Επισήμανση & διατροφική ετικέτα τροφίμων (Bachelor thesis)

Καραμάνογλου, Κωνσταντίνα/ Καραφουλίδου, Ζωή/ Μπαλτζή, Πολυξένη


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραμάνογλου, Κωνσταντίναel
dc.contributor.authorΚαραφουλίδου, Ζωήel
dc.contributor.authorΜπαλτζή, Πολυξένηel
dc.date.accessioned2020-04-13T17:17:58Z-
dc.date.available2020-04-13T17:17:58Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11674-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΤΓΤΤΔ-Τμήμα Διατροφής & Διαιτολογίας,2018--αα10309el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectδιατροφική ετικέταel
dc.subjectυγείαel
dc.subjectδιατροφήel
dc.subjectκαταναλωτέςel
dc.subjectεπισήμανση τροφίμωνel
dc.subjectγνώσηel
dc.subjectενδιαφέρονel
dc.subjectθρεπτικά συστατικάel
dc.subjectfood labelen
dc.subjecthealthen
dc.subjectdieten
dc.subjectconsumersen
dc.subjectfood labelingen
dc.subjectknowledgeen
dc.subjectinterestingen
dc.subjectnutrientsen
dc.subject.lcshΕτικέτεςel
dc.subject.lcshΔιατροφή-Έρευναel
dc.titleΕπισήμανση & διατροφική ετικέτα τροφίμωνel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.identifier.secondary10309-
heal.dateAvailable2020-04-13T17:18:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Τεχνολόγων Γεωπόνων και Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής / Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίαςel
heal.publicationDate2018-10-30-
heal.bibliographicCitationΚαραμάνογλου, Κ. & Καραφουλίδου, Ζ. & Μπαλτζή, Π.(2018). Επισήμανση & διατροφική ετικέτα τροφίμων(Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ,Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΗ παρούσα έρευνα εκπονήθηκε με σκοπό να διερευνηθούν οι γνώσεις, οι απόψεις και η στάση των καταναλωτών σε σχέση με την επισήμανση και τη διατροφική ετικέτα των τροφίμων. Έγινε σύγκριση των αποτελεσμάτων της με άλλες προηγηθείσες έρευνες. Το δείγμα συλλέχθηκε από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, κυρίως της Θεσσαλονίκης και του Ν. Κιλκίς. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 1200 άτομα, γυναίκες και άνδρες, τα οποία έλαβαν ερωτηματολόγια σχετικά με την επισήμανση και τη διατροφική ετικέτα των τροφίμων κατά το εαρινό εξάμηνο του έτους 2018. Τα άτομα που έλαβαν μέρος στην έρευνα ήταν αυστηρώς άνω των 18 ετών. Οι αναλύσεις της έρευνας πραγματοποιήθηκαν με χρήση του στατιστικού πακέτου Statistical Package for the Social Science (SPSS) και του Excel. Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας δείχνουν ότι οι καταναλωτές αναζητούν στα τρόφιμα στοιχεία όπως η ημερομηνία λήξης και δηλώνουν ότι στοιχεία όπως η εμφάνιση , η οσμή και η γεύση του προϊόντος τους επηρεάζουν στην επιλογή προϊόντος. Επιπλέον, οι καταναλωτές δείχνουν ενδιαφέρον για την παρουσία προσθέτων στο τρόφιμο ενώ υπάρχει λιγότερο ενδιαφέρον ως προς τον τρόπο συντήρησης ή την μέθοδο επεξεργασίας του τροφίμου. Εννέα στους δέκα καταναλωτές γνωρίζουν ότι είναι υποχρεωτική η αναγραφή της σύστασης των τροφίμων στις συσκευασίες και η συντριπτική πλειοψηφία του δείγματος σημειώνει ότι διαβάζει τις βασικές πληροφορίες ενός προϊόντος που αγοράζει για πρώτη φορά συχνά ή πάντοτε. Ως προς την βελτίωση των διατροφικών ετικετών, οι καταναλωτές πιστεύουν ότι για να γίνουν ακόμα πιο κατανοητές οι ετικέτες πρέπει να χρησιμοποιούνται πιο απλές λέξεις.el
heal.abstractThe present study was designed to investigate consumer knowledge and attitudes about the labeling and nutrition labeling of foods and to compare its results with other pre-existing surveys.This research took place in various regions of Greece, with Thessaloniki having primary position. The survey involved 1,200 people, women and men. These individuals received questionnaires on labeling and nutrition labeling in the spring semester of 2018. The analysis of the survey was carried out using the Statistical Package for Social Science(SPSS).The results of our research show that consumers are looking for food data such as expiration dates and declare that elements such as the appearance, smell and taste of their product affect the choice of product. In addition, consumers are interested in the presence of additives in the food while there is less interest in the way the food is preserved or processed. Nine out of ten consumers know that it is mandatory to indicate the composition of the food on the packaging and the overwhelming majority of the sample notes that it reads the basic information of a product it buys for the first time often or always. As far as the improvement of food labels is concerned, consumers believe that labels should be used in simpler words to make them more comprehensible.en
heal.advisorNameΚυρανάς , Ευστράτιοςel
heal.committeeMemberNameΚυρανάς, Ευστράτιοςel
heal.academicPublisherΣχολή Τεχνολόγων Γεωπόνων και Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής/Τμήμα Διατροφής & Διαιτολογίαςel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages148σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karamanoglou-Karafoulidou-Mpaltzi.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11674
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.