Η επίδραση του κουκλοθεάτρου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με στόχο την ανάπτυξη θετικής στάσης σε θέματα συμπεριφοράς: (Bachelor thesis)

Νικολάου, Χρυσάνθη


Ο όρος θέατρο προέρχεται από το ρήμα θεώμαι (Παπαδόπουλος,2010) που σημαίνει βλέπω. Το θέατρο δημιουργήθηκε στην Αρχαία Αθήνα, ως μια εξέλιξη του διθυράμβου. Κατά τη διάρκεια της ελληνικής αρχαιότητας τα τρία είδη δράματος ήταν η τραγωδία, η κωμωδία και το σατυρικό δράμα. Ετυμολογικά, ο όρος δράμα προέρχεται από το ρήμα δράω-ω, που σημαίνει πράττω (Παπαδόπουλος,2010) και δηλώνει το είδος της ποίησης που συνοδεύεται από την αναπαράσταση των πράξεων οι οποίες περιγράφονται στο κείμενο, σε αντιδιαστολή με το έπος, στο οποίο υπάρχει αφήγηση, και τη λυρική ποίηση. Στις μέρες μας το θέατρο έχει αναπτύξει πολλά είδη. Ένα από αυτό είναι και το κουκλοθέατρο. Η παρούσα πτυχιακή εστιάζει σε αυτό και συγκεκριμένα στον τρόπο που αυτό περνάει παιδαγωγικά μηνύματα στα παιδιά, ιδιαίτερα δε σε εκείνα προσχολικής ηλικίας. Συνεπώς, η εργασία αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος θα αναφερθούν γενικές πληροφορίες που αφορούν το κουκλοθέατρο, όπως γέννηση, είδος, είδη κούκλα και παιδαγωγικός τους ρόλος ενώ στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται το πρακτικό κομμάτι, στο οποίο παρουσιάζεται συγκεκριμένο έργο που παίχτηκε σε κουκλοθέατρο σε παιδιά προσχολικής αγωγής καθώς και σχετικές δραστηριότητες με συγκεκριμένο παιδαγωγικό μήνυμα
Alternative title / Subtitle: The effect of puppet theater on preschool children to develop a positive attitude towards behavioral issues
Institution and School/Department of submitter: Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας / Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας
Keywords: Θέατρο;δράμα;κουκλοθέατρο;παιδαγωγικά μηνύματα;προσχολική αγωγή
Description: Πτυχιακή εργασία--ΣΕΥΠ-Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας, 2018—9884
URI: http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11577
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11577
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.