Η ανάπτυξη των σχολικών βιβλιοθηκών στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη δια βίου μάθηση (Master thesis)

Σδρόλια, Παρασκευή


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣδρόλια, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2020-03-08T14:16:52Z-
dc.date.available2020-03-08T14:16:52Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11498-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2018--9928el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣχολικές Βιβλιοθήκεςel
dc.subjectβιβλίοel
dc.subjectεκπαίδευσηel
dc.subjectφιλαναγνωσίαel
dc.subjectΠληροφοριακή Παιδείαel
dc.subjectSchool librariesen
dc.subjectbooken
dc.subjecteducationen
dc.subjectphilonagnosticsen
dc.subjectInformation literacyen
dc.subject.lcshΣχολικές βιβλιοθήκες -- Ελλάδαel
dc.subject.lcshΣχολικές βιβλιοθήκες -- Διοίκησηel
dc.subject.lcshΣυνεχιζόμενη εκπαίδευσηel
dc.titleΗ ανάπτυξη των σχολικών βιβλιοθηκών στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη δια βίου μάθησηel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.contributorNameΣδρόλια, Παρασκευήel
heal.identifier.secondary9928-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-06-24-
heal.bibliographicCitationΣδρόλια, Π. (2018). Η ανάπτυξη των σχολικών βιβλιοθηκών στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη δια βίου μάθηση (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΣτην παρούσα διπλωματική μελέτη εξετάζεται η συμβολή της επαναλειτουργίας των Σχολικών Βιβλιοθηκών, οι οποίες δεν λειτούργησαν στην πορεία από αυτούς που άσκησαν εξουσία. Συγκεκριμένα, μελετάται η λειτουργία των Σχολικών Βιβλιοθηκών στον κόσμο, η ταυτότητα τους από τη γέννηση τους, η πολιτική λειτουργίας τους, η σημερινή κατάσταση, οι βασικές λειτουργίες τους, καθώς και ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπτυξης των Σχολικών Βιβλιοθηκών. Γίνεται αναφορά στην Πληροφοριακή Παιδεία (Information Literacy) και την βιωσιμότητα τους ώστε να κατανοηθεί ότι η σχέση του βιβλίου με την παιδεία είναι αυτονόητη και διαχρονική ως έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες. Αυτή η σχέση δεν πρόκειται να διαταραχθεί. Είναι κατανοητό από όλους μας ότι η βιβλιοθήκη δεν είναι μόνο ένας χώρος αποθήκευσης βιβλίων. Δεν είναι ταμιευτήριο συσσωρευμένης γνώσης. Είναι χώρος μάθησης και ψυχαγωγίας για το μαθητή. Είναι εργαλείο μάθησης που συνδέει το μαθητή, τον εκπαιδευτικό και το βιβλίοel
heal.abstractThis diplomatic study examines the contribution of the re-opening of School Libraries, which did not work in the course of those who exercised power. In particular, the function of School Libraries in the world, their identity from their birth, their operation policy, the current situation, their basic functions, as well as an integrated plan for the development of School Libraries are studied. Reference is made to Information Literacy and their viability to understand that the relationship between the book and education is self-evident and timeless as concepts inextricably linked. This relationship is not going to be disturbed. It is understandable to all of us that the library is not just a bookstore. It is not a pool of accumulated knowledge. It is a place of learning and entertainment for the student. It is a learning tool that connects the student, the teacher and the booken
heal.advisorNameΒρανά, Βασιλικήel
heal.committeeMemberNameΒρανά, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages9928-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11498
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.