Στρατηγικός σχεδιασμός Πανεπιστημίου: (Master thesis)

Ποιότητα -- Δείκτες/ Χαμπηλομάτη, Παρασκευή


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠοιότητα -- Δείκτεςel
dc.contributor.authorΧαμπηλομάτη, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2020-03-07T16:49:23Z-
dc.date.available2020-03-07T16:49:23Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11482-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2018—9945el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠανεπιστήμιαel
dc.subjectσχεδιασμός Πανεπιστημίωνel
dc.subjectδείκτες αξιολόγησηςel
dc.subjectδείκτες ποιότηταςel
dc.subjectαξιολόγηση εκπαιδευτικών ιδρυμάτωνel
dc.subjectτριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectποιότητα ανώτατης εκπαίδευσηςel
dc.subject.lcshΣτρατηγικός σχεδιασμός--Μεθοδολογίαel
dc.subject.lcshΠανεπιστήμια και κολλέγια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.lcshΠανεπιστήμια και κολλέγια -- Αξιολόγησηel
dc.titleΣτρατηγικός σχεδιασμός Πανεπιστημίου:el
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.secondaryTitleΔείκτες ποιότητας και αξιολόγησης-
heal.contributorNameΧαμπηλομάτη, Παρασκευήel
heal.identifier.secondary9945-
heal.dateAvailable2020-03-07T16:50:23Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-06-24-
heal.bibliographicCitationΧαμπηλομάτη, Π. (2018). Στρατηγικός σχεδιασμός Πανεπιστημίου: Δείκτες ποιότητας και αξιολόγησης (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ,Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΗ αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης καθορίζεται από την προώθηση του εσωτερικού θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των ΑΕΙ, την αναβάθμιση του ανθρώπινου παράγοντα, την αναδιάρθρωση των υφιστάμενων προγραμμάτων σπουδών και υλικοτεχνικής υποδομής αλλά και την προώθηση διαδικασίες αποτίμησης του παρεχόμενου έργου (ΥΠΕΠΘ, 2000). Κάθε ίδρυμα είναι υπεύθυνο (ν. 3374/2005, ν. 4009/2011) για τη διασφάλιση και βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού και ερευνητικού του έργου και την αποτελεσματική λειτουργία και απόδοση των υπηρεσιών του, σύμφωνα με τις διεθνείς πρακτικές Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΧΑΕ) και τις αρχές και κατευθύνσεις της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας (ΑΔΙΠ). Η ανάπτυξη συγκεκριμένης πολιτικής, στρατηγικής και των απαραίτητων διαδικασιών για τη βελτίωση του εσωτερικού συστήματος διασφάλισης της ποιότητας του ιδρύματος, ο συντονισμός υποστήριξης των διαδικασιών αξιολόγησης του, καθώς και η υποστήριξη διαδικασιών εξωτερικής αξιολόγησης και διαχείρισης των δεδομένων της, η συστηματική παρακολούθηση και δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων της, ορίζουν και οριοθετούν το πλαίσιο και τις προοπτικές λειτουργίας και ανάπτυξης του εκπαιδευτικού ιδρύματος. Ο στρατηγικός σχεδιασμός ως σχέδιο δράσης προσδιορίζει την οντότητα του οργανισμού, τον λόγο για τον οποίο υπάρχει, τους σκοπούς που εξυπηρετεί και τη συνεχή επιβίωσή του (Dhiwayo, 2006). Οι στόχοι του κατευθύνουν τον οργανισμό, ώστε να εκπληρώσουν την αποστολή και το όραμα. Στην παρούσα έρευνα θα επιχειρήσουμε να αναδείξουμε το ρόλο και τη σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού για την πορεία και το μέλλον των ΑΕΙ. Θα παρουσιάσουμε τους μηχανισμούς μέτρησης, σύγκρισης και βελτίωσης της απόδοσής τους. Με βάση τα δεδομένα που προκύπτουν στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα μέσα από τη μελέτη περίπτωσης στρατηγικών σχεδιασμών των πανεπιστημίων Αιγαίου και Θεσσαλίας, σε συνδυασμό με μια διερευνητική προσέγγιση των απόψεων μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας αυτών, θα επιχειρήσουμε να σκιαγραφήσουμε τη σχέση του στρατηγικού σχεδιασμού με τις λειτουργίες διασφάλισης ποιότητας ενός πανεπιστημιακού ιδρύματος. Να θέσουμε προβληματισμούς σχετικά με την βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα αυτών σε εθνικό και διεθνές επίπεδοel
heal.abstractThe upgrading of the higher education is determined by the promotion of the institutional framework of the University’s, the upgrading of the human factor, the restructuring of the existing curricula and the logistic infrastructure, as well as the promotion of the evaluation procedures of the provided project (2000). Each institution is responsible for ensuring and improving the quality of its educational and research work as well as the efficient operation and performance of its services (Law 3374/2005, Vol. 4009/2011), according to the international practices of the European Higher Education Area) and the principles and guidelines of the Quality Assurance Authority. The development of a specific policy, strategy and procedures to improve the institution's internal quality assurance system, the coordination of support for its evaluation processes, as well as the support of procedures for external evaluation and data management processes, along with the systematic monitoring and dissemination of the results define the framework and prospects for the operation and development of the educational institution. Strategic planning as an action plan identifies the organization's entity, its purpose, the purposes it serves and its continued survival (Dhiwayo, 2006). Its goals direct the organization to fulfill mission and vision. The aim of this research is to highlight the role and importance of strategic planning for the course and future of Universities. We will present the mechanisms for measuring, comparing and improving their performance. Based on the data that emerges from the case study of strategic university plans (Universities of Aegean and Thessaly) in the Greek educational system, together with an exploratory approach of the views of members of their university community, we will attempt to outline the relationship between strategic planning and the quality assurance functions of a university institution. Finally, we will attempt to raise concerns about the sustainability and competitiveness of universities at national and international levelen
heal.advisorNameΤζιώνας, Παναγιώτηςel
heal.committeeMemberNameΤζιώνας, Παναγιώτηςel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages226-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
There are no files associated with this item.



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11482
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.