε ποια είδη χωρίζεται αλλά και ο τρόπος προώθησής του για μια επιτυχημένη καμπάνια. Τέλος, στο όγδοο κεφάλαιο βλέπουμε τον ορισμό του Content Marketing και το πως μία εταιρεία κάτω από στοχευμένες ενέργειες προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή του κοινού μέσω αυτού.el
heal.abstractThe purpose of this paper is the presentation of digital tools for a business through the internet. It consists of 8 units which describe fundamental meanings for the creation of sites, blogs, e-shops and of course how these sites will become famous in the world of the internet. The first unit, analyzes the meaning of the global internet. The second unit, elaborates the meaning of websites, the way of its creation, and the way in order to increase its sales and customers. In the third unit, you can understand what is exactly the social media and recognize the most wellknown social media (Facebook, You tube, Twitter, Google, Link din, Instagram). Also, the fourth unit of this paper, mentions how a business tackle the customers through a software system (CRM) and everything that a business needs in order to implement the strategy of marketing to increase the profits. In the fifth unit, you can see the use of email marketing and how impels the customers of a business without a lot of costs and how a campaign can be created so as to promote the brand awareness. The sixth unit has to do with the use of video marketing, the seo and the benefits of seo in the search engine. The seventh unit supports how viral marketing has been invented by the creators, in which types is separated and how can be promoted for a successful campaign. In conclusion, the eighth unit, defines the content marketing and how a business can distract the customers.en
heal.advisorNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΑσημακόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages65σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tavlaridou.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11731
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.