Διερεύνηση παραγόντων που προσθέτουν αξία στην αλυσίδα αξίας marketing των μικρομεσαίων ελληνικών οικογενειακών επιχειρήσεων (Bachelor thesis)

Παπαϊωάννου, Σταματίνα


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαϊωάννου, Σταματίναel
dc.date.accessioned2020-03-23T20:43:04Z-
dc.date.available2020-03-23T20:43:04Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11615-
dc.descriptionΠτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2018—9845el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectδιερεύνηση παραγόντωνel
dc.subjectαλυσίδα αξίαςel
dc.subjectmarketingen
dc.subjectμικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.subjectελληνικές επιχειρήσειςel
dc.subjectοικογενειακές επιχειρήσειςel
dc.subject.lcshΒιομηχανικό μάνατζμεντel
dc.subject.lcshΜικρομεσαίες επιχειρήσεις -- Μάρκετινγκel
dc.subject.lcshΜικρομεσαίες επιχειρήσεις -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.titleΔιερεύνηση παραγόντων που προσθέτουν αξία στην αλυσίδα αξίας marketing των μικρομεσαίων ελληνικών οικογενειακών επιχειρήσεωνel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.contributorNameΠαπαϊωάννου, Σταματίναel
heal.identifier.secondary9845-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-06-18-
heal.bibliographicCitationΠαπαϊωάννου, Σ.(2018). Διερεύνηση παραγόντων που προσθέτουν αξία στην αλυσίδα αξίας marketing των μικρομεσαίων ελληνικών οικογενειακών επιχειρήσεων (Πτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής μου εργασίας του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων της σχολής Διοίκησης Οικονομίας του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης με θέμα την διερεύνηση παραγόντων που προσθέτουν αξία στην αλυσίδα αξίας marketing των μικρομεσαίων ελληνικών οικογενειακών επιχειρήσεων. Αντλήθηκαν μέσα από αρθρογραφίες καθώς και από το Διαδίκτυο. Πραγματοποιήθηκε, επίσης, μια πρωτογενή έρευνα για την πρακτική εφαρμογή των παρακάτω πληροφοριών αφού πρώτα ζητήθηκε έρευνα δευτερογενών στοιχείων, όπου και πραγματοποιήθηκε αφού είναι η βιβλιογραφική έρευνα. Στη δευτερογενή έρευνα οι πηγές πληροφοριών έγιναν από την βιβλιοθήκη του ΑΤΕΙΘ αλλά και το διαδίκτυο. Η πρωτογενή έρευνα έγινε από συνεντεύξεις και συγκεκριμένα η προσωπική. Επίσης η έρευνα έγινε από ελληνικές οικογενειακές μικρομεσαίες επιχειρήσεις όπου ο συνολικός αριθμός εργαζομένων δεν υπερβαίνει τους 30 εργαζομένουςel
heal.advisorNameΒλαχάκης, Σωτήριοςel
heal.committeeMemberNameΒλαχάκης, Σωτήριοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages62-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Κατεύθυνση Μαρκετινγκ

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11615
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.