Η δομή της Εκπαίδευσης μετά την ψηφιακή επανάσταση και οι προκλήσεις του μέλλοντος, στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών (Master thesis)

Ζαρκάδας, Νικόλαος


Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖαρκάδας, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2020-03-06T17:10:38Z-
dc.date.available2020-03-06T17:10:38Z-
dc.identifier.urihttp://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11467-
dc.descriptionΜεταπτυχιακή εργασία--ΣΔΟ-Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2018--9961el
dc.rightsDefault License-
dc.subjectεκπαίδευσηel
dc.subjectδομή της εκπαίδευσηςel
dc.subjectψηφιακή επανάστασηel
dc.subjectεκπαιδευτικοίel
dc.subjectστάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικώνel
dc.subject.lcshΕκπαίδευσηel
dc.subject.lcshΤεχνολογία της πληροφορίαςel
dc.subject.lcshΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΗ δομή της Εκπαίδευσης μετά την ψηφιακή επανάσταση και οι προκλήσεις του μέλλοντος, στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικώνel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.contributorNameΖαρκαδάς, Νικόλαοςel
heal.identifier.secondary9961-
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.publicationDate2018-06-24-
heal.bibliographicCitationΖαρκαδάς, Ν. (2018). Η δομή της Εκπαίδευσης μετά την ψηφιακή επανάσταση και οι προκλήσεις του μέλλοντος, στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών (Μεταπτυχιακή εργασία). Αλεξάνδρειο ΤΕΙ, Θεσσαλονίκη.el
heal.abstractΗ ψηφιακή επανάσταση έχει αλλάξει το εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο πρέπει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας της πληροφορίας. Στόχος της εκπαίδευσης πλέον δεν είναι η μετάδοση απλώς της γνώσης που είναι ακατόρθωτο πλέον να κατακτηθεί, αλλά η ανάπτυξη δεξιοτήτων για τη διαχείριση και την εφαρμογή της, όταν και όπου χρειάζεται. Προς αυτή την κατεύθυνση αλλάζει και ο ρόλος του σύγχρονου εκπαιδευτικού ο οποίος καλείται να καθοδηγήσει τους μαθητές σε νέους τρόπους ανακάλυψης της γνώσης και να ανταποκριθεί στον νέο αυτό παιδαγωγικό και κοινωνικό του ρόλο, προετοιμάζοντας τους μελλοντικούς πολίτες. Αυτό προϋποθέτει εξοικείωση στη χρήση των νέων τεχνολογιών κάτι που θεωρείται αναγκαιότητα και στην εκπαίδευση. Βασικός στόχος της παρούσας έρευνας είναι να καταγράψει ποιες οι απόψεις και οι στάσεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις αλλαγές που έχει επιφέρει η ψηφιακή επανάσταση στην εκπαίδευση και πόσο έτοιμοι νιώθουν να ανταποκριθούν και να προσαρμοστούν στις προκλήσεις του μέλλοντος. Μέσα από πρωτογενή ποσοτική έρευνα αναζητήθηκαν οι στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στις Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών, ο βαθμός εξοικείωσής τους με τις εκπαιδευτικές ψηφιακές τεχνολογίες, οι απόψεις τους για το μέλλον της εκπαίδευσης και οι ανάγκες τους για επιμόρφωση και υποστήριξη σε θέματα νέων τεχνολογιών. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν θετική άποψη για τις νέες τεχνολογίες, γνωρίζουν να τις χειρίζονται αρκετά καλά και τις εντάσσουν με πολλούς τρόπους στη διδασκαλία τους. Επιπλέον πιστεύουν πως οι σύγχρονες τεχνολογίες βοηθούν στην ανάπτυξη των ικανοτήτων των μαθητών ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής και επιτρέπουν στο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς να έχουν καλύτερη επικοινωνία μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα. Παρόλα αυτά πιστεύουν πως χρειάζονται υποστήριξη και επιμόρφωση προκειμένου να τις χρησιμοποιούν περισσότεροel
heal.abstractThe digital revolution has changed the educational system that needs to correspond to the needs of the globalized society of information. The objective of education is no longer just the transmission of knowledge that is impossible to conquer, but the development of skills for its management and implementation, whenever and wherever necessary. To that direction the role of the modern teacher is also changing as he/she is called upon to guide his/her students into new ways of discovering knowledge and to correspond to this new pedagogical and social role preparing future citizens. This requires familiarity with the use of new technologies that is considered a prerequisite regarding education as well. The main objective of the current research is to note down the views and beliefs of Greek teachers that work in primary and secondary education regarding the changes that the digital revolution has brought about to education and how ready they feel to respond and adjust to the future challenges. Through a primary quantitative research were sought the teachers’ attitudes towards Information and Communication Technologies and also the degree of their familiarity with the digital educational technologies, their views about the future of education and their training and support needs on new technologies. The results of the research made evident that the teachers have positive views about new technologies, they are familiar with and use them well enough and they integrate them in many different ways into their teaching. They also believe that modern technologies help students to develop skills to meet the requirements of the digital era and allow schools and teachers to communicate better within the educational community. However they believe that they need support and training in order to use them even moreen
heal.advisorNameΑβδημιώτης, Σπύροςel
heal.committeeMemberNameΑβδημιώτης, Σπύροςel
heal.academicPublisherΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteithe-
heal.numberOfPages189-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Διατριβές

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zarkadas.pdf4.38 MBAdobe PDFView/Open



 Please use this identifier to cite or link to this item:
http://195.251.240.227/jspui/handle/123456789/11467
  This item is a favorite for 0 people.

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.