Διοίκηση ολικής ποιότητας στους ανθρώπινους πόρους. Στρατηγικές διαδικασίες και εφαρμογές στην εκπαίδευση (Bachelor thesis)

Τσακιρίδου, Γεωργία


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσακιρίδου, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2020-03-06T20:12:42Z-
dc.date.available2020-03-06T20:12:42Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11477-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2018--9951el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔιοίκηση Ολικής Ποιότηταςel
dc.subjectΔΟΠel
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινων Πόρωνel
dc.subjectΔΑΠel
dc.subjectεκπαιδευτική μονάδαel
dc.subjectδημόσιος τομέαςel
dc.subjectιδιωτικός τομέαςel
dc.subjectTotal Quality Managementen
dc.subjectTQMen
dc.subjectHuman Resources Managementen
dc.subjectHRMen
dc.subjecteducational uniten
dc.subjectprivate sectoren
dc.subjectpublic sectoren
dc.subject.lcshΔιαχείριση ολικής ποιότηταςel
dc.subject.lcshΕκπαίδευσηel
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας στους ανθρώπινους πόρους. Στρατηγικές διαδικασίες και εφαρμογές στην εκπαίδευσηel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.contributorNameΤσακιρίδου, Γεωργίαel
heal.identifier.secondary9951-
heal.dateAvailable2020-03-06T20:13:42Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-06-24-
heal.bibliographicCitationΤσακιρίδου, Γ. (2018). Διοίκηση ολικής ποιότητας στους ανθρώπινους πόρους. Στρατηγικές διαδικασίες και εφαρμογές στην εκπαίδευση (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΗ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) αποτελεί μία διοικητική προσέγγιση που διαφέρει σημαντικά από τα παραδοσιακά μοντέλα διοίκησης. Η εφαρμογή της στην εκπαίδευση αποτελεί εδώ και δεκαετίες αντικείμενο μελέτης. Όπως κάθε διοικητικό μοντέλο, η ΔΟΠ, με τον έντονα ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα, επηρεάζει και τη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (ΔΑΠ). Η παρούσα έρευνα επιχείρησε να χαρτογραφήσει τις στάσεις και τις απόψεις διευθυντών διαφόρων εκπαιδευτικών μονάδων, σε μία προσπάθεια διεξαγωγής συμπερασμάτων σχετικά με τις πρακτικές της ΔΑΠ που ακολουθούνται στο χώρο της ελληνικής εκπαίδευσης και το κατά πόσο αυτές συγκλίνουν με την ΔΑΠ Ολικής Ποιότητας. Πραγματοποιείται, ακόμη, μία σύγκριση ανάμεσα στις απόψεις των διευθυντών δημοσίων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών μονάδων, με στόχο τη διερεύνηση της διαφοράς απόψεων επάνω στη ΔΑΠ και το πώς αυτές επηρεάζονται από τη συγκεντρωτική ή την αποκεντρωμένη φύση του συστήματος στο οποίο ανήκουν. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως τα σημαντικότερα σημεία στα οποία δεν συνάδουν οι απόψεις και οι πρακτικές των διευθυντών με την ΔΑΠ Ολικής Ποιότητας είναι ο προσανατολισμός στο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα, ενώ παρατηρήθηκαν και διστακτικές στάσεις απέναντι στην εξωστρέφεια του οργανισμού που πρεσβεύει η ΔΟΠ. Όσον αφορά τις διαφορές απόψεων ανάμεσα στους διευθυντές ιδιωτικών και δημόσιων μονάδων, τα αποτελέσματα ήταν σχετικά όμοια, με τους διευθυντές του δημοσίου να φαίνονται περισσότερο εξοικειωμένοι με το ευρύτερο περιβάλλον του σχολείου, ενώ οι ιδιώτες έχουν πιο ξεκάθαρους στόχους για τη μονάδα τουςel
heal.abstractTotal Quality Management (TQM) is a management approach which is significantly different than traditional management models. Its implementation on education has been a subject of research for many decades. As does every management model, TQM, and its very human-centered nature, affects Human Resources Management (HRM) as well. This research tried to pinpoint the attitudes and beliefs the principals of various kinds of educational units have, in an effort to draw conclusions about the HRM practices used in Greek education and about the extent to which these practices are in agreement with HRTQM (Human Resources Total Quality Management). In addition, a comparison is conducted, between the attitudes of the principals of public and private educational units, aiming at a further examination of the difference of beliefs on HRM and how they are affected by the centralized or decentralized nature of the system they are in. The results of this research showed that the most important points where the attitudes and the practices of the principals agree with HRTQM, are the orientation towards the educational results, while hesitating attitudes towards the extroversion of their organization, that TQM prompts, were also detected. As far as the difference of attitudes between the principles of private and public schools is concerned, the results were relatively similar, although the principles of public schools seem more familiar with including internal and external clients in the managerial procedures, while private schools’ principals have clearer goals for their unitsen
heal.advisorNameΚαπίκη, Σουλτάναel
heal.committeeMemberNameΚαπίκη, Σουλτάναel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης και Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages122-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsakiridou.pdf2.91 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11477
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.